XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ze geeft toch aan dat ze een ronde reet wilt. Die kan je kopen in turkije of ervoor werken in de gym. Beetje 3x15 doen gaat je geen dikke reet brengen. Tevens ook niet 1600 kcal, maar dat is weer een ander verhaal.
Ja dat is inderdaad een ander verhaal. Eerst strakker en gespierder en die vetjes wat minder en kilo's kwijtraken en het plezier in sporten houden 😊

Jullie lezen toch ook dat TS meer spieren wilt of missen jullie allemaal dat deel. Dat is haar doel toch, jullie doen net allemaal of ik de boeman weer ben.

1+4 is 5, maar 3+2 is ook 5.
De manier waarop je je advies geeft wordt vaak niet goed opgevangen. Vandaar dus ook de commandant opmerking.
Maar TS kan het waarderen dus, no problemo. Jouw visie mbt de algemene fitnesser klopt gewoon niet.

Nou positieve tips worden al een discussie puntje.

Ik zeg zo doorgaan, komt allemaal goed.

Nou positieve tips worden al een discussie puntje.

Ik zeg zo doorgaan, komt allemaal goed.

Volgens mij wordt er vooral hierop reageert;
(Geen positieve tips..)

Ik kan ook net zoals de rest hier veren in je reet steken en na maanden hard trainen ben je niks vooruit geschoten zoals ook toevallig 90% hier op het forum. Ik bepaal de regels ook niet, maar ik weet wel wat er voor nodig is om vooruit te komen. Als het allemaal kwam aanwaaien was iedereen wel in shape, maar gelukkig moet men daadwerkelijk hard ervoor werken, iets wat het merendeel niet snapt.

Daarbij neemt ze jouw advies toch gewoon aan? Niet zo zielig doen hoor..zo deed je ook in mijn log terwijl ik jouw advies ook aan nam :roflol:

Jullie lezen toch ook dat TS meer spieren wilt of missen jullie allemaal dat deel. Dat is haar doel toch, jullie doen net allemaal of ik de boeman weer ben.
Neuh en als je terug leest ben ik het vaak met je eens. Zeker als het over trainen gaat of inzet. Alleen iedereen gelijkstellen raakte bij mij de verkeerde snaar. Maar heb jou nog steeds boven mijn bed hangen😮‍💨😘

Ja dat idee van bulken spreekt mij zeker aan. Dus na de zomer eens even info inwinnen want las ergens dat het voor vrouwen niet zo rendabel is. Als dat wel het geval is wil ik er ook bewust voor kiezen zodat ik de gewichtstoename kan accepteren en vanuit een clean body beeld.

Voor nu laatste setje tot de max 👌 en strak op de voeding. Morgen nieuwe schema borst schouders biceps (ipv triceps). Al met al veel aan jullie tips. Nu nog even 40 minuten serie in bed en dan 😴

Thank You So Much GIF by SpongeBob SquarePants

Laatst bewerkt:
Je klinkt wel als een commandant hoor 😁 oke we gaan de laatste set tot falen. Yes sir 😌.

Salute Yes Sir GIF by Paramount Network

Maar serieus je energie motiveert mij wel dus zal morgen die spieren pompen tot ze piepen 💪 thank you 😇
En dat heb ik ook, dat motiverende van hem.

@AK jij bent een serieuze motivator.

👍🏽💪🏽

• Heart
Waarderingen: AK
Respect voor hoe jij vooruitgaat en je commitment. Maar zonder gear was jij ook niet waar je nu was. En kon jij ook niet elke training tot falen trainen. En moest jij ook meer rustdagen nemen. En kreeg je ook geen 7a8000 kcal weg gegeten.
En je bent niet de boeman, maar door minder felle bewoordingen te kiezen, kan het wel iets prettiger van je toetsenbord af spatten.

Ja dat idee van bulken spreekt mij zeker aan. Dus na de zomer eens even info inwinnen want las ergens dat het voor vrouwen niet zo rendabel is. Als dat wel het geval is wil ik er ook bewust voor kiezen zodat ik de gewichtstoename kan accepteren en vanuit een clean body beeld.

Voor nu laatste setje tot de max 👌 en strak op de voeding. Morgen nieuwe schema borst schouders biceps (ipv triceps). Al met al veel aan jullie tips. Nu nog even 40 minuten serie in bed en dan 😴

Thank You So Much GIF by SpongeBob SquarePants
Ik ben van mening dat je zo lean mogelijk moet bulken. Geen dirty bulk maar gewoon clean food. En een kleine surplus totdat je stagneert in je groei en dan weer omhoog. Man of vrouw maakt geen zak uit. Vrouwen kunnen tov mannen hoger in vet inname omdat zij vet makkelijker omzetten naar glucose.

Ik ben van mening dat je zo lean mogelijk moet bulken. Geen dirty bulk maar gewoon clean food. En een kleine surplus totdat je stagneert in je groei en dan weer omhoog. Man of vrouw maakt geen zak uit. Vrouwen kunnen tov mannen hoger in vet inname omdat zij vet makkelijker omzetten naar glucose.
En hoe lean is lean? 150kcal surplus of is dat al te veel?

Ligt aan waar je vandaan komt. Ik hanteer meestal plus 10-15% van je huidige energiebudget. En dan goed monitoren wat gewicht en shape doet.
Ben momenteel aant cutten maar het uiteindelijke doel is minstens een @AK shape, sowieso is mijn doel 100+ kg op 10-12%.
Maar zoals ik al zei eerst cutten tot 10% (sta nu op 23).

Wat een moeite om eruit te komen vanmorgen, maar tis gelukt. Op basis van alle tips borst schouders biceps gedaan vanmorgen. Borst 3x schouders 2x biceps 1x

Bankdrukken 2x12 30kg 1x 15x 30kg
Chest press 2x12 30 kg 1x14 25kg
Fly machine 2x12 22.5kg 1x 15 22.5kg

Shoulder side raise 2x12 10kg 1x 16 10kg per kant
Shoulder press zittend op bankje 2x12 2x8kg dumbell en 1x 13 (eerste x deze oefening dus was echt de max)

2x12 15kg biceps curl kabel brede stang en 1x 26x 15kg

Voelde allemaal wel lekker en biceps zei auw aan het einde 😁. Dus blijf voorlopig zo trainen en kijken wat de 3e set aan max herhalingen oplevert.

@ mijn schattige bultjes 😁

Snapchat-473481202.jpg

Laatste set van elke oefening deze keer tot daadwerkelijk falen, dus dat je de beweging niet volledig af kunt maken ondanks 100% inzet?

Laatste set van elke oefening deze keer tot daadwerkelijk falen, dus dat je de beweging niet volledig af kunt maken ondanks 100% inzet?
Ja man. Niet heel indrukwekkend ofzo maar denk dat rug en benen meer winst zit. Kreeg mijn arm gewoon echt niet meer omhoog bij de laatste x. Maar vond het wel lekker. Mooie uitdaging weer 👌

Ja man. Niet heel indrukwekkend ofzo maar denk dat rug en benen meer winst zit. Kreeg mijn arm gewoon echt niet meer omhoog bij de laatste x. Maar vond het wel lekker. Mooie uitdaging weer 👌
Die laatste set tot failure gaat m.i. vooral om de leerervaring; hoe voelen die laatste reps voordat je faalt. Op ervaring kun je dan op den duur redelijk goed inschatten hoe intensief je traint.

Als je 26 reps tot falen haalt, gaan sets van 12 reps je waarschijnlijk niks meer brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven