MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik ben niet zo van de flyes eigenlijk...heb voorheen altijd wel flyes gedaan, maar sinds ik me meer focus op press en dips is m'n borst beter gaan groeien.

maar misschien voor de aanhechtingen toch beter om paar sets flyes toe te voegen inderdaad, tnx GM!

nice shoot sjakie - big arms brother - het is t.a.v je borst gewoon goed als je aanhechtingen ook flink worden belast - voorkomt een heleboel :)

Goede pic.

Nog een procent of 3-4 eraf en je hebt een goed fysiek kerel :thumb:

Ga je dit jaar nog cutten of ram je hem meteen door naar 100KG?

zozo, mooie fysiek kerel! Goed breed al, en beste t**ten gap! Alleen ... zie ik daar een klein horeca spoilertje...? :D

• Topic Starter Topic Starter
Goede pic.

Nog een procent of 3-4 eraf en je hebt een goed fysiek kerel :thumb:

Ga je dit jaar nog cutten of ram je hem meteen door naar 100KG?

tnx Koekie! ik probeer nu ongeveer 3 procent te zakken...alleen heb nog maar een maandje tot vakantie, dus of t lukt weet ik niet. eerlijk gezegt interesseert het me niet zo heel veel, na de zomer ga ik door richting de 100!

zozo, mooie fysiek kerel! Goed breed al, en beste t**ten gap! Alleen ... zie ik daar een klein horeca spoilertje...? :D

hahaha tnx man.
dat spoilertje is langzaam maar zeker aan het minderen maat. maar door me niet al te druk te maken om het spoilertje groei ik wel drie keer zo hard dan anders :) (is trouwens geen horeca spoiler, maar gewoon een bulk-spoiler)

training van vandaag (donderdag), cardio 1645-1710 KT 1715-1830

Benen

warming up
Leg extensions, 5 sets op ultra p*ssy weight 20 reps ofzo, niks bijzonders

Front SQ
10x50
8x60
4x80
2x3x90
2x90 + 15x50 (dropset)
auwwwwwwwwwwwwwwwww die dropset was zuur

Horizontal Leg Press
20x?
15x?
2x12x?
quads kapot gemaakt! :cool:

Leg Curls
24x30
15x50
12x70
12x70 + 10x50 (dropset)

SLDL met dumbbells
15x40s
3x12x48s

Leg Extensions FST-7 sT
7 sets - 12 reps - 80kg - 30s rust
jezus wat zwaar was dat...als je dit doet moet je ervan houden jezelf te pijnigen :P

Calf Press
3x20xfullstack

Calf Raise in Smith
3x15x160

schuine buik - 4 sets schuin links + 4 sets schuin rechts

extra: vrij begrijpelijk dat ik na deze training omviel van vermoeidheid :P echt helemaal leeg. maar wel een extreem voldaan gevoel.

volgende training, zaterdag - schouders + biceps

Beste training Sjaak, lekker sick die leg extensions hahaha

training gisteren (zaterdag), 1130-1230

Schouders & Biceps

warming up
front raise + side raise + BO laterals alle 1 set 10 reps 10 kilo db's

shoulder db press
10x20
10x24
8x28
5x32

db Shoulder Press
3x12x36s

Cable Side Raise
12x?
12x?
15x?
15x? + 5 cheated reps

Reverse PeckDeck
10x?
15xfullstack
2x12xfullstack + 15kg

BB Curls
10x35
3x12x45

incline db curls
3x10x16s

Cable Curls FST-7 sT
7sets - 12reps - gewicht: ? - 30s rust

extra: pittige training, ontzettend diep gegaan. BCAA's pre-W vergeten, merkte dat wel. verder zeer tevreden. reps hoog gehouden, ego netjes thuis gelaten.

volgende training, maandag: Back & Traps

wat een beest is het ook :D en vreten als een beer dat ie kan

je bent de stats van de junk avond vergeten te posten sjaak :P

brute schouder -training sjakie - 8 * die 28 omhoog krijgen is sterk hoor - wij noemen die eerste oef altijd de canonball ( zelf bedacht omdat hij er zo inhakt zodra je op reps gaat werken met deze oef )

wat een beest is het ook :D en vreten als een beer dat ie kan

je bent de stats van de junk avond vergeten te posten sjaak :P

haha komt eraan :P

brute schouder -training sjakie - 8 * die 28 omhoog krijgen is sterk hoor - wij noemen die eerste oef altijd de canonball ( zelf bedacht omdat hij er zo inhakt zodra je op reps gaat werken met deze oef )

8x28...dat was m'n warmup GM :P daarna 3x12x36s ;)

en goede benaming want hij hakt er keihard in!

junkverslag zaterdagavond
na lang niet gedaan te hebben, een ingeplande junkavond met bredekees.
we zijn weinig meer gewend op dat gebied wat duidelijk te merken was.

mijn junk was het volgende:
1 pizza tonijn
1 Big Tasty
1 McKroket
1 kleine Cola
1 Double Whopper Kaas
1 Medium twister Fries
1 kleine Fanta

en toen stampvol :D

haha, wat is ook een vreetzak he? En niks meer gewend zegt ie dan, hahaha u gotta be kidding me... ;)

:mc::kots:

Lekker gevreten bro!
Is goed om je stofwisseling in de war te brengen........
Damn weer een kg erbij!

Jees, waar laat je al die junkrommel... flink op de wc gezeten vandaag zeker? :roflol:

haha, wat is ook een vreetzak he? En niks meer gewend zegt ie dan, hahaha u gotta be kidding me... ;)

hahah vergeleken met de gemiddelde junkmaaltijd van de dbb'ers valt dit best mee dacht ik nog :P het is wel één van de laatste mega junks voor de aankomende tijd, dus ik moest het er goed van nemen

:mc::kots:

Lekker gevreten bro!
Is goed om je stofwisseling in de war te brengen........
Damn weer een kg erbij!

zo is dat kerel, stofwisseling slaat lekker op hol!
er zullne voorlopig niet al te veel kilo's bijkomen...ik probeer langzaam wat te zakken in BF...niks extreems verder. ondertussen gewoon doorbuffelen natuurlijk

Jees, waar laat je al die junkrommel... flink op de wc gezeten vandaag zeker? :roflol:

zondagavond had ik extreme winderigheid van die troep :) en gisteren kwam het er pas in vast vorm uit

training van gisteren, maandag KT 1730-1830 + cardio 1835-1855

Rug

warming-up
lat pulldown 2x10x40
lat pulldown neck 2x10x40
reverse grip lat pulldown 2x10x40

Lat Pulldown
15x?
14x?
12xfullstack
12xfullstack
12xfullstack + 10x? (dropset)
sorry, maar ik had geen zin in pullups...ovor m'n gevoel kan ik dan niet diep genoeg gaan, hierbij wel dus ging voor de lat pulldown vandaag en dat was goed afzien

BOR
15x50
12x70
2x10x80
10x80 + 12x50 (dropset)

Seated Cable Rows
12x?
12x?
2x10xfullstack
10xfullstack + 12x? + 20x? (dropset)

one arm db Rows
3x16(16L+16R)x40s
de 48s waren in gebruik en meer stappen hebben we niet boven de 40...dus dan maar reps maken!

Reverse grip lat pulldown FST-7 sT
7 sets - 10 reps - gewicht? - 30s rust

extra: lekker de rug afgemat, ik zat in een zone...niemand gehoord of gezien - alleen maar focus op m'n eigen training. ik probeer me echt te focussen op de uitvoering en het voelen van m'n rugspieren. Daarom geen extreme gewichten. ik zoek een manier om m'n rug bij te spijkeren en dit lijkt te werken. geen traps gedaan, want die pak ik met schouders mee donderdag.
deze week voor de verandering weer is een losse arm training in de planning en wel op zaterdag.
we keep on buffeling :P

volgende training vandaag (dinsdag): Borst!

zeker lekkere training, ook die BOR is flink!!

hondsbrutale rugtraining is dat kerel !

mooie training Sjaak ;)

gisteren (dinsdag), KT 1730-1830, cardio 1835-1855

Borst en ineens ook armen

warming up
20xbb incline bp
10x50 incline bp
6x60 incline bp
4x70 incline bp

Incline BP
12x80
12x80
8x85
8x85
12x80
met erg veel moeite...ik begon mij hier af te vragen waar m'n gebruikelijke kracht was

Incline db press
8x30s
4x8x36s
ook dit voelde loodzwaar...toen bedacht ik mij dat ik de nacht van maandag op dinsdag slecht had geslapen (4 uur) ipv de gebruikelijk 7 uur. en opzich is dat wel een verklaring, anyways, niet zeuren maar beuren, dus gewoon maximaal doorbuffelen!!! :cool:

flat db flyes
10x16s
10x20s
8x22s
8x22s
op aanraden van GM wat flyer werk gedaan...ging prima voelde het wel wat trekken aan de buitenkant bij aanhechting, maar dat kan komen omdat ik dit zelden doe

Chest Dips FST-7 sT
7 sets - 8 reps - bodyweight - 30s rust

Tricep Pushdown (met staafje) superset met hammer curls
15x? + 10x18s
10xfullstack + 10x18s
12x? + 10x18s

Tricep overhead rope extensions (extend over je hoofd naar voren) superset met hammer curls
15x? + 10x18s
12x? + 10x18s
10x? + 10x18s
zweten als een malle hier...hoog tempo, t*ring man, k ging dood :D

Rope Crunches
4 sets 15 reps fullstack

extra: man man man wat ging ik kapot :) merkte dus duidelijk minder kracht met de presses en dips. wat dus te verklaren valt door minder slaap. verder was het wel bevredigend, t shirt doorweekt, keihard gebeukt gewoon! wat arm werk erbij, ik wilde alleen wat hoge reps triceps pakken, maar beetje onderarmen en dacht ach...dan beetje biceps ook en dus gekozen voor 6 sets hammer curls :cool: niet te zwaar, maar vanwege intensiteit wel dodelijk. zaterdag heb ik een losse armtraining op t programma en ga ik zwaar met wat massabouwer ipv kabel werk.

vanwege de soort trainingen (press movements) in het vooruitzicht en gisteren erbij, train ik met schoudertraining even geen voorkant meer om overbelasting te voorkomen.

volgende training donderdag, zijkant en achterkant schouders - traps - onderarmen - buik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven