MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Ja dat is wel fijner structuur en regelmaat er in te hebben. Sleep eat train repeat🤣
Ja ik hou ervan 🥰

Ik verwacht dat je nieuwe coach je ontbijt wel aan gaat passen!😋 een eiwitshakie op de nuchtere maag en dan krachttraining doen zou ik iig niet aanbevelen!

Zou best wat havermout kunnen drinken voor het sporten maar wil voor het sporten geen tijd kwijt zijn aan eten. Nu maak je mij bang 😮

Ja ik hou ervan 🥰

Zou best wat havermout kunnen drinken voor het sporten maar wil voor het sporten geen tijd kwijt zijn aan eten. Nu maak je mij bang 😮
Dan is dit een mooie oplossing voor je!
Gewoon hoeveelheid afwegen en door de wheyshake en drinken maar! Is poeder

Ohja moet je coach wel goed vinden natuurlijk want die leest vast mee🦈

• #1.464
Ohja moet je coach wel goed vinden natuurlijk want die leest vast mee🦈
Hahaha komt vast goed. Ben allang blij dat ik straks een plan heb en niet meer zelf continu calorieën hoef te rekenen. Zou alleen een shake wel graag zo laten omdat ik mijn calorieën liever bewaar voor de middag. Maar als het bijdraagt tot een optimaal resultaat incasseer ik veel 💪

Ik verwacht dat je nieuwe coach je ontbijt wel aan gaat passen!😋 een eiwitshakie op de nuchtere maag en dan krachttraining doen zou ik iig niet aanbevelen!
Normaalgesproken neem ik altijd havermout met whey als pre workout.

Als ik ''s morgens train, zoals ik nu ga doen, neem ik een eiwitshake en een banaan.

Na het trainen wacht er een heerlijke bak met 75gr havermout met whey op me.

als jij hier een harde plasser van krijgt, zegt dat genoeg over hoe hopeloos je bent.
Ik heb trouwens een aantal vrouwen benadert via insta, ik denk dat er een aantal forumleden afgelopen dagen op de bank hebben geslapen. :roflol:
Was toch grappie man, niet zo doen

als jij hier een harde plasser van krijgt, zegt dat genoeg over hoe hopeloos je bent.
Ik heb trouwens een aantal vrouwen benadert via insta, ik denk dat er een aantal forumleden afgelopen dagen op de bank hebben geslapen. :roflol:
AK is wel opvallend stil.

Normaalgesproken neem ik altijd havermout met whey als pre workout.

Als ik ''s morgens train, zoals ik nu ga doen, neem ik een eiwitshake en een banaan.

Na het trainen wacht er een heerlijke bak met 75gr havermout met whey op me.
Dat lijkt er meer op ja, maar het ging er even om dat ze beter ook wat KH kan nemen ipv bijna nuchter te trainen. De eiwitshake kan beter post workout als je het mij vraagt. Pre workout knal ik gewoon een goede meal naar binnen, geen eiwitshake.

Dat lijkt er meer op ja, maar het ging er even om dat ze beter ook wat KH kan nemen ipv bijna nuchter te trainen. De eiwitshake kan beter post workout als je het mij vraagt. Pre workout knal ik gewoon een goede meal naar binnen, geen eiwitshake.
KH als pre workout sowieso. Mee eens.
Op nuchtere maag, of alleen een eiwitshake, lijkt me ook nie de bedoeling nee.

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #1.473
Vooral benieuwd wat de theorie erachter is. Krijg immers gedurende de dag genoeg koolhydraten en eiwitten. En je spieren groeien door herstel dus achteraf en ik eet ook achteraf

Ik heb zo'n gevoel dat @Buttie88 heel goed gaat op een streng doch rechtvaardige coach die haar vaderlijk kan toespreken en precies vertelt wat ze moet doen en laten. Daarom heb ik er ook wel vertrouwen in dat het goed komt, als het is wie ik denk dat het is.

• Bicep
Waarderingen: K82
Wat een speculaties hier, stelletje roddeltantes 😅

@Buttie88 gewoon geen make-up dragen, bespaart nog meer tijd. 😊
Ik sla liever make-up over dan een maaltijd. 😂

Fijne vakantie nog!

Wat een speculaties hier, stelletje roddeltantes 😅
Ja, zo zijn wij.

Nick Offerman Popcorn GIF by NBC

• #1.480
Ik heb zo'n gevoel dat @Buttie88 heel goed gaat op een streng doch rechtvaardige coach die haar vaderlijk kan toespreken en precies vertelt wat ze moet doen en laten. Daarom heb ik er ook wel vertrouwen in dat het goed komt, als het is wie ik denk dat het is.
Nee je zit er naast 🤣

En denk zelfs dat je niet aan deze persoon zult denken. Magoed wil het niet spannend maken want heb afgesproken het niet te benoemen. Maar heb wel het vertrouwen dat het goed gaat komen en ik veel zal leren 😊

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven