- Waardering
- 3.897
Zorgelijk..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zorgelijk..
Jups. Dus weet hoe het werkt. Kwestie van doorbijten en niet toegeven en de trek wordt vanzelf minder. Anderzijds zie ik dus ook dat het wat complexer ligt en kletsen vanaf de zijlijn is altijd makkelijk.
Sporten is ook verslavend, junkies hier allemasl zeg… forum vol… 🤣Jups. Dus weet hoe het werkt. Kwestie van doorbijten en niet toegeven en de trek wordt vanzelf minder. Anderzijds zie ik dus ook dat het wat complexer ligt en kletsen vanaf de zijlijn is altijd makkelijk.
Terzijde ben ik niet van de smoesjes en excuses en zijn wij zelf verantwoordelijk voor onze keuzes en haar gevolgen. Dus lets go 💪 weddenschap is wel leuk ha 😎
2mg nicotine muntjes zijn wel een goede oplossing als je al een tijdje vaped, gebruik je 3 muntjes per dag ofzo, op die manier ook gestopt na jaren vapenKlopt helemaal. Was iets van 7 maanden gestopt met roken en alleen vapen. Drinken doe ik thuis niet. In mijn hoofd valt alcohol mijn spieren aan dus staat haaks op naar de sportschool gaan dus denk er geen eens over.
Vapen wou ik dus na de vakantie mee stoppen. Roken is niet meer het probleem. In Indonesië ook gerookt en gelijk bij terugkomst gestopt. Vapen gaat de uitdaging worden deze ronde maar ga er wel echt voor. Even doorbijten net als met roken en eten. Thnx voor de extra schop 😘
Buttie is maar 1.62 lang, dus een koffer lijkt dan al snel groot 😜
Nadeel is dat ik het zo in stand hou. Had ik ook met roken. Minderen of af en toe werkt niet voor mij want dan sluipt het er vroeg of laat toch weer vaker bij in. Dus ga voor radicaal 👌2mg nicotine muntjes zijn wel een goede oplossing als je al een tijdje vaped, gebruik je 3 muntjes per dag ofzo, op die manier ook gestopt na jaren vapen
Durf soms nog wel eens een muntje poppen heuheuheu
Buttie is maar 1.62 lang, dus een koffer lijkt dan al snel groot 😜
Sporters die roken heb ik sws nooit begrepen…Stoppen met roken is hetzelfde als shredded worden, hoe graag wil je het.
Als recreant sporter dan maakt het niet uit, maar wil je echt het maximale behalen dan moet er offers gemaakt worden en stoppen met roken is er een van maar oa alcohol zou ik ook zeker als man zijnde naar 0 brengen.
Die rook je vaak niet over je longen. En die vapers gaan erdoor als brandhout.Er zitten er zat hier op t forum die zo nu en dan een sigaartje pakken.
Wel het beste voor de gezondheid 😎
Dan krijg je toch weer extra eiwitten binnen.. Zo is het ook weer!

Wat is precies het punt dat je hiermee wilt maken?Er zitten er zat hier op t forum die zo nu en dan een sigaartje pakken.
Als we voortaan roken en sigaren goed gaan praten op een bb forum dan ziet het eruit.
Als je loesje de crossfitter bent of jan de broccoli kapsel lifter dan moet je doen wat je wilt, maar ben je serieus met de sport bezig laat je roken/alcohol en drugs liggen.
Ik vermoed dat buttie in het verleden ook wel het een en ander geëxperimenteerd hierin heeft. Ze valt wel in dat type mens vind ik.