MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
👌 en bijna ongelooflijk maar kreeg geen grip op die paal dus zoeken naar fijne leuke straps. Voor alles is een eerste x 😁
haha jij zegt onbewust zulke leuke dingen 🤣🤣🤣

Heb je dan speciale app of 1 die door @wovano gemaakt/gevuld is?

Je klinkt positief en je gaat er voor 💪🏻 succes nog even!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Hahaha ben die shock nog steeds aan het plaatsen 😁

Euhm goeie vraag en denk dat hij het beter zelf kan uitleggen want technisch is niet mijn ding. In de app die hij mij heeft gestuurd om te installeren heb ik ingelogd met mijn accountgegevens en voila daar stonden al mijn maaltijden en trainingen en kan ik invoeren hoeveel kg en hoeveel reps. Staat er in 1 schema per dag incl hoeveelheid setjes. En ja heb er echt veel zin in 😊

Morgen
Screenshot_20240817-103832_WVN Coaching.jpg

Laatst bewerkt:

Euhm goeie vraag en denk dat hij het beter zelf kan uitleggen want technisch is niet mijn ding. In de app die hij mij heeft gestuurd om te installeren heb ik ingelogd met mijn accountgegevens en voila daar stonden al mijn maaltijden en trainingen en kan ik invoeren hoeveel kg en hoeveel reps. Staat er in 1 schema per dag incl hoeveelheid setjes. En ja heb er echt veel zin in 😊

Morgen
Ik vind het een goed, weloverwogen , met zeker meer resultaat schema.
Ben ervan overtuigd dat je nu veel meer progressie zal zien, chapeau Wovano en nu jij lieverd !

• #2.150
Ik vind het een goed, weloverwogen , met zeker meer resultaat schema.
Ben ervan overtuigd dat je nu veel meer progressie zal zien, chapeau Wovano en nu jij lieverd !

Dankjewel lieve @SoSue65! . Ik heb er heel veel zin dus heel benieuwd waar deze nieuwe weg mij gaat brengen. Zal deze week echt nog wel klungelen worden met alles maar geloof wel in een goede landing 😇

Dankjewel lieve @SoSue65! . Ik heb er heel veel zin dus heel benieuwd waar deze nieuwe weg mij gaat brengen. Zal deze week echt nog wel klungelen worden met alles maar geloof wel in een goede landing 😇
Komt wel goed , dit zal je meer structuur geven en zoals Marina1975 al zei...jouw coach zal jou verder brengen.

Vaste gewoontes loslaten moet je echt leren.
Ogen dicht en springen.
Ook al voelt dit fout. Je eigen ding moet eruit slijten.

Follow the coach
Heb vertrouwen
En ga ervoor 👊

Komt wel goed , dit zal je meer structuur geven en zoals Marina1975 al zei...jouw coach zal jou verder brengen.
Jij kan de dames hier op het forum denk ik ook nog wel het een en ander leren. Je had een mooie stagefysiek. Welke wedstrijden heb je meegedaan ?

Morgen
Dacht dat jij een vrouw was...

Wou iets posten met " did you grab........" maar is niet gepast

• Haha
Waarderingen: AK
Jij kan de dames hier op het forum denk ik ook nog wel het een en ander leren. Je had een mooie stagefysiek. Welke wedstrijden heb je meegedaan ?
Ben eigenlijk een beetje verrast door jouw statement .
Nee de juiste knowledge is hier te vinden, mijn knowledge is niet nihil maar niet afdoende om iemand te begeleiden.
Ik geloof wel dat wat ik kan geven is mentale ondersteuning , maar begrip & support is voor iedereen wel fijn ongeacht man of vrouw, toch?

• #2.160
Ben eigenlijk een beetje verrast door jouw statement .
Nee de juiste knowledge is hier te vinden, mijn knowledge is niet nihil maar niet afdoende om iemand te begeleiden.
Ik geloof wel dat wat ik kan geven is mentale ondersteuning , maar begrip & support is voor iedereen wel fijn ongeacht man of vrouw, toch?

Roy heeft blindelings vertrouwen in ons. Hij zag ook al abs op dit zachte buikje 😌

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven