AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die laatste set tot failure gaat m.i. vooral om de leerervaring; hoe voelen die laatste reps voordat je faalt. Op ervaring kun je dan op den duur redelijk goed inschatten hoe intensief je traint.

Als je 26 reps tot falen haalt, gaan sets van 12 reps je waarschijnlijk niks meer brengen.
Als je het gewicht aanzienlijk omhoog gooit en die 11/12 e rep haal je net dan wel. 🤔

Weet niet wat ik mooier vindt, die schattige bultjes van jou of die lege gym! 😅

Wat een moeite om eruit te komen vanmorgen, maar tis gelukt. Op basis van alle tips borst schouders biceps gedaan vanmorgen. Borst 3x schouders 2x biceps 1x

Bankdrukken 2x12 30kg 1x 15x 30kg
Chest press 2x12 30 kg 1x14 25kg
Fly machine 2x12 22.5kg 1x 15 22.5kg

Shoulder side raise 2x12 10kg 1x 16 10kg per kant
Shoulder press zittend op bankje 2x12 2x8kg dumbell en 1x 13 (eerste x deze oefening dus was echt de max)

2x12 15kg biceps curl kabel brede stang en 1x 26x 15kg

Voelde allemaal wel lekker en biceps zei auw aan het einde 😁. Dus blijf voorlopig zo trainen en kijken wat de 3e set aan max herhalingen oplevert.

@ mijn schattige bultjes 😁
Lekker bezig dikkie. 💪

Jeeez er komen hier een aantal mannen wat tekort aan sex of testosteron.

Zit gewoon met getrokken mond deze cringe simping aan te kijken. Alsof ik een zure mat eet😗
Had het gevoel te veel aan testerone. Sommige te veel tren zonder namen te noemen 😝

Heeft dus 23 paginas geduurd om ervoor te zorgen dat TS intensiever traint aangezien ze nu magische wel meer reps kan.

Goed advies geven we met zijn alle, waarheid is hard maar meeste adviezen hier zijn niks waard en kunt beter mekaar een complimenten sticker geven ipv iemand oprecht vooruit pushen wat ook nog eens door merendeel als negatief gezien word.

Heeft dus 23 paginas geduurd om ervoor te zorgen dat TS intensiever traint aangezien ze nu magische wel meer reps kan.

Goed advies geven we met zijn alle, waarheid is hard maar meeste adviezen hier zijn niks waard en kunt beter mekaar een complimenten sticker geven ipv iemand oprecht vooruit pushen wat ook nog eens door merendeel als negatief gezien word.

Welke Mac menu is het beste voor in de cut?

kl***zak jij heb ook trainingen dat er meer reps inzitten!

Bedoel je dit?

Sorry @AK
Vandaag van toepassing:
1719317032703.png

• Bicep
Waarderingen: K82
En kon jij ook niet elke training tot falen trainen. En moest jij ook meer rustdagen nemen. En kreeg je ook geen 7a8000 kcal weg gegeten.
Dit heeft alleen allemaal niets met zijn gear gebruik te maken

Alle oefeningen tot falen gaan kan ook zonder gear, sterker nog lijkt mij dat 90% die er fatsoenlijk uitziet zo traint.

Meer rustdagen als natty is onzin want je herstel is hoger maar je intensiteit ligt hoger wanneer je enhanced bent, dus dat speelt elkaar uit

Die 7000-8000 kcal wegeten wordt niet makkelijker met gear, in verhouding is je verbruik ook hoger dus dat gaat natty voor hetzelfde op

• Topic Starter Topic Starter

Ik zie jou opmerkingen eigenlijk altijd als je ziet potentie in mijn spiertjes en fysiek dus ook als compliment 😁. En zoals eerder gezegd waardeer ik iedereens reactie die de moeite doet een ander te stimuleren in het proces 😇. Iedereen op zijn eigen manier en in eigen woorden. En dat is toch het mooie van een forum.

• Heart
Waarderingen: K82
Ik ben vrolijk, energiek, spontaan, enthousiast, leergierig.
Kan diepe gesprekken voeren en onzin uitkramen
Zelfverzekerd en best wel slim
Veel discipline en geen klager maar drager
Leuke looks, verzorgd en veel humor
Geen kinderen en geen tattoos en geen social media
Sportief en redelijk gezond.
Loyaal lief volgzaam en zorgzaam
Zelfstandig en geen gestoorde claimer
Geen irritante schoonfamilie
Eigen huis en waggie
Eet graag en kook graag
Ben netjes en hygiënisch
Geen dramaqueen
Hou van seks en weet zeker dat ik een meisje ben en blijf 😁

Amen 👌
Amen indeed toppie moppie :D

Lekker bezig! Nog even oefenen tot falen en je kunt zelfs voelen of je stopt met nog 1, 2 of 3 reps over (RIR).
Echt wel de moeite waard om zo vroeg je bed voor uit te gaan hé 😁 5 bankjes alleen voor moi 😇
Mij niet bellen zo vroeg. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven