MuscleMeat

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mij praat je niets aan hoor. Only goede trainingen en een gemotiveerde mindset 👌
Mens wat ben jij vroeg wakker als je op vakantie bent.

Tenzij je echt goed uitgerust bent is dat natuurlijk helemaal prima, sowieso prima maar nog steeds vroeg.

Dat je 70kg misschien wel lukt dan of nog meer reps… betere workouts… betere progressie door harder te kunnen trainen….
Allemaal omdat je meer beschikbare energie hebt door de KH’s die je consumeert🤗🔥

precies dit.
je kan op de reserve tank proberen nog een stuk te rijden, maar met een volle tank is het toch fijner :flexbiceps: :p

Ben wel benieuwd why not?

Ik train zelf in weekend op “nuchtere” maag, enkel EAS tijdens trainen. Maar benieuwd waarom je geen shake zou pakken voor je training als vulling.
Daarom

Oooooooh dat moet mijn nieuwe beste vriend zijn 😉

20240731_154347.jpg
Zeurt niet aan je kop, en je kunt hem altijd nemen wanneer je wilt. #ideale oplossing

Shake als ontbijt is standaard dom als je al moeite hebt met een cut dieet. Vloeibare kcal is gewoon een no go en zou je eventueel kunnen vervangen met x rijstwafels met kip. Eventueel komkommer/tomaat erop en je creëert gigantisch veel verzadiging voor vrijwel zero kcal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.585
Shake whey isolate is 110 calorieën. 2 rijstwafels 75 calorieën. Plus kip in totaal gelijk aan of zelfs meer dan de shake. Tis niet mijn ontbijt maar pre ontbijt voor het sporten om geen lege maag te hebben en gelijk wat eiwitten.

Dit heb ik niet altijd gedaanmaar anders had ik tot kwark om15 uur pas echt een bommetje aan eiwitten. Dus om eiwitten meer over de dag te spreiden en ook in de ochtend heb ik het zo gepland. Daarvoor was het gewoon lege maag : 4.30 opstaan 5.30 sporten en dan pas 8 uur havermout. Leek mij niet het beste plan

Ik ontbijt ontbijt altijd met een shake ook tijdens cutten.
@AK hecht teveel aan zijn gevoel en maakt er daarom waarschijnlijk een heel feest van het cutten.

Cutten in snijden in je koolhydraten en vetten, interessanter wordt het niet.

Ik ontbijt ontbijt altijd met een shake ook tijdens cutten.
@AK hecht teveel aan zijn gevoel en maakt er daarom waarschijnlijk een heel feest van het cutten.

Cutten in snijden in je koolhydraten en vetten, interessanter wordt het niet.
Ik heb ook altijd een shake als ontbijt, maar wel een met of een banaan of brinta. Nooit enkel vloeistof, daar word ik niet goed wakker van.

Ik sta op met shotje HGH en iso-shake, dan start mijn autistische routine waar ontbijt ook in hoort.

Fasted-cardio is prima, waar je tenminste 8u niet hebt gegeten en dan cardio gaat doen.(let wel op gezond glucosespiegel)

Ik sta op met shotje HGH en iso-shake, dan start mijn autistische routine waar ontbijt ook in hoort.

Fasted-cardio is prima, waar je tenminste 8u niet hebt gegeten en dan cardio gaat doen.(let wel op gezond glucosespiegel)
HGH is voor mij echt next level.

Nog lang niet aan toe, nog laaaang niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.593
Omdat ik 5.30 sport en dan tot 15 uur alleen havermout en 2 rijstwafels met huttenkase eet. Dus haal dan 75% van mijn eiwitten in 15 tot 19 dus 4 uur en 25% in 4.30 tot 15 en dus bijna 11 uur terwijl ik in die 11 uur de meeste activiteiten heb. Leek mij dus niet logisch maar miss maakt het geen f**k uit?

@Steks Vergeten citeren

Van koffie wordt je wakker 👌
Ja klopt maar ik merk dat ik echt lekker ga als er brinta in mijn shake zit, of havermout met whey kan ook. Als er maar koolhydraten en vezels inzitten.

Koffie is altijd goed, zwart natuurlijk.....zo zwart als mijn ziel 😈

Ja ik laat me nu afleiden, slecht van me. Nu bezig met laatste setje leg extensions. Daarna kuiten en daarna havermout (75gr) met whey.

Ik moet nu eerder, tot straks.
Daarom laat ik tijdens trainen, mijn tel in de auto of kluisje liggen. ook geen WA berichten

• Like
Waarderingen: K82
Daarom laat ik tijdens trainen, mijn tel in de auto of kluisje liggen. ook geen WA berichten
WA?

Na even nadenken maak ik de afkorting kloppend door "WhatsApp".

Maar ik heb oe nummer nie dus van mij krieg ie sowieso geen WhatsApp bericht. Valt al weer mee dacht ik zo

WA?

Na even nadenken maak ik de afkorting kloppend door "WhatsApp".

Maar ik heb oe nummer nie dus van mij krieg ie sowieso geen WhatsApp bericht. Valt al weer mee dacht ik zo
Ook zakelijk WA, en vader van 5 kinderen, en AK die advies nodig heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven