XXL Nutrition

Peiling Van extreem bulken groei je sneller

Peiling Peiling Stelling: Van Extreem Bulken Groei Je Sneller

• Totaal stemmers
    195
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik denk wel dat als je goed bulkt idd je lichaam geen tekorten heeft kwa energie ed. maar tot hoeveel procent ga je bvb doorbulken? want als je te hoog in vet % gaat denk ik dat je tijdens de lange cut ook redelijk wat spiermassa kwijtspeelt? dus de vraag is op hoeveel % is het beste om spiermassa aan te maken, en daar eventueel op te blijven.

doorbulken tot 12%

een laag (<10%) zou beter zijn voor massa aanmaak omdat je insu. gevoeliger (zou)zijn en efficiënter met je voeding omgaat. je gained uiteraard ook sneller vet dan.

je groeit wel, maar je weet niet wat er groeit spek of spier en dat is nou juist het hele probleem.

Je kan pas zien OF het iets uit heeft gemaakt als je weer droog komt te staan.

MIJ niet gezien, ik wil niet als een varken over straat, haha.

Bij extreem bulken weet je tenminste zeker dat je elke grammetje spier mogelijk opbouwt en niks verspilt of weggooit. Extreem uitgerekende dieeten geloof ik nooit zo in. Paar 1000kcal boven je zogenaamde onderhoud zitten en je weet zeker dat je gaat groeien.

Ja zo wel ja:D

Bij extreem bulken weet je tenminste zeker dat je elke grammetje spier mogelijk opbouwt en niks verspilt of weggooit. Extreem uitgerekende dieeten geloof ik nooit zo in. Paar 1000kcal boven je zogenaamde onderhoud zitten en je weet zeker dat je gaat groeien.

"bijkomen" is mss een betere verwoording

ik heb oneens gestemd. gewoonweg bulken lijkt mij voldoende.

Tuurlijk groei je dan sneller.

Meer koolhydraten (energie) je kan dus harder trainen, dus ik vind van wel:)

Met een actieve baan, goede training et cardio kun je het volgens mij best hebben om dan toch flink boven je onderhoud te gaan zitten. Zo kun je even bijtanken en jezelf klaar maken voor het cutten.

ik heb oneens gestemd. gewoonweg bulken lijkt mij voldoende.

en ook hier zit wel weer iets in :cool:

ik denk dat er geen generaal ja/nee antwoord op de vraag kan worden gegeven.

zoiets is zo persoonsgebonden. Iemand die zeer moeilijk aankomt met een hoge stofwisseling, 'ecto' zal denk ik zeker sneller groeien van extreem bulken.

Iemand die zeer makkelijk aankomt, daarbij ook in vet, daarentegen heeft meer baat bij het zogenaamde 'clean' bulken. Al het vet wat hij erbij eet, moet er immers weer af.

Daarbij komt--> tussen deze extremen zitten ontelbaar mogelijkheden van 'tussen' personen, elk met een eigen kcal behoefte en verbruik

Ik vind het echt totale onzin als mensen zeggen dat ze door extreem bulken sneller groeien. Dan at je wss al niet genoeg. Kijk gewoon wat je verbruikt en ga er paar honderd kcal boven zitten. Is meer dan genoeg om te groeien. Je gaat echt niet meer groeien als je 1000kcal boven je onderhoud gaat eten ofzo hoor.

Ik vind het echt totale onzin als mensen zeggen dat ze door extreem bulken sneller groeien. Dan at je wss al niet genoeg. Kijk gewoon wat je verbruikt en ga er paar honderd kcal boven zitten. Is meer dan genoeg om te groeien. Je gaat echt niet meer groeien als je 1000kcal boven je onderhoud gaat eten ofzo hoor.

brutale redenatie...

natuurlijk groei je wel meer van 1000kcal boven verbruik als 300 boven verbruik.

het verschil ligt ook ook op 1000 -> 2000 boven verbruik

brutale redenatie...

natuurlijk groei je wel meer van 1000kcal boven verbruik als 300 boven verbruik.

Vind ik niet. Je kan je lichaam niet forceren meer te laten groeien door meer te gaan eten. Dat is gewoon onzin. Want jij zegt nu dat iemand die 1000kcal boven onderhoud dus meer zal groeien dan iemand die 300kcal boven onderhoud eet. Imo wordt veel opgeslagen als vet als je zoveel boven onderhoud eet.

Vind ik niet. Je kan je lichaam niet forceren meer te laten groeien door meer te gaan eten. Dat is gewoon onzin. Want jij zegt nu dat iemand die 1000kcal boven onderhoud dus meer zal groeien dan iemand die 300kcal boven onderhoud eet. Imo wordt veel opgeslagen als vet als je zoveel boven onderhoud eet.

:orly:

dat heeft er dus helemaal niks mee te maken.

maar kom eens met argumenten, want wat je nu zegt zijn alleen statements.

Had ik die nog maar helaas. Als ik ze tegenkom zal ik ze posten.

Maar ben nu ook wel benieuwd naar jouw redenatie voor jouw "meer eten is meer groei".

ja ik ben er naar opzoek, zag op tnation artikel er over, meer eten is had wat andere (niet voor de handliggende) voordelen.

Nee, maar sommige hebben wel bang van wat vet zodat ze niet hard genoeg bulken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven