AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Man wat een spierpijn in mijn armen en borst 😁 voelt wel lekker maar vanmorgen toch maar even rust gehouden en geen gym of hardlopen. Hoop vandaag iig tijd te krijgen voor een stevige wandeling en morgenvroeg wil ik hardlopen. Nog 16 dagen voor ik in het vliegtuig stap 🌞. Wel in love met mijn armpjes 😅. Trouwens mijn spiergroep voelt altijd heel warm als ik flink getraind heb. Met mijn benen heb ik dat ook heel sterk. Gezond teken?

20240711_065449.jpg

Ja dankjewel dat is een goeie want mijn grip is behoorlijk belabberd volgend mij. Met hanging leg raises moet ik ook inleveren omdat mijn handen het niet volhouden.
oa hier heb je een beginners set

Bij de Action ligt het ook soms in de winkel, maar de grip op de handsvaten is minder. Maar ding kost daar ook maar 3 euro of zoiets

Houding_pols.jpg

@Nootmuskaatje

Laatst bewerkt:
oa hier heb je een beginners set

Bij de Action ligt het ook soms in de winkel, maar de grip op de handsvaten is minder. Maar ding kost daar ook maar 3 euro of zoiets

Houding_pols.jpg
Zet hem op mijn wish list voor na de vakantie 👌

Trouwens mijn spiergroep voelt altijd heel warm als ik flink getraind heb. Met mijn benen heb ik dat ook heel sterk. Gezond teken?

20240711_065449.jpg
Afvoeren van melkzuur en bloedcirculatie naar de spieren. Fysiologische reactie van je lichaam. Je lichaam doet wat het moet doen, zuurstofrijk bloed naar je spieren pompen , hebben ze nodig.

Teken dat je lichaam doet wat het moet doen en zich aanpast aan de fysieke belasting.

Bloed is lekker warm en stomerig, vol met nutrients. Pompen maar!!

Afvoeren van melkzuur en bloedcirculatie naar de spieren. Fysiologische reactie van je lichaam. Je lichaam doet wat het moet doen, zuurstofrijk bloed naar je spieren pompen , hebben ze nodig.

Teken dat je lichaam doet wat het moet doen en zich aanpast aan de fysieke belasting.

Bloed is lekker warm en stomerig, vol met nutrients. Pompen maar!!
Thnx man leuke uitleg 😊

Haast haast haast vanmorgen. Gisteren cheatmeal gehad voor dinner. Heeft mij wel goed gedaan. Was gisteren moe en lamlendig en kon nog net mijn werk doen maar ging niet van harte. Om even verschil aan te geven van 1 meal zat ik woensdag op 61.4 en vandaag op 63.2. Weet waardoor het komt dus no stress. Duurt meestal 3 dagen voordat dat weer normaal is. Met de nodige tegenzin gaan rennen vanmorgen maar hebben het weer gehad. Mijn nieuwe bikini is binnen gekomen dus morgen dagje vrij en aanpassen. Nog 9 dagen werken.

Mood = happy en gemotiveerd

Screenshot_20240712-063649_Samsung Health.jpg

Screenshot_20240712-093100_Gallery.jpg

Haast haast haast vanmorgen. Gisteren cheatmeal gehad voor dinner. Heeft mij wel goed gedaan. Was gisteren moe en lamlendig en kon nog net mijn werk doen maar ging niet van harte. Om even verschil aan te geven van 1 meal zat ik woensdag op 61.4 en vandaag op 63.2. Weet waardoor het komt dus no stress. Duurt meestal 3 dagen voordat dat weer normaal is. Met de nodige tegenzin gaan rennen vanmorgen maar hebben het weer gehad. Mijn nieuwe bikini is binnen gekomen dus morgen dagje vrij en aanpassen. Nog 9 dagen werken.

Mood = happy en gemotiveerd

Screenshot_20240712-063649_Samsung Health.jpg

Screenshot_20240712-093100_Gallery.jpg
De nieuwe bikini?🤦🏻

Zet hem op mijn wish list voor na de vakantie 👌
Ik heb 1 paar grip trainers over. Had 1 paar besteld maar kreeg er 4. Betaald voor 1.

Wil je wel een paar opsturen, je mag je adres prive sturen of een ophaalpunt als je je prive adres niet wilt opgeven ( wat ik volledig begrijp 🤣).

Mooie locatie, ik kom wel keertje langs, ik hoef geen bier, nul-punt-nulletje zou misschien wel kunnen maar alleen als t in mijn schema past, gaan we ff die gym daar bij jou rocken.
Je bent altijd welkom! Ben overigens best vaak met wat twentse maten in de buurt van enske. Kunnen die Almelose gym wel een keer afbreken.

Ben rustige boii IRL , wel een beetje gek af en toe.

• Bicep
Waarderingen: K82
Je bent altijd welkom! Ben overigens best vaak met wat twentse maten in de buurt van enske. Kunnen die Almelose gym wel een keer afbreken.
Kom langs, elke ma-di-do-vrij tussen 17:00-18:30/19:00 ben ik er wel. Soms op zaterdag maar niet altijd dus.

Forza Gym in het mooie Almelo.

Oldschool is the Best School

Kom langs, elke ma-di-do-vrij tussen 17:00-18:30/19:00 ben ik er wel. Soms op zaterdag maar niet altijd dus.

Forza Gym in het mooie Almelo.

Oldschool is the Best School
Daar heb ik getrained toen ik op Saxion enske zat. Prachtige gym , het gekletter van oud ijzer 💪

Maar nu leg ik de bal weer bij Buttie neer. Wil dit log niet volspammen.

Ik heb 1 paar grip trainers over. Had 1 paar besteld maar kreeg er 4. Betaald voor 1.

Wil je wel een paar opsturen, je mag je adres prive sturen of een ophaalpunt als je je prive adres niet wilt opgeven ( wat ik volledig begrijp 🤣).
Ah das echt zo lief! Dankjewel 🥰

Gisteren wat sushi zalm opgehaald en gegeten en nogal afgestraft. Denk dat er iets niet goed was dus tot vannacht beroerd geweest en alles eruit gegooid. Voel mij ook niet lekker vanmorgen dus even rustig opstarten en ws dagje niks doen. Hoop mij vanmiddag beter te voelen en nog een stuk te kunnen gaan wandelen ☹️

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven