- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Eeeeh dat zei je wel maar geeft niet. Punt is gemaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eeeeh dat zei je wel maar geeft niet. Punt is gemaakt.
ga je dan met straps en handschoentjes aan deadliften?Ja precies dat. En dan zitten er van die vormpjes in en die leiden gewoon af omdat mijn handen dat niet chill vinden. Met deadlift bv verlies je idd grip. Daarom heb ik straps besteld
?? Rijden op blote voeten is eigenlijk fantastisch, dan ben je één met je auto, voelt alsof jij en de machine één opererend geheel zijn die de weg domineren.Oja 😁 nou zeer is dus niet het juiste woord. Gewoon niet chill. Net zoiets als rijden met blote voeten. Niet zeer maar ook niet chill 😎
Dat vroeg ik mijzelf vanmorgen ook af 😎. Plan is alleen straps en maar wennen aan enig ongemak indien dat nog het geval is.ga je dan met straps en handschoentjes aan deadliften?
Jij bent selectief hard🤣🤣Volgens de een ben ik te hard en volgens de ander te zacht 🤷♂️
Klopt als buttie een lelijke troll was dan zou ik wat harder zijn. Gelukkig heeft ze een goeie reet dus moet ik mezelf gedragen.
Met alle respect.
Straps zijn echt top!
Maar toen ik voor het eerst die dingen gebruikte liep ik er zo mee te kloten (en nu nog wel eens)
Dit filmpje hielp me wel
Jaaaaaaaaah joh.Thnx zat vanmorgen al te kijken hoe die dingen werken dus heel handig dat je meedenkt! 😊

Ik heb vorig jaar ruzie gehad met mijn straps.
De bedoeling was rack pull 130 kg. Stond ik zo lang te klooien dat ik ze gefrustreerd van me af heb gegooid. Links en rechts een schijf van 10kg erbij heb gedaan en 5 reps met hookgrip heb gemaakt. Toen was mijn humeur weer goed. Ik ben nooit lang boos, maar wel vrij heftig![]()
Oefenen doe nu blijkbaar de stiff deadlift 😁 dus moet wat losser in de knietjes worden 😁Ga je trouwens de sumo deadlift of aan de conventional deadlift?
Stifflegged deadlift = ronde bips.Oefenen doe nu blijkbaar de stiff deadlift 😁 dus moet wat losser in de knietjes worden 😁
Dat hou jij geen 10 min vol maatStifflegged deadlift = ronde bips.
Voor de rest zeg ik helemaal niks.
Rdl is meer glutes dan sldl, maar het verschil is minimaal.Stifflegged deadlift = ronde bips.
Voor de rest zeg ik helemaal niks.