Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ontbijt ontbijt altijd met een shake ook tijdens cutten.
@AK hecht teveel aan zijn gevoel en maakt er daarom waarschijnlijk een heel feest van het cutten.

Cutten in snijden in je koolhydraten en vetten, interessanter wordt het niet.
Niet iedereen ervaart een cut hetzelfde, maar ben je ooit zo diep gegaan dat je overweegt om een drol nog te eten?

Dan praat men voortaan wel anders om ff snel een “shakie” te pakken.

Vloeibare kcal zijn gewoon minder verzadigend dan vast voeding en als men “honger” heeft of simpelweg niet aan een dieet kan houden en er staan vloeibare kcal in zijn dat de eerste en makkelijkste dingen die je kan aanpassen.

#hardcore is allemaal leuk en aardig, maar waarom moeilijk doen als het makkelijker kan. Niemand die vraagt wat je er allemaal voor moest laten voor je abs, enigste is wat ze interesseert is wat ze zien.

Omdat ik 5.30 sport en dan tot 15 uur alleen havermout en 2 rijstwafels met huttenkase eet. Dus haal dan 75% van mijn eiwitten in 15 tot 19 dus 4 uur en 25% in 4.30 tot 15 en dus bijna 11 uur terwijl ik in die 11 uur de meeste activiteiten heb. Leek mij dus niet logisch maar miss maakt het geen f**k uit?

@Steks Vergeten citeren
Het hangt van vele factoren af en als het al wat uit maakt is het effect waarschijnlijk minder dan je denkt bij je huidige fysiek.

• Like
Waarderingen: GruX
Niet iedereen ervaart een cut hetzelfde, maar ben je ooit zo diep gegaan dat je overweegt om een drol nog te eten?

Dan praat men voortaan wel anders om ff snel een “shakie” te pakken.

Vloeibare kcal zijn gewoon minder verzadigend dan vast voeding en als men “honger” heeft of simpelweg niet aan een dieet kan houden en er staan vloeibare kcal in zijn dat de eerste en makkelijkste dingen die je kan aanpassen.

#hardcore is allemaal leuk en aardig, maar waarom moeilijk doen als het makkelijker kan. Niemand die vraagt wat je er allemaal voor moest laten voor je abs, enigste is wat ze interesseert is wat ze zien.
Check mijn eind foto's voor de contest over 2 wkn. De f#king uitgestelde beloning, maanden lijden voor een foto :D

Maandagochtend 5 augustus.
Buttie's intakegesprek met coach ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.606
Omg die bruine huppeltrut is zo geen gangster zoals mij hé.

Amy Poehler Sunglasses GIF by FOX TV

• #1.608
Echt alles gedaan wat ik normaal niet doe behalve mij vol laten blaffen door een amigo @ goodgirl. Nu aan de reis beginnen en man wat ben ik blij als ik weer naar de sportschool kan. Het meeste gemist van alles 😇. Zondag krijg ik mijn nieuwe voedingsschema en gaat de trip verder naar hoe ik wil zijn 🥰. Ready 💪👌😎

20240803_085915.jpg

Echt alles gedaan wat ik normaal niet doe behalve mij vol laten blaffen door een amigo @ goodgirl. Nu aan de reis beginnen en man wat ben ik blij als ik weer naar de sportschool kan. Het meeste gemist van alles 😇. Zondag krijg ik mijn nieuwe voedingsschema en gaat de trip verder naar hoe ik wil zijn 🥰. Ready 💪👌😎

20240803_085915.jpg
Beste koffer ook🤣

20240803_085915.jpg
Fijn dat je het veilig hebt gedaan, of was het voor het zingen de kerk uit?

Welkom terug en succes met je doelen.

Nee bedoelde eigenlijk zuipen vreten en roken maar vind volblaffen zo'n leuk woord 😁
Ik zag al een vape op je vakantie selfie. Roken en alcohol gaan niet perfect hand in hand met de lifestyle die je voor ogen hebt. Je bent een volwassen meid dus niemand die jou wat kan wijsmaken, maar zou op zijn minst “proberen” te stoppen met roken. Een drankje in het weekend overleef je wel.

20240803_085915.jpg
Welcome back!!!
No get that ass back in the gym!!!
Let'sssssssss Gooooooooo
Excited Lets Go GIF

• #1.616
Ik zag al een vape op je vakantie selfie. Roken en alcohol gaan niet perfect hand in hand met de lifestyle die je voor ogen hebt. Je bent een volwassen meid dus niemand die jou wat kan wijsmaken, maar zou op zijn minst “proberen” te stoppen met roken. Een drankje in het weekend overleef je wel.

Klopt helemaal. Was iets van 7 maanden gestopt met roken en alleen vapen. Drinken doe ik thuis niet. In mijn hoofd valt alcohol mijn spieren aan dus staat haaks op naar de sportschool gaan dus denk er geen eens over.

Vapen wou ik dus na de vakantie mee stoppen. Roken is niet meer het probleem. In Indonesië ook gerookt en gelijk bij terugkomst gestopt. Vapen gaat de uitdaging worden deze ronde maar ga er wel echt voor. Even doorbijten net als met roken en eten. Thnx voor de extra schop 😘

• Heart
Waarderingen: AK

.
Klopt helemaal. Was iets van 7 maanden gestopt met roken en alleen vapen. Drinken doe ik thuis niet. In mijn hoofd valt alcohol mijn spieren aan dus staat haaks op naar de sportschool gaan dus denk er geen eens over.

Vapen wou ik dus na de vakantie mee stoppen. Roken is niet meer het probleem. In Indonesië ook gerookt en gelijk bij terugkomst gestopt. Vapen gaat de uitdaging worden deze ronde maar ga er wel echt voor. Even doorbijten net als met roken en eten. Thnx voor de extra schop 😘
In mijn hoofd valt alcohol de gewichten aan!

Kanker komt je niet aanwaaien. #motivatie #stoppen

Jij werkt in de verslavings zorg toch🤦🏻

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven