XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren wat sushi zalm opgehaald en gegeten en nogal afgestraft. Denk dat er iets niet goed was dus tot vannacht beroerd geweest en alles eruit gegooid. Voel mij ook niet lekker vanmorgen dus even rustig opstarten en ws dagje niks doen. Hoop mij vanmiddag beter te voelen en nog een stuk te kunnen gaan wandelen ☹️
Dat is echt niet fijn, inderdaad maar even een dagje rustig aan doen. Hopelijk voel je je snel beter ☘️.

Bah, beterschap! Ik ben liever ziek van een virus dan van verkeerd eten, hopelijk trek je snel bij!

Gisteren wat sushi zalm opgehaald en gegeten en nogal afgestraft. Denk dat er iets niet goed was dus tot vannacht beroerd geweest en alles eruit gegooid. Voel mij ook niet lekker vanmorgen dus even rustig opstarten en ws dagje niks doen. Hoop mij vanmiddag beter te voelen en nog een stuk te kunnen gaan wandelen ☹️
Beterschap dikkie :heart:

Aaaah beterschap strijder.

Had je toch beter een cheeseburger met me kunnen delen...😜😜😜

Doe jij vandaag maar eem rustig an dan.

• Topic Starter Topic Starter
Ah lief allemaal dankjewel! Lig op de bank en kom daar ook voorlopig niet vanaf.

Aaaah beterschap strijder.

Had je toch beter een cheeseburger met me kunnen delen...😜😜😜

Doe jij vandaag maar eem rustig an dan.
Dat dacht ik ook vannacht. Mac maakt niet ziek 🤣

• Heart
Waarderingen: K82
Beterschap! buikklachten zijn echt een bodybuilding nachtmerrie. Dan is het lastig je voeding on track te houden.

Hoevaak eet je een off plan meal wekelijks. Heb je hier nog enige “regels” in wat je doet mbt kcal etc?

Hoevaak eet je een off plan meal wekelijks. Heb je hier nog enige “regels” in wat je doet mbt kcal etc?
1x per week. De regel is dat ik zoveel mogelijk bespaar die dag en de dag ervoor en het geen extra maaltijd is maar vervanger van de geplande avond maaltijd.

• Like
Waarderingen: AK
Beterschap!🤗🤢

Dankjewel begin mij inmiddels wat beter te voelen gelukkig. Ga een klein stukje wandelen hopelijk doet wat frisse lucht goed 😊

1x per week. De regel is dat ik zoveel mogelijk bespaar die dag en de dag ervoor en het geen extra maaltijd is maar vervanger van de geplande avond maaltijd.
Is een optie, maar wel risicovol. Als je in een cut zit en je bespaard kcal voor je cheatmeal komt het vaak voor dat de cheatmeal iets te buitensporig word, ga maar eens in een cut naar een ayce restaurant 100% kans op ellende. Als je gewoon je normale maaltijden dagelijks aanhoud en dan 1 vd standaard meals vervangt met de cheat dan heb je een beter overzicht. Nu kan het voorkomen dat je 200 of 500 of misschien 800 kcal “bespaard” in die dagen voor/na de cheat, maar dit is wel moeilijk te tracken en vooral als je in je laatste beetje vd cut zit telt echt elke kcal.

Is een optie, maar wel risicovol. Als je in een cut zit en je bespaard kcal voor je cheatmeal komt het vaak voor dat de cheatmeal iets te buitensporig word, ga maar eens in een cut naar een ayce restaurant 100% kans op ellende. Als je gewoon je normale maaltijden dagelijks aanhoud en dan 1 vd standaard meals vervangt met de cheat dan heb je een beter overzicht. Nu kan het voorkomen dat je 200 of 500 of misschien 800 kcal “bespaard” in die dagen voor/na de cheat, maar dit is wel moeilijk te tracken en vooral als je in je laatste beetje vd cut zit telt echt elke kcal.
Zo heb ik het ook van mijn coach op papier staan.

En dan mag de cheatmeal maximaal het dubbele aantal kcals van de desbetreffende maaltijd zijn die je wisselt.

Zo heb ik het ook van mijn coach op papier staan.

En dan mag de cheatmeal maximaal het dubbele aantal kcals van de desbetreffende maaltijd zijn die je wisselt.
Zo doe ik het zelf ook en ik vervang altijd dezelfde meal voor de cheat dus dat daar ook geen twijfel in zit dat je bv je hoogste/laagste normale meals vervangt voor de cheat. Een cheatmeal is een “cheat”, maar hier kan je zeker ook enige vorm van structuur aangeven en wellicht nog belangrijker dat je ook iets kiest wat je goed verteerd. Als je van je cheat bloated word dan succes dag later weer je standaard bulk dieet.m

Frituur en enorm hoog in vet zijn dingen waar ik weg van moet blijven. Oa champignons en uitjes ook (FODmap vriendelijk only).

Ja snap wat je zegt inderdaad. Ik heb alleen geen idee wat mijn spare ribs met aardappeltjes zijn in calorieën maar denk wel heel veel. Zal iig eens gaan opletten of ik bloated wordt daarvan. Vind het voor avondeten het enige wat echt de moeite waard is om af te wijken van de voeding.

Ruwe schatting vrees ik dat deze cheat wel op de 1500 zit 😮. Durf bijna geen foto te posten maar confrontatie is misschien wel nodig

Screenshot_20240713-140251_Gallery.jpg

Ja snap wat je zegt inderdaad. Ik heb alleen geen idee wat mijn spare ribs met aardappeltjes zijn in calorieën maar denk wel heel veel. Zal iig eens gaan opletten of ik bloated wordt daarvan. Vind het voor avondeten het enige wat echt de moeite waard is om af te wijken van de voeding.

Ruwe schatting vrees ik dat deze cheat wel op de 1500 zit 😮. Durf bijna geen foto te posten maar confrontatie is misschien wel nodig

Je hebt iig wel smaak.

Alleen dat blikje cola…. Onnodig 200 kcal, zero volgende keer en 200gr frietjes extra.

Zonder blikje drinken denk ik eerder rond de 1000

Je hebt iig wel smaak.

Alleen dat blikje cola…. Onnodig 200 kcal, zero volgende keer en 200gr frietjes extra.
Haha dankje 😁 kan de cola ook wel skippen en die ronde kruidige schatjes zijn gefrituurd dus next time geen cola maar water en die botten maar wat kaler eten 👌

Zonder blikje drinken denk ik eerder rond de 1000

1000 is ook wel heel veel. Gemiddelde avondeten 500 calorieën dus eet ik 2x zoveel :burger:

Thnx voor de check up mannen 😇

1 stuk (110 gram) spareribs (zonder bot) bevat:

Energie220kcal
Vet14,3g
- waarvan verzadigd5,4g
Koolhydraten0,1g
- waarvan suikers0,1g
Vezels0,4g
Eiwit22,4g
Zout0,24g

Status
Niet open voor verdere reacties.