MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.283
Oja 😁 nou zeer is dus niet het juiste woord. Gewoon niet chill. Net zoiets als rijden met blote voeten. Niet zeer maar ook niet chill 😎

• Heart
Waarderingen: K82
Oja 😁 nou zeer is dus niet het juiste woord. Gewoon niet chill. Net zoiets als rijden met blote voeten. Niet zeer maar ook niet chill 😎
?? Rijden op blote voeten is eigenlijk fantastisch, dan ben je één met je auto, voelt alsof jij en de machine één opererend geheel zijn die de weg domineren.

Ok, en door met je topic want gaat weer nergens over.

Keep up the gains or get ripped!

Met alle respect.
Straps zijn echt top!
Maar toen ik voor het eerst die dingen gebruikte liep ik er zo mee te kloten (en nu nog wel eens)
Dit filmpje hielp me wel

• #2.290
Jij bent selectief hard🤣🤣

Precies wat ik van een man verwacht 😎

I Love It Chefs Kiss GIF by Originals

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #2.291
Met alle respect.
Straps zijn echt top!
Maar toen ik voor het eerst die dingen gebruikte liep ik er zo mee te kloten (en nu nog wel eens)
Dit filmpje hielp me wel

Thnx zat vanmorgen al te kijken hoe die dingen werken dus heel handig dat je meedenkt! 😊

Ik heb vorig jaar ruzie gehad met mijn straps.
De bedoeling was rack pull 130 kg. Stond ik zo lang te klooien dat ik ze gefrustreerd van me af heb gegooid. Links en rechts een schijf van 10kg erbij heb gedaan en 5 reps met hookgrip heb gemaakt. Toen was mijn humeur weer goed. Ik ben nooit lang boos, maar wel vrij heftig :D

• #2.294
Ik heb vorig jaar ruzie gehad met mijn straps.
De bedoeling was rack pull 130 kg. Stond ik zo lang te klooien dat ik ze gefrustreerd van me af heb gegooid. Links en rechts een schijf van 10kg erbij heb gedaan en 5 reps met hookgrip heb gemaakt. Toen was mijn humeur weer goed. Ik ben nooit lang boos, maar wel vrij heftig :D

Mij zou dat gewicht op mijn teen stuiteren 🤣 Zodra ik heel geïrriteerd raak heb ik de regel niks aan te raken of te doen en te wachten tot ik rustiger ben. Anders krijg ik echt van die situaties dat ik boos de deur dichtgooi met mijn eigen voet er nog tussen om hem nog bozer dichter te gooien en erachter gekomen dat de sleutels nog binnen liggen 😁

Ga je trouwens de sumo deadlift of aan de conventional deadlift?

Stifflegged deadlift = ronde bips.

Voor de rest zeg ik helemaal niks.
Rdl is meer glutes dan sldl, maar het verschil is minimaal.
Rdl laat je het gewicht niet op de grond bij elke rep, sldl wel
Rdl buig je meer in je knie dan sldl

Beide zijn erg goed, maar persoonlijk zou ik doen waar men zich het prettigs bij voelt en ikzelf doe een rdl waar ik wel de grond raak maar spanning erop houd en geen bounce festijn doe.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven