AndroidHealthClinic

Peiling Van extreem bulken groei je sneller

Peiling Peiling Stelling: Van Extreem Bulken Groei Je Sneller

• Totaal stemmers
    195
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik merk uit ervaring, dat als ik ineens facking veel chocomelk en shit ga drinken en op ong. 6500 kcal zit ik gewoon goed gain, maar het beter gaat als je gewoon je bf rond 12% houd, omdat(voor BB'ing) je toch weer moet cutten en het er dus weer af moet. Dus dubbel zoveel werk, maar het is ook wel weer fijn om zwaarder te zijn tijdens de training i.v.m Krachtstats.

ook ik ben niet zeker , voor de een misschien wel , voor de ander weer niet

oneens, ik denk dat als je extreem bulkt je ok veel vetmassa bijkomt , en ja vetmassa is ook groeien maar ik denk dat extreem bulken beter is voor pure Strongmen en kogelstoters en dergelijke, in die sporttakken is elke massa goed en dus extreem bulken ook, ik denk dat voor de meeste BB's een clean bulk de beste oplossing is.

wat loopt iedereen nou te b**chen met "ik denk dat je veel vet gained" , no shit sherlocks. daar gaat de stelling toch niet over. groeit je VVM sneller met meer kcal: ja

ja dat is waar, je VVM stijgt inderdaad daar heb je 100% gelijk in, maar als BB wil je geen vet bijkomen dus daarom is een clean bulk beter

inderdaad, het is beter om niet teveel vet te gainen. extreem bulken zou ik ook niet doen (ondanks dat je sneller gained). Maar of het verstandig is gaat het topic niet over.

of T heeft een andere achterliggende gedachte bij de stelling.

ja idd het topic gaat erover dat je sneller gaint met meer kcals en daarop is het antwoord duidelijk ja :) maar een beetje slimme BB gaat dit niet doen :)

ik ben niet zeker

inderdaad, het is beter om niet teveel vet te gainen. extreem bulken zou ik ook niet doen (ondanks dat je sneller gained). Maar of het verstandig is gaat het topic niet over.

of T heeft een andere achterliggende gedachte bij de stelling.

Uiteraard krijg jje meer VVM naast je extra extra vet massa (tot een bepaald niveau).. vraag is alleen als je minder vet gaint, en dus minder hoeft te cutten je na x maanden meer of minder VVM overhoudt met hetzelfde vetpercentage bij langzaam (aka clean) bulken in vergelijking tot extreem bulken.

Ik denk dat je beter rustig aan kunt bulken, want dan zie je er de gehele tijd beter uit en hoef je minder te cutten. Voor wie het niet hard genoeg gaat echter: eet meer :)

Extreem bulken is de meest efectieve methode mits je:

- Smalle constitutie hebt/rappe stofwisseling bezit
- Zware overschotten creeert met absoluut schone cals
- De financieen hebt (subliem cutten is een zeer duur grapje!)
- Ijzeren discipline hebt in somber en saai eten
- Op lange termijn de zekerheid hebt van ruimte en tijd
- Langdurige en stevige motivatie stand houd
- De kennis hebt van jou lichaam
- Je diepgaant inleest in het fenomeen cuten en al mieren neuk zaken als mineralen etc
- Zeer weinig alcohol en catabole drugs gebruikt of lege cals voor lange tijd

Misschien is het voor ' de meeste BB'ers ' niet zo interessant, maar niet iedereen is hier BB hé :) hier zitten ook een pak strongman/powerlifters of toch degene met de intentie om alleen maar sterker te worden. Of je er nu wat vetter van word of niet... maakt niet zoveel uit als je enkel kracht voor ogen hebt ! dus JA

Ik ben er niet zeker van, want ik kan niet uit eigen ervaring spreken.

Bter teveel dan te weinig :p

goeie toevoeging!

Dat was de kick wel waard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven