AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede tip en denk inderdaad dat wandelen mijn DAN moet zijn. De emotie neemt af omdat ik de heftigheid eruit loop en tegelijk de ruimte in mijn mind creëer om te relativeren 😇

Superlief dankjewel voor je support en geloof 😘
Zo'n escalatie levert veel stress en daardoor adrenaline op. Die adrenaline breng je terug door te gaan bewegen.
Je kunt je stress lager houden, door je hier van bewust te worden. Rustig en diep blijven ademhalen, als ook je eigen veiligheid kunnen garanderen helpt.
Werkse :thumb:

• Heart
Waarderingen: K82
Zo'n escalatie levert veel stress en daardoor adrenaline op. Die adrenaline breng je terug door te gaan bewegen.
Je kunt je stress lager houden, door je hier van bewust te worden. Rustig en diep blijven ademhalen, als ook je eigen veiligheid kunnen garanderen helpt.
Werkse :thumb:
En dit is precies hoe het werkt.

👍🏽🍀

Nou jij gaat wel even met de buttie bloot hier op het forum. Ik respecteer dat wel, jezelf leren kennen is een constant proces. Daar groei je van.

Vervelend dat emoties je zo om de tuin kunnen leiden.
En goed dat je durft los te laten , vergeet niet dat het tijd nodig heeft om nieuwe gewoontes op te bouwen (het wandelen ipv emotie eten ).

We hebben allemaal iets nodig wat ons rust brengt en onze stress verlaagt. Voor mij is dat toevallig ook wandelen , vooral Lekker even de natuur in. Op een gegeven moment word je zo goed in het herkennen van je eigen lichaam en stress, dat je precies weet wanneer je even dat moment moet pakken voor jezelf.

Vind dat je op de goede weg zit en denk dat jij het nog ver gaat schoppen kwa fysiek. Mooi dat je jezelf zo tegenkomt in je eigen log💪 growth

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel @royboyiron was ook niet mijn bedoeling of verwachting toen ik hier mijn aanmelding deed. Wist evenmin dat dit achter mijn eetmomenten zat.

Gelukkig heb ik de tijd om dit over mijzelf te leren en vind ik het naast fysiek een mooi doel de beste versie van mijzelf te creëren. En wandelen is niet altijd mogelijk natuurlijk dus zal de komende tijd verder ontdekken wat werkt voor mij en daarin. Het voelt iig als een waardevol avontuur naar gezonde manieren op ieder vlak. En met al jullie fijne support zal ik vroeg of laat zeker bereiken wat ik wil 😇

Vanmorgen lekker wezen trainen. Oefeningen gingen goed al merkte ik wel dat ik na de eerste 3 toch wel heftige oefeningen door mijn energie heen raakte. Training wel afgemaakt. Hoop vanavond als ik thuis kom nog even een stuk te kunnen gaan lopen. Gewicht overal hetzelfde gelaten en focus op de juiste uitvoering.

Squat 3x12 50kg
Bulgarian split squat 3x12 per been. 20kg
Hip trust 3x12 60kg
Cable kick back 3x15 per been 15kg
Hip adductor 3x15 40kg
Hip abductor 3x15 55kg
Knee lift buikspieren 4x15

En een heerlijk nummer gevonden.

Eerste shot psylliumvezels genomen. Smaak is niet heel sterk en kreeg het prima weg. Ga het 6/8 weken een kans geven om te kijken of het iets gaat doen en anders een keuze maken uit de andere tips die ik hier heb gekregen 💪. Beentraining van vanmorgen heeft inmiddels zijn tol geëist dus geen wandeling meer maar lekker uitrusten.

20240603_161009.jpg

Eerste shot psylliumvezels genomen. Smaak is niet heel sterk en kreeg het prima weg. Ga het 6/8 weken een kans geven om te kijken of het iets gaat doen en anders een keuze maken uit de andere tips die ik hier heb gekregen 💪. Beentraining van vanmorgen heeft inmiddels zijn tol geëist dus geen wandeling meer maar lekker uitrusten.

20240603_161009.jpg
Luister naar je lichaam. Als je het teken krijgt om rust te pakken pak dan je welverdiende rust topper!

👍🏽💪🏽

• Bicep
Dankjewel! Zo voelt het inderdaad. Jij hebt daar geen last van of wel na benen trainen?
Soms wel hoor, dan merk ik dat ik een stapje terug moet doen.
Veel geleerd de afgelopen tijd. Stapje terug doen is helemaal niet erg en voorkomt erger.

Rust is mega belangrijk.

Vroeger ging ik eigenwijs dom door, zoooo onverstandig.

Jij hebt ook te maken met het verwerken van emoties/strss vanuit je werk.

20240603_161009.jpg
Heb je nooit last van die nagels met trainen?😅

• Haha
Soms wel hoor, dan merk ik dat ik een stapje terug moet doen.
Veel geleerd de afgelopen tijd. Stapje terug doen is helemaal niet erg en voorkomt erger.

Rust is mega belangrijk.

Vroeger ging ik eigenwijs dom door, zoooo onverstandig.
Ja herkenbaar hoor. Zelfs met koorts en een loopneus nog de sportschool in duiken enzo 🤣. Grappig hoeveel je over je innerlijk leert in de zoektocht naar je uiterlijk

Hahahahaha dat klopt 🤣🤣 kleingeld laat ik ook gewoon liggen hahaha

Ja herkenbaar hoor. Zelfs met koorts en een loopneus nog de sportschool in duiken enzo 🤣. Grappig hoeveel je over je innerlijk leert in de zoektocht naar je uiterlijk
Klopt, eigenlijk begint alles van binnen. Klinkt misschien een beetje zweverig maar echt alles begint van binnen.
Alleen al de manier hoe je over jezelf denkt kan zorgen dat je er van buiten minder mooi uitziet...vanuit je eigen ogen gezien.
Alles begint in je hoofd, juiste mindset, relativeren, je gedrag aanpassen, voorbereid zijn op situaties, niet te eigenwijs doen, alles...
Heeft allemaal effect op de buitenkant en de buitenwereld.

Bewust zijn van je bewustzijn.

💪🏽👍🏽

Heel mooi gezegd man! Geen woord aan toe te voegen 😇

• Heart
Zit in een lekkere flow. Maandelijkse ellende voorbij en lichaam voelt weer fit aan. Nu mijn huid nog 🤣. Voor morgen een gast van de sportschool gevraagd mijn vetpercentage op te meten met huidplooimeter van xxl die nog in de la lag. 4 punts meting dus heel benieuwd want heb geen idee wat deze is. Goed 8 uur geslapen en 5.30 weer aan het sporten geweest.

Pull ups met elastiek 3x6
Latt puldown 3x12 40kg
Seated Cable row 3x12 40kg
Back extension 3x12 45kg
Biceps curl met lange staaf kabel 3x12 20kg
Buikspieren fietsen met elleboog naar knie 3x30
Buikspieren enkels aantikken 3x30
20 minuten loopband helling 6 snelheid 5.5
20240604_064524.jpg

Zit in een lekkere flow. Maandelijkse ellende voorbij en lichaam voelt weer fit aan. Nu mijn huid nog 🤣. Voor morgen een gast van de sportschool gevraagd mijn vetpercentage op te meten met huidplooimeter van xxl die nog in de la lag. 4 punts meting dus heel benieuwd want heb geen idee wat deze is. Goed 8 uur geslapen en 5.30 weer aan het sporten geweest.

Pull ups met elastiek 3x6
Latt puldown 3x12 40kg
Seated Cable row 3x12 40kg
Back extension 3x12 45kg
Biceps curl met lange staaf kabel 3x12 20kg
Buikspieren fietsen met elleboog naar knie 3x30
Buikspieren enkels aantikken 3x30
20 minuten loopband helling 6 snelheid 5.5
Iemand moet wel ervaren zijn om dit juist te doen, anders kun je net zo goed op de weegschaal je % meten. Ik laat het altijd door mijn fysio doen, en dat verschilt met wanneer mijn vrouw dat doet.

Iemand moet wel ervaren zijn om dit juist te doen, anders kun je net zo goed op de weegschaal je % meten. Ik laat het altijd door mijn fysio doen, en dat verschilt met wanneer mijn vrouw dat doet.
Hij heeft altijd in deze sportschool gewerkt en de opleiding sport en nog wat gevolgd dus zit vast in de goede richting. Zijn voorstel was om het iedere 2 weken te doen. Die vezels lijken iig goed te werken dus wil deze week ook zelf even buik etc meten 💪

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven