MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
1722436591952.jpeg

Wordt wel bijzondere log zo...

Heb je je hardloopschoenen ook meegenomen op vakantie? Of ben je 's ochtends vroeg te brak om over het strand te joggen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.449
Mijn sportschoenen zijn ook hardloopschoenen en die zijn mee. Niet waarop ik normaal ren maar ben smorgens echt beroerd van de wodka 🙊 strand is hier wel klein dus haal het denk ik nog wel. Verder slaap ik hier echt heel slecht. Haal al een paar nachten nog geen 5 uur slaap dus vandaag boottochtje, morgen chillen en zaterdag home. Hieronder het strand.

20240731_083945.jpg

Laatst bewerkt:
Maar verder wel leuk daar? Je klinkt bijna alsof je blij bent dat je zaterdag weer naar huis kunt...

• #1.451
Haha bijna wel hé 😁 heb het zeker leuk en kom echt helemaal tot rust door het niks moeten. Maar niks doen past niet helemaal bij mijn karakter dus kijk er ook idd echt naar uit weer in mijn structuur te duiken. Zit weer vol goede voornemens die ik maandag weer kan oppakken 😎. Ontwikkel hier vooral slechte gewoontes dus een week is prima 😁

Haha bijna wel hé 😁 heb het zeker leuk en kom echt helemaal tot rust door het niks moeten. Maar niks doen past niet helemaal bij mijn karakter dus kijk er ook idd echt naar uit weer in mijn structuur te duiken. Zit weer vol goede voornemens die ik maandag weer kan oppakken 😎
Heb je nog wel even vakantie bij terugkomst?!

• Like
Waarderingen: RLS
  • #1.456
Allemaal weer zo strak ingepland🤦🏻 ik zou nog een extra weekje inplannen of is dat lastiger bij jou job in de zorg?

Ja klopt maar heb mijn daagjes opgegeten dus had nog maar 2 weken. Maar oprecht goed voor dit mensje structuur en regelmaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven