MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
training van gisteren (maandag), KT 1545-1650 - cardio 1655-1715

Rug & Traps

warming up
lat pulldown front 10x50
lat pulldown neck 10x50
lat pulldown reverse grip 10x50
lat pulldown front 10x50

PullUps (overhands)
5x10xbw

reverse grip lat pulldown
15x80
12x90
2x10x105
fullstack knallen baby :P yeahhh

BOR reverse grip
15x65
12x85
5x105
12x85
die 105 voelde niet lekker, slechte balans...geen controle...dus terug naar light weight en reps!

Seated cable rows, wide grip
3x10x100

BB Shrugs
20x110
2x12x140

Pulldown (roeihandvat) FST-7 style
7x10x75 - 30s rust
t*ring dit is echt zwaar...ultieme pomp en zuur als een malle

extra: 95kg, yeah buddy :P verder goede training, rug probeer ik bij te spijkeren. veel kabel oefeningen, maar daarmee kan ik me op dit moment veel beter op m'n rug focussen. als ik BOR's met 100 kilo doe is het meer smijten en heb ik t idee dat de beweging uit m'n hele lijf komt... verder tevreden :)

strijdplan na de zomer
als de zomer voorbij is wordt het logischerwijs tijd voor een nieuw strijdplan! opzet is simpel....compounds + assists, lage reps...pure power, pure strength! een dikke bulk met zware gewichten.
plan is 4 x p/w
training 1 - compound: DeadLift + assist Chins & BOR 3sets
training 2 - compound: BenchPress + assist Incline DB Press & Flyes/Dips van 3sets
training 3 - compound: Squat + assist Lunges/Extensions & SLDL/leg curl van 3sets
training 4 - compound: MP + assist Side Raise & BO side laterals/Shrugs van 3sets

simpel, duidelijk en hard :P

volgende training vandaag (dinsdag), chest & tri's!

kan me goed voorstellen dat je een pomp hebt - hard getraind - goed je rug aangepakt - soms moet je ook eens een slechte pakking/gripp voelen - netjes die 105 kg sjakie

Sjezus Sjaak, grote buffel ben je! Mooie BOR man, goed gedaan! 95 kilo? **** man, daar moet ik nog wel ff op vreten haha, ben amper 87 nu :(

kan me goed voorstellen dat je een pomp hebt - hard getraind - goed je rug aangepakt - soms moet je ook eens een slechte pakking/gripp voelen - netjes die 105 kg sjakie

tnx GM! soms moet dat inderdaad, word je toch even op je plaats gezet. ego thuislaten ;)

Sjezus Sjaak, grote buffel ben je! Mooie BOR man, goed gedaan! 95 kilo? **** man, daar moet ik nog wel ff op vreten haha, ben amper 87 nu :(

grote buffel? haha, dat kan je niet zeggen zonder goede foto's maat! 95 kilo is wel een mooie gewicht vind ik, alleen moet er nog wel 2 a 3 procent BF afhebben vind ikzelf.

Maar 87 naar 95 is wel te doen joh, volhouden en misschien net een tikje hoger in je kcal gaan zitten dan nu, miss kom je dan ook wat vet aan, maar veel zal t niet zijn...je massa schiet in ieder geval omhoog. (ik spreek uit ervaring kerel!)

Hier wordt progressie geboekt. Elke 1 tot 2 weken als ik kom lezen zit er weer een kilo bij en qua gewichten gaat het steeds omhoog.

s6 topper en gainze nog.

Hier wordt progressie geboekt. Elke 1 tot 2 weken als ik kom lezen zit er weer een kilo bij en qua gewichten gaat het steeds omhoog.

s6 topper en gainze nog.

dat is het mooie van logs...af en toe ff checken en de progressie ruiken, jaloezie neemt toe en nog harder buffelen in de gym bro ;)
tnx man, het gaat lekker hier :)

hehe, ja maar ik gain heel anders dan jij... Ik wil het met behoud van mijn huidige BF realiseren, en jah, dat gaat iets langzamer he? :D

Sterke training, netjes die pull ups met 95kg.

BOR's moet je niet te zwaar pakken dan verlies je mind muscle connection.

hehe, ja maar ik gain heel anders dan jij... Ik wil het met behoud van mijn huidige BF realiseren, en jah, dat gaat iets langzamer he? :D

als je grotere stappen wilt nemen is het toch aan te raden om gewoon ff iets omhoog te gaan in BF... bij mij werkte het echt super goed.

ik had ook altijd wat jij hebt, dat ik geen BF stijging wilde.....ik groeide amper daarop, nu ik wat meer gebulkt heb en m'n BF nog redelijk gehouden heb, ben ik aangekomen als een malle.

maar als jij die methode prettig vind moet je gewoon zo doorgaan kerel!

Sterke training, netjes die pull ups met 95kg.

BOR's moet je niet te zwaar pakken dan verlies je mind muscle connection.

tnx!
klopt Loo, zit hem echt in t ego met die oefeningen volgens mij. dat gooi en smijt werk voelt niet altijd even lekker. Die mind-muscle is belangrijk ja, en vooral ik (met een achterlopende rug in mijn ogen) moeten hierop letten.

Hangt er vanaf hoe je het wilt doen.............;)

dat dus KwarkMixer :P

training van gisteren (dinsdag), KT 1730-1840, cardio 1845-1905

Borst & Triceps

warming up
incline db press 2x8x20
incline BP 2x10x40

Incline BP
12x80
8x90
8x90

Incline db Press
10x34s
10x36s
8x38s

Flat BP
12x80
8x90
8x90

Flat db Press
10x34s
8x36s
8x36s

Decline db Press
3x10x32s

Decline BP
6x70
6x70
10x60

Rope Overhead Extensions
20x?
15x?
10x?

one-arm overhead db extensions
3x10x14s

buik: Crunch 4x25 - Leg Raise 4x20

extra: howisss wat een bizarre training :P afgekeken van iemand anders maandag en nu zelf geprobeerd met een maatje. Hoog tempo getraind, max 1,5 min tussen de sets en minuutje of 2 tussen de oefeningen. binnen 10 minuten al een mega pomp, echt ziek. zoals je ziet zakken de gewichten ook :P die decline is echt om je voor te schamen haha, maargoed...wetende wat ik ervoor heb gedaan :cool:
mocht je een keer wat geks willen doen met borst, doe dit dan is...een aanrader!

volgende training: donderdag, Benen

ach weet je, ik moet gewoon niet zeiken. 1 Maart jongstleden was ik nog 76 kilo bij 14%, nu 11kg zwaarder bij 11%... Ik ben gewoon vreselijk ongeduldig... Dus... Smoel dicht Kwark :D En ik groei nog steeds, alleen geen 1KG per week meer he?

Dat zijn flink was presses Sjaak! Sterk hoor! ;)

ach weet je, ik moet gewoon niet zeiken. 1 Maart jongstleden was ik nog 76 kilo bij 14%, nu 11kg zwaarder bij 11%... Ik ben gewoon vreselijk ongeduldig... Dus... Smoel dicht Kwark :D En ik groei nog steeds, alleen geen 1KG per week meer he?

zeg je hier nu serieus dat je in 3 maanden 11 kilo hebt gewonnen en 3 procent BF bent gezakt? WTF man...wat zeik je nou hahaha. ik dacht dat mijn gains uitzonderlijk waren, maar dit slaat alles.

als je nou een goed afgestemd trainings en voedingsschema zou hebben ga je volgens mij echt keihard kerel!

lekkere work out kerel !

Jup, dat is wat de weegschaal mij verteld. :D

na zoveel borst heb je idd niet veel triceps-oef nodig vooral voor de pomp - ik miste eigenlijk een setje flyes ( aanhechtingen zijn zo belangrijk ) - wel een top-training sjakie

na zoveel borst heb je idd niet veel triceps-oef nodig vooral voor de pomp - ik miste eigenlijk een setje flyes ( aanhechtingen zijn zo belangrijk ) - wel een top-training sjakie

ik ben niet zo van de flyes eigenlijk...heb voorheen altijd wel flyes gedaan, maar sinds ik me meer focus op press en dips is m'n borst beter gaan groeien.

maar misschien voor de aanhechtingen toch beter om paar sets flyes toe te voegen inderdaad, tnx GM!

ff een fotootje tussendoor...vandaag genomen koud, rustdag

24xm1x0.jpg - 164387

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven