- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Soms heb ik daar ook last van als die van mij haar maandelijkse party heeft, maar dat vertel ik niet verder dus hoef ik er ook niks over te zeggen hier.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms heb ik daar ook last van als die van mij haar maandelijkse party heeft, maar dat vertel ik niet verder dus hoef ik er ook niks over te zeggen hier.
Ik heb het over vrouwen hier. dat jij eens per maand met een tamp(eloerus) in de ass rond rent heb ik niks mee te makenSoms heb ik daar ook last van als die van mij haar maandelijkse party heeft, maar dat vertel ik niet verder dus hoef ik er ook niks over te zeggen hier.
Als je werkt met weekgemiddelden, dan werk je met weekgemiddelden en zou je je juist iedere dag moeten wegen, denk ik. Die fluctuaties compenseer je immers al door met gemiddelden te werken.Dat weet niemand 😁. Ben echt heel cheat gevoelig dus ga na zo'n Turkse pizza echt niet op de weegschaal 😲 woensdag ga ik wegen en vanuit daar weer strijden 💪
Klopt heb ik ook een tijd gedaan en gaf over het algemeen wel een goed beeld dus ga ik vanaf woensdag ook weer doen.Als je werkt met weekgemiddelden, dan werk je met weekgemiddelden en zou je je juist iedere dag moeten wegen, denk ik. Die fluctuaties compenseer je immers al door met gemiddelden te werken.
Zou je zo van de kaart raken van een kortstondige stijging die ook prima te verklaren is?
Toen ik wat zwaarder was, en toen ik veel gewicht verloren had, kon mijn gewicht ook flink schommelen. Een junkdag kon zorgen voor +10%Ik drink altijd zo'n 4 liter maar verschil is echt uge groot als ik iets eet wat niet in mijn schema past. Plus zit net aan het einde van mijn periode dus 2 dagen daarvan herstellen en woensdag weegdag.
Ja zeker fijn om te weten en nog fijner dat je het herkent 😊 hoelang heeft het bij jou geduurd voordat het stabiliseerde?Toen ik wat zwaarder was, en toen ik veel gewicht verloren had, kon mijn gewicht ook flink schommelen. Een junkdag kon zorgen voor +10%
Misschien fijn om te weten dat het na verloop van tijd wel stabiliseert. En dat brandnetelthee helpt.
Was het maar zo'n feest 😎. Nieuwe foto's volgend weekend worden wel een feest 💪
Ja, ik heb haar al betrapt. ze kon zich inhouden en kocht wel Side Salad. Weet zeker als ik niet met grootlicht seinde dat ze Burgers nam en shake

Naakt foto's mogen hier niet he, maar een bilfie is geen probleem hoorWas het maar zo'n feest 😎. Nieuwe foto's volgend weekend worden wel een feest 💪
Dat is dan vocht?Toen ik wat zwaarder was, en toen ik veel gewicht verloren had, kon mijn gewicht ook flink schommelen. Een junkdag kon zorgen voor +10%
Misschien fijn om te weten dat het na verloop van tijd wel stabiliseert. En dat brandnetelthee helpt.
Om hier even op in te haken, persoonlijk schommelt mijn gewicht best veel.Ja zeker fijn om te weten en nog fijner dat je het herkent 😊 hoelang heeft het bij jou geduurd voordat het stabiliseerde?
Zal de komende week iig iedere dag wegen. Kijken hoe groot de verschillen zijn 😊
Ja zal eens wat netter gaan bijhouden en niet na een week stoppen met noteren 😁 dankjewel voor de tip. Dan kan ik idd week 1 met week 1 vergelijken.Hou er ook rekening mee dat je als vrouw week 1 met week 1 moet vergelijken en niet week 1 met week 2.
Bijv.
Menstruatie dag 1 is dag 1 van week 1.
De week daarna is dus week 2.
Week daarna dus week 3.
Week daarna week 4.
Daarna begint het weer opnieuw, week 1. Die week vergelijk je dus met de week 1 die je had ongeveer 4 weken geleden.
Oei, geen idee eigenlijk, is alweer zo lang geleden. Ik weet alleen nog de gigantische mind f**k die het kon zijn. Wel fijn dat jij je bewust bent van dat het vocht isJa zeker fijn om te weten en nog fijner dat je het herkent 😊 hoelang heeft het bij jou geduurd voordat het stabiliseerde?
Zal de komende week iig iedere dag wegen. Kijken hoe groot de verschillen zijn 😊
Zet je bril op en lees eens wat er staat 🤣🤣Ik heb het over vrouwen hier. dat jij eens per maand met een tamp(eloerus) in de ass rond rent heb ik niks mee te maken
Thnx voor het delen en wel fijn om over all een daling te zien. Krijg spontaan zin om te wegen morgen 😁. Heb gemerkt dat veel invloed heeft op mijn gewicht inderdaad. Van een cheatmeal tot een hoge temperatuur buiten en incasseer ook maar dat ik na een pittige been training de dag erna wat zwaarder ben. En ondanks dat je wel weet waar het weg komt vind ik het echt niet leuk.Om hier even op in te haken, persoonlijk schommelt mijn gewicht best veel.
Een trend valt wel op te merken, maar van dag tot dag kunnen er verschillen in zitten en ook hormonen/ziekte hebben invloed.
Ik doe dus niet aan weekgemiddeldes. Maar weeg wel vrijwel dagelijks.
![]()
Niet bedoeld als logvervuiling, maar een keer een stijging hoef je je dus niet direct druk om te maken is wat ik probeer te zeggen. 😅
@Buttie88