XXL Nutrition

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben in shock! Vanaf nu iedere dag wegen en neem mijn gewicht van as zaterdag als start. Dan ook vetpercentage opmeten, buikomtrek etc. Vocht, periode, 24 uur niet naar toilet geweest, mc donalds etc. Wel 11 uur geslapen dus ontbijt maken en sporten. En sigaretten door de wc gespoeld gisteren bij thuiskomst 👌

Ready steady go 🥰
:thumbs:
Toen ik vroeger stopte met roken, ging ik meer snaaien. snoepjes verstoppen

Ben in shock! Vanaf nu iedere dag wegen en neem mijn gewicht van as zaterdag als start. Dan ook vetpercentage opmeten, buikomtrek etc. Vocht, periode, 24 uur niet naar toilet geweest, mc donalds etc. Wel 11 uur geslapen dus ontbijt maken en sporten. En sigaretten door de wc gespoeld gisteren bij thuiskomst 👌

Ready steady go 🥰
Wat is de schade geworden in het gewicht?😝

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.667
:thumbs:
Toen ik vroeger stopte met roken, ging ik meer snaaien. snoepjes verstoppen
Ik heb gelukkig niks in huis. Denk dat ik mijn pinpas maar laat blokkeren nadat ik boodschappen heb gedaan of een bewaarder voor mijn pas zoek 😎 haha nee komt goed. Wordt er alleen heel druk van dus in alle opzichten werkt stoppen met roken en vapen goed voor mijn sporten en gezondheid

Ready steady go 🥰
Laat je niet gek maken door die +5kg. Als je vanaf vandaag weer in het vaste ritme gaat zitten, zul je zien dat het gewicht de eerste dagen ook weer hard gaat zakken. En wat je de afgelopen week hebt gedaan kan iedereen van alles van vinden, maar was jouw bewuste keuze. Dus zet daar een streep onder, en weer doorgaan. Hopelijk gaat de coaching jou brengen waar je op hoopt.

Hoe dan ook....
Hoe was de workout?? :D

Dus je was misschien net een 2 kilo afgevallen gedurende deze hele contest ( en zelfs langer, want begin mei zat je ook al op 63), en na een vakantie van amper 5 dagen ben je 5 kilo aangekomen?
Jij hebt die “kronkel” wel in je hoofd dat je alles geeft voor een doel wat vele niet kunnen halen en al snel obsessief noemt of #eetstoornis, ts heeft dat duidelijk (nog) niet aangezien ze 3 maanden traint.

Ik denk dat weinig mensen besef hebben wat de prijs is die je betaald voor een bepaalde shape die je voor ogen hebt en dus begin sport carrière van alles roepen, maar geen besef hebben wat erbij komt kijken. Tegen de tijd dat men dit dan wel inziet haakt ook 99.9% af.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.678
Wat een heerlijke training 🥰. Wil bijna denken dat het door het ontbijten komt maar ws ook door een week rusten en eten. In de middag sporten is tenminste niet mijn ding. Het stinkt naar zweet en gevoelsmatig is het nu 7 uur in de ochtend 😁. Verder kon ik niet bij de adduction omdat die deur sluit om 12.30. Dus vanaf morgen gewoon weer 5.30 😎. Plan is 2.5 per maand op te hogen op iedere oefening. Leg press met 10 kg pm. Alle oefeningen gedaan met laatste gewicht van voor de vakantie. Vergeet soms alleen hoeveel kg ik de laatste x heb gedaan dus neem voortaan een schrift mee 👌. Heb dit niet met de grote oefeningen maar schouders laatste x op 8kg gedaan terwijl ik (na wat teruglezen) al op 10 zat dus dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.

Squat
1x5 lege stang 20kg
1x5 40kg
1x5 50 kg
2x12 60kg
1x14 60kg

Lying leg curl
1x5 30kg
1x5 35kg
1x5 40kg
2x12 45kg
1x13 45kg

Leg press
2x12 100kg
1x15 100kg

Hip trust
1x5 lege stang
1x5 40kg
2x12 60kg
1x14 60kg

Hip abduction (booty builder ivm deur)
1x5 20kg
1x5 40kg
1x5 50kg
2x12 55kg
1x20 55kg

Cable kick back per been
1x15 10kg
1x15 15kg
2x15 17.5kg
1x20 17.5kg

Jij hebt die “kronkel” wel in je hoofd dat je alles geeft voor een doel wat vele niet kunnen halen en al snel obsessief noemt of #eetstoornis, ts heeft dat duidelijk (nog) niet aangezien ze 3 maanden traint.

Ik denk dat weinig mensen besef hebben wat de prijs is die je betaald voor een bepaalde shape die je voor ogen hebt en dus begin sport carrière van alles roepen, maar geen besef hebben wat erbij komt kijken. Tegen de tijd dat men dit dan wel inziet haakt ook 99.9% af.
Nou sorry hoor, maar je hebt echt geen kronkel nodig om je eens een volledige week aan je voeding te kunnen houden. Als zelfs dat niet lukt mag je eens dringend wat discipline gaan kweken als je wat progressie wilt boeken want een coach gaat daar helaas ook niet voor zorgen.

Er mag ook wel eens een spiegel worden voorgehouden, in plaats van enkel veren in iemands reet te steken voor het bare minimum.

Wat een heerlijke training 🥰. Wil bijna denken dat het door het ontbijten komt maar ws ook door een week rusten en eten. In de middag sporten is tenminste niet mijn ding. Het stinkt naar zweet en gevoelsmatig is het nu 7 uur in de ochtend 😁. Verder kon ik niet bij de adduction omdat die deur sluit om 12.30. Dus vanaf morgen gewoon weer 5.30 😎. Plan is 2.5 per maand op te hogen op iedere oefening. Leg press met 10 kg pm. Alle oefeningen gedaan met laatste gewicht van voor de vakantie. Vergeet soms alleen hoeveel kg ik de laatste x heb gedaan dus neem voortaan een schrift mee 👌. Heb dit niet met de grote oefeningen maar schouders laatste x op 8kg gedaan terwijl ik (na wat teruglezen) al op 10 zat dus dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.

Squat
1x5 lege stang 20kg
1x5 40kg
1x5 50 kg
2x12 60kg
1x14 60kg

Lying leg curl
1x5 30kg
1x5 35kg
1x5 40kg
2x12 45kg
1x13 45kg

Leg press
2x12 100kg
1x15 100kg

Hip trust
1x5 lege stang
1x5 40kg
2x12 60kg
1x14 60kg

Hip abduction (booty builder ivm deur)
1x5 20kg
1x5 40kg
1x5 50kg
2x12 55kg
1x20 55kg

Cable kick back per been
1x15 10kg
1x15 15kg
2x15 17.5kg
1x20 17.5kg
Je kan zeggen wat je wil, maar die meid staat wel weer gelijk in de gym de beentjes te trainen na een vakantie.

Great Job Reaction GIF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven