De opmerking zolang je cut maak je geen spieren aan bv. Waarom zou ik tot het uiterste gaan terwijl ik er blijkbaar toch niks mee opbouw gezien mijn lage calorieën.
Spiermassa behouden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De opmerking zolang je cut maak je geen spieren aan bv. Waarom zou ik tot het uiterste gaan terwijl ik er blijkbaar toch niks mee opbouw gezien mijn lage calorieën.

Ja ik weet het, helaas.Weet je wel hoeveel verslaafden er rondlopen ?
(en dan nog niet eens die je buiten ziet)
Thnx Steks mooie opmerking en goede reminder. Ik blijf bij mijn plan. Dat maakt nl ook dat ik het leuk vind en vol overtuiging train 😊Klopt, ze kan nu wel ineens gaan verzwaren omdat x of y dat zegt, maar het is veel verstandiger om een progressie plan te hebben voor de langere termijn.
De rest ook lezen want tis een gedachten op basis van andermans opmerking die niet strookt met mijn logica zoals ook te lezen valt 😉
Binnen dat plan zit een manier om progressie te boeken?Thnx Steks mooie opmerking en goede reminder. Ik blijf bij mijn plan. Dat maakt nl ook dat ik het leuk vind en vol overtuiging train 😊
Het is niet zo zwart/wit en voor het behoud van spieren is het ook de moeite waard.Nou zit dus ook door alle meningen best in dubio. De opmerking zolang je cut maak je geen spieren aan bv. Waarom zou ik tot het uiterste gaan terwijl ik er blijkbaar toch niks mee opbouw gezien mijn lage calorieën. Die zit alleen in conflict met mijn eigen logica dat zolang je traint altijd wat opbouwt anders zou op de bank zitten hetzelfde resultaat moeten geven.
Dat lijkt me een prima plan om je aan te houden, dan doe je ook geen rare dingen tijdens een work out omdat het goed of slecht voelt die dag.Wat ik zelf altijd hanteerde was 12 herhalingen. Die uitbouwen na 15 zonder in te leveren op uitvoering en als ik daar ben dan 5kg omhoog. En ben wat systematisch aangelegd 😁 als ik merk dat 60kg ook wel te doen is ga ik echt niet in die training naar 65. Met dat idee ga ik wel naar huis en probeer dat dan de volgende x uit.
De rest ook lezen want tis een gedachten op basis van andermans opmerking die niet strookt met mijn logica zoals ook te lezen valt 😉
Houd ook rekening met wat het aantal uren dat je werkt met je doet.Waarom zou ik tot het uiterste gaan terwijl ik er blijkbaar toch niks mee opbouw gezien mijn lage calorieën.
Absoluut, ik heb zelfs vaak dat je bij die trainingen het lekkerste traint🤗 hoe zit dat bij jullie?
Ik ga altijd.Absoluut, ik heb zelfs vaak dat je bij die trainingen het lekkerste traint🤗 hoe zit dat bij jullie?
Ja 😊 althans daar gaan we uiteraard voor. Ga voor elke oefening korte warming up met laag gewicht 2 setjes 12 en 3e setje max. Als dit goed gaat, in de zin van uitvoering is goed en het 3e setje komt boven de 15 dan ga ik het gewicht ophogen.Binnen dat plan zit een manier om progressie te boeken?
Help dan een beetje concreet. Want toen ik gelijk naar 3 setjes max gewicht ging kreeg ik dat ik niet opwarmde. Nu warm ik in mijn ogen op en verspil ik blijkbaar energie aan het opwarmen 🙄. Dus na mijn laatste plaatsen been training en de reacties ben ik na 10 herhalingen gegaan en maar 2 of 3 opbouw setjes tov 4a5. Komen volgens mij wel dichter bij iig 😁Met zoveel junk volume snap ik ook wel dat men vermoeid word. 80% van wat je doet is gewoon overbodig, maar eist wel zijn aanslag op je herstel.
Junk volume word zwaar onderschat en men denkt nog steeds dat KT een vorm van aerobic is.
Als je de opwarmsets met minder herhalingen uitvoert en je werksets gewoon telkens verzwaard (zoals je zie van plan was) kom je heel snel op een punt dat je niet meer bespaart.Check! Hier kan ik mee vooruit en snap nu wat je bedoeld. Thnx voor je uitgebreide uitleg 😊.
Klopt wel dat ik 'bespaar'. Dit was mij nl ook opgevallen alleen best complicated dat uit mijn systeem te krijgen. Mijn hoofd vind het fijn een richting te weten hoeveel herhalingen ik nog moet en ook met hardlopen hoeveel afstand er nog te gaan is. Probeer wel te denken 'we zien wel' maar instant bedenk ik dan iig een minimum.
Dus een knappe man met gucci tas, de marmont schoudertas Black overigens die de herhalingen vast stelt zou relaxed zijn voor mijn progressie 😁
Kidding ofc maar ga er mee aan de slag morgen 😊
@chrisk jij past in dit plaatje!Dus een knappe man met gucci tas, de marmont schoudertas Black overigens die de herhalingen vast stelt zou relaxed zijn voor mijn progressie 😁