AndroidHealthClinic

van bier wordt je homo.

Conclusie is duidelijk:
Echte mannen gebruiken GHB!

Mannen die groene shirts dragen, dat zijn pas gore fl**kers.

Misschien is het iets om een topic te starten waar je kunt klagen over mensen die bier drinken.
Persoonlijk hou ik niet zo van alcohol en als iemand nu niet wil drinken; laat hem dan gewoon met rust.

Je traint, leeft gezond en je voelt je goed; geen kater of gaar gevoel door drank.

Nu is het helaas zo dat er ook steeds figuren zijn, meestal zeer onsportieve, die menen dat iedereen MEE moet drinken.

NOU MIJ NIET GEZIEN.

Ik zal maar niet opscheppen over wat ik een stupide bierdrinker uit Overijssel (ik meen Nijverdal) in ons nuchtere en sportieve Amersfoort helaas ooit een keer heb aangedaan, maar als je nu zó drinkt dat je niet weet waar je wel mag lopen en waar niet; dan mag je gaan vliegen met je 65 kilo.

Kijk, als je klappen krijgt, dan wordt je door een deel van de vrouwen al homo gevonden en als je om over straat te lopen moet slijmen bij een sterke vriend (die toch niet helpt) dan is het toch bewezen?

GADVERDAMME.

Hoe meer iemand drinkt (of blowt) hoe softer hij wordt. Je wordt er gewoon verwijfd van. Dat is echt zo. Je mannelijke hormonen zoals testosteron gaan er door kapot en je verandert in een zaadetende miet. Alcohol tast iemand's persoonlijkheidsstructuur an volgens psychologen, waardoor je in de waan geraakt dat je een vrouwelijke persoonlijkheid hebt.

2 x GADVERDAMME

Ik denk; ik schrijf het van me af. Alcoholisten verpesten het voor menig sporter. Straks weren ze alle fitness en body builders uit de binnenstad van Amersfoort; dat zou toch een beetje te gek worden? Het lijkt wel of de 'alcoholmaffia' overal iedereen in zijn greep houdt.

NIET ECHT LEUK DUS; DAT BIER.

Zo! Dat is mijn verhaal over bier. Misschien dat anderen ook een negatieve ervaring hebben met bierdrinkers of andere alcohol gebruikers; het zou leuk zijn als je hier je verhaal wilt vertellen en misschien steekt een ander er nog wat van op.

:sd:

• Topic Starter Topic Starter
Veel sporters liegen over hun drankgebruik dat weet ik.

Ik meestal ook(behalve de OP); ik had ook altijd een pakje sigaretten onder de voorruit liggen van me auto; zonder dat ik iets rookte. Een deel gelooft dan dat je rookt.

Het doet me goed dat veel mensen de boel belazeren.

[Link niet meer beschikbaar]

biertje in het weekend is lekker en goed voor je

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

je neemt ons in de maling he :roflol::roflol::roflol:

Vraag even aan een mod of hij de titel kan veranderen in "van bier word ik homo", thanks.

Dus daarom denk ik dat ik een vrouw ben.:zuip:

Ok zeewier.

STERF!!!! Van bier word je sterk!

heeft misschien te maken met de oestrogeen gelijkende stoffen erin.

Je klinkt zelf ook als een wijf, weet je zeker dat je geen bier drinkt?

Now we're talking.

Wordt je ook niet dronken van.

je hebt gelijk, sinds ik bier drink wil ik elke keer als ik in de stad ben op een.....

2lcoi0l.jpg

....zitten

Weggejorist

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er zo leuk/lekker aan bier dan?

Terug
Naar boven