MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn voor je dat je een redelijk normale coach hebt gevonden. Ik begon eigenlijk al een beetje aan je beoordelingsvermogen te twijfelen.
Nou, vanaf hier dan maar weer voor uit met de geit :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.164
Fijn voor je dat je een redelijk normale coach hebt gevonden. Ik begon eigenlijk al een beetje aan je beoordelingsvermogen te twijfelen.
Nou, vanaf hier dan maar weer voor uit met de geit :D

Klopt ben er achter dat ik beter 2 coaches kan hebben. Wovano voor voeding en sporttraining en @AK Voor penetraining 👌

Ben eigenlijk een beetje verrast door jouw statement .
Nee de juiste knowledge is hier te vinden, mijn knowledge is niet nihil maar niet afdoende om iemand te begeleiden.
Ik geloof wel dat wat ik kan geven is mentale ondersteuning , maar begrip & support is voor iedereen wel fijn ongeacht man of vrouw, toch?

Nee vind mentale ondersteuning echt overrated.

Kennis en ervaring delen is wel fijn! En zie je pic van vroeger en ik dacht om zo in shape te staan zul je vast wel kennis en ervaring hebben. Eigenschappen die wel passen bij een coach. Vandaar mijn opmerking

Klopt ben er achter dat ik beter 2 coaches kan hebben. Wovano voor voeding en sporttraining en @AK Voor penetraining 👌

Drums GIF by Moncho

• #2.174
Nou dag 2 training volgens ander schema en dag 1 voeding volgens schema. Snap waarom een automaat fijner is dan een schakelbak 😎. Deze week staat echt in het teken van wennen wennen wennen. Focus ligt niet op lekker trainen met muziek maar video's kijken en video's maken en zoeken naar het juiste gewicht en uitvoering. Zo niet mijn ding (videos) dus investeren en fundament leggen om verder op te bouwen. Wel inmiddels een afbeelding gevonden van mijn droomfysiek dus hou die voor ogen. Niet helemaal realistisch maar wel optimistisch 😎.

Vanmorgen ub

Lat pulldown
2x15 45kg

Dumbell row
2x15 14kg

Unilateral chest support lat pulldown
Oefening net zo lastig als het woord zelf btw
1x 15 20kg
1x15 25kg

Plate loaded shoulder press
1x15 10kg
1x14 15kg

Fly machine
1x16 22 5kg
1x28 22.5kg

One arm cable curl
1x15 5kg
1x16 5kg

One arm rope pushdown
1x14 7.5kg
1x13 7.5kg

Hammer curl
1x12 6kg
1x 7 8kg

30 minuten cardio. Eerlijk getrackt want mijn geduld was op dus de laatste tricep en 2 buikspieroefeningen geskipt.

Nou dag 2 training volgens ander schema en dag 1 voeding volgens schema. Snap waarom een automaat fijner is dan een schakelbak 😎. Deze week staat echt in het teken van wennen wennen wennen. Focus ligt niet op lekker trainen met muziek maar video's kijken en video's maken en zoeken naar het juiste gewicht en uitvoering. Zo niet mijn ding (videos) dus investeren en fundament leggen om verder op te bouwen. Wel inmiddels een afbeelding gevonden van mijn droomfysiek dus hou die voor ogen. Niet helemaal realistisch maar wel optimistisch 😎.

Vanmorgen ub

Lat pulldown
2x15 45kg

Dumbell row
2x15 14kg

Unilateral chest support lat pulldown
Oefening net zo lastig als het woord zelf btw
1x 15 20kg
1x15 25kg

Plate loaded shoulder press
1x15 10kg
1x14 15kg

Fly machine
1x16 22 5kg
1x28 22.5kg

One arm cable curl
1x15 5kg
1x16 5kg

One arm rope pushdown
1x14 7.5kg
1x13 7.5kg

Hammer curl
1x12 6kg
1x 7 8kg

30 minuten cardio. Eerlijk getrackt want mijn geduld was op dus de laatste tricep en 2 buikspieroefeningen geskipt.
Je doet nog steeds de volgorde verkeerd.

Heb die vraag bij coach neergelegd of ik dus de volgorde zoals in de app moet hanteren of niet 💪
Zoals je het nu doet, is de eerste set steeds verspilde energie omdat de laatste reps van die sets eigenlijk veel te makkeljjk waren (=geen spiergroei stimuleerden).

Heb die vraag bij coach neergelegd of ik dus de volgorde zoals in de app moet hanteren of niet 💪
Je hebt een goede coach die ook daadwerkelijk goede resultaten laat neerzetten door zijn deelnemers.
Het is tijd om vragen over je schema bij je neer te leggen ipv je coach er mee te belasten. Meerdere topics in de contest staan vol goed bedoelde adviezen waar je verwarring mee krijgt.
Lekker doen wat Wovano je voor schrijft en de rest maar laten praten

• #2.180
Ik vertrouw ook echt op Wovano qua voeding en trainingsschema. De man bracht mij aan het twijfelen of ik iets niet goed had begrepen dus dacht check het even voordat er iets mis gaat. Verander dan ook zero aan wat Wovano adviseert of voorschrijft. Thnx guys!

Oprecht wat een rust deze keuze 😇

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven