Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over evil gesproken 🥺

20240816_174641.jpg
Dat kan niet anders dat dat een teken van bven is.

Than...... stick to the plan!
@wovano kan je heel ver brengen! 👊

As we speak het schema aan het maken. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.139
Lekker uitgeslapen en vanmorgen het stappenplan van @wovano gevolgd en via de website en app mijn trainings en voedingsschema bekeken. Oke eerlijk die voeding was even slikken. Heb over de jaren heen mijn eigen gewoontes ontwikkeld waar ik graag aan vast hou en moet echt even wennen aan het nieuwe schema. Desondanks als je doet wat je altijd hebt gedaan zul je krijgen wat je altijd hebt gekregen. Dus tijd voor aanpassing 😎. Grappig deze wedstrijd loopt bijna ten einde en lijk na heel wat vallen en opstaan nu officieel op het startblok te staan 💪

Website en app zijn echt mega overzichtelijk dus geen hoge wiskunde op de vroege zaterdagochtend en vanmorgen getraind volgens schema. Heel wat nieuwe oefeningen dus niet gek gedaan en focus op uitvoering en gewicht is bij veel nog experimenteren. Rdl ooit uit mijn schema gegooid ivm rugpijn dus vanmorgen weer opgepakt en video verstuurd naar coach 👌 en bijna ongelooflijk maar kreeg geen grip op die paal dus zoeken naar fijne leuke straps. Voor alles is een eerste x 😁

Schema lb/ub/lb/ub/lb. Warming up continu 2/3x5 met verschillende gewichten en bij rdl lege stang dus voor het gemak alleen werksets nu hier. Aanpassingen op basis van feedback coach 😇

Vandaag lb

Seat leg curl
1x17 23kg
1x19 23kg

Rdl
2x12 40kg. Ding glijd echt uit mijn handen nl

Hip trust
1x 16 60kg
1x19 60kg

Single leg press
1x 15 30kg
1x14 30kg

leg extension
1x19 30kg
1x18 35kg

Seat calf raises first time in life
1x15 25kg
1x18 25kg
1x16 30kg
1x20 30kg

15 minuten loopband snelheid 5.5 geen helling

Laatst bewerkt:
Lekker uitgeslapen en vanmorgen het stappenplan van @wovano gevolgd en via de website en app mijn trainings en voedingsschema bekeken. Oke eerlijk die voeding was even slikken. Heb over de jaren heen mijn eigen gewoontes ontwikkeld waar ik graag aan vast hou en moet echt even wennen aan het nieuwe schema. Desondanks als je doet wat je altijd hebt gedaan zul je krijgen wat je altijd hebt gekregen. Dus tijd voor aanpassing 😎. Grappig deze wedstrijd loopt bijna ten einde en lijk na heel wat vallen en opstaan nu officieel op het startblok te staan 💪

Website en app zijn echt mega overzichtelijk dus geen hoge wiskunde op de vroege zaterdagochtend en vanmorgen getraind volgens schema. Heel wat nieuwe oefeningen dus niet gek gedaan en focus op uitvoering en gewicht is bij veel nog experimenteren. Rdl ooit uit mijn schema gegooid ivm rugpijn dus vanmorgen weer opgepakt en video verstuurd naar coach 👌 en bijna ongelooflijk maar kreeg geen grip op die paal dus zoeken naar fijne leuke straps.

Schema lb/ub/lb/ub/lb. Warming up continu 2/3x5 met verschillende gewichten en bij rdl lege stang dus voor het gemak alleen werksets nu hier. Aanpassingen op basis van feedback coach 😇

Vandaag lb

Seat leg curl
1x17 23kg
1x19 23kg

Rdl
2x12 40kg. Ding glijd echt uit mijn handen nl

Hip trust
1x 16 60kg
1x19 60kg

Single leg press
1x 15 30kg
1x14 30kg