MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede training sjaak.

Voor een goede rugtraining hoeft er inderdaad echt geen deadlift in het schema te zitten. Dat is nogal vrij irritant hier op het forum dat er altijd gezeikt wordt over deadlifts... terwijl bor's, latpulleys en chins net zo belangrijk zijn -of mischien nog wel belangrijker als het op definitie aankomt-

heel goed sjaak, je bent godvergeten sterk gap! Keep it up! Je gewicht gaat ook goed he?

• Topic Starter Topic Starter
Goede training sjaak.

Voor een goede rugtraining hoeft er inderdaad echt geen deadlift in het schema te zitten. Dat is nogal vrij irritant hier op het forum dat er altijd gezeikt wordt over deadlifts... terwijl bor's, latpulleys en chins net zo belangrijk zijn -of mischien nog wel belangrijker als het op definitie aankomt-

haha klopt wel idd. als de nieuwe sportschool straks staat dan is er iig een mogelijkheid tot rackpulls en na het lezen van alle positieve verhalen van met name Dressed lijkt me dat een zeer goede (tijdelijke) oplossing. Daarnaast moet ik gewoon leniger worden en na de zomer weer goed gaan opbouwen met Deads!

heel goed sjaak, je bent godvergeten sterk gap! Keep it up! Je gewicht gaat ook goed he?

haha tnx man! gewicht gaat lekker 94,5 nu. vanaf vandaag cardio rustig toevoegen.

de training van vandaag (dinsdag), KT 1700-1800 cardio 1800-1820

Borst, bi's & tri's

incline db press
warming up
10x20s
10x26s
10x26s

15x30s
14x34s
12x36s
11x38s
10x40s
****ing lekker gingen deze!

flat db press
12x34s
10x36s
2x8x38s
na de inclines lukt deze niet geweldig, maarja wel goed gevoel!

Cable Flyes
4x12x?

incline machine press
4x15x70
had ik zin in :P

CGBP superset met BB curls
15x40 + 12x35
14x45 + 13x40
15x45 + 13x40

db Curls superset met pushdown
10x18s + 10x?
10x20s + 10x?
12x16s + 10x?

reverse wrist curls superset met wrist curls
4x (15x35 + 12x35)

extra: alles in een uurt gepropt, dus was een veel hogere intensiteit dan normaal. ik wil net zoveel oefeningen als normaal doen, maar dan in een uur ipv 1 uur en een kwartier of anderhalf...zodat ik ook nog wat cardio kan pakken erna. verder gewoon lekkere training. helemaal tot t gaatje.

morgen Benen

mooie training sjakie , heel goed die ssets , komt de intensiviteit alleen maar ten goede

Die presses van jou zijn echt sick gap, haha :D

sicke volumes op die incline dp
Goed bezig Sjaak

Flinke intensiteit, brute db presses! :thumb:

Goed bezig Sjakie, mooie training.

mooie training sjakie , heel goed die ssets , komt de intensiviteit alleen maar ten goede

supersets GM sT ;) intensiteit is lekker man!

Die presses van jou zijn echt sick gap, haha :D

haha tnx man, ben benieuwd naar jouw schema!

sicke volumes op die incline dp
Goed bezig Sjaak

dank je Mossad!

Flinke intensiteit, brute db presses! :thumb:

Tnx Jef!

Goed bezig Sjakie, mooie training.

Loo! lang geleden :P dank je man

mensen op dit moment ben ik echt super druk en heb geen tijd om de logs bij te houden die ik normaal volg. na dit weekend zal ik weer op m'n gemak alles bijhouden, maar nu lukt dat echt ff niet. dit weekend Landmachtdagen2009 en dat is soort van het hoogtepunt van mijn stage, daarom dus ff geen tijd. wel post ik in het kort m'n trainingen nog. dus ik ben na t weekend weer in jullie logs te vinden!

Wat doe je op de langmacht dagen dan? Ben je in opleiding tot militair?

training gister, woensdag cardio 1700-1720, KT 1730-1845

Benen

Leg extensions
warm up
3x20x?

FSQ
10x50
8x60
6x70
5x80
2x90
1x100
1x110 PR!
khad deze nog nooit als eerste gedaan en dus nooit verder gekomen dan een kilo of 80...

SQ
10x80
12x70
15x60
reps baby :P

BB Lunges op de plaats
10L + 10R x 40
2x 8L + 8R x 50
pff zuur

db Stiff Legged DL
15x36s
12x40s
2x10x48s
lekker gevoel in de hams

one leg curl
4 sets x 10-15 reps x ?

Calf Raise in smith
15x180
15x200
12x225
13x225
er paste niet meer gewicht op de smith :cool:

Calf Press
7sets - 20reps - 30s rust - full stack

Crunches
4x25

Leg Raise
4x20

extra lekkere been training. hoog volume, niet al teveel rust. Front Squats waren bruut! verder weinig op aan te merken...ik ga weer verder aan de slag nu.

volgende training vanavond (donderdag), Schouders, Biceps, onderarmen

Wat doe je op de langmacht dagen dan? Ben je in opleiding tot militair?

nee man :P ik loop stage bij communicatie. aankomende dagen kijken of de campagne een beetje zin heeft gehad e.d. en wat persbegeleiden en zelf een beetje rondkijken of alles is geworden zoals gehoopt

reps reps en reps , ik hoop dat je niet veel moet lopen sjaak de komende dagen - je benadert mijn repvolumes

Zo Sjaak, sterk staaltje poten training beest! Jouw squats worden ook sick man, concurrentie, o,o.... :D

110 FSQUAT mijlpaal sjakie! lekker.....

zekers.. heel sterk.. gefeli met je SQ!

reps reps en reps , ik hoop dat je niet veel moet lopen sjaak de komende dagen - je benadert mijn repvolumes

reps voor massa kerel :) dat is de opzet op dit moment en het is heerlijk!

Zo Sjaak, sterk staaltje poten training beest! Jouw squats worden ook sick man, concurrentie, o,o.... :D

hahah concurrentie...nou die 150 SQ is nog ver weg hoor

110 FSQUAT mijlpaal sjakie! lekker.....

tnx man, had geen idee dat dit erin zat

zekers.. heel sterk.. gefeli met je SQ!

dank Spank!

nogmaals ben ik echt ontzettend druk deze dagen en zal niet in de logs kunnen lezen waar ik normaal gesproken aanwezig ben...na t weekend ben ik terug! vandaag t/m zondag ook rust qua trainingen, Landmachtdagen 2009 zijn begonnen :P

training donderdag, KT 1730-1830, cardio 1835-1855

Schouders, Biceps, onderarmen

db press
warmingup
10x26
10x26
8x30

10x30
10x32
8x34
8x34

db Side Raise
15x16s
15x18s
12x20s
10x22s
10x22s

Reverse PeckDeck
15xfullstack
12xfullstack
10xfullstack+15
10xfullstack+15

één of andere experimentele oefeningen...soort motion zittend, kom ik nog wel is op terug: 3 sets

hammer curls
12x18s
10x20s
8x20s
8x20s

db preacher curls
15x18s
12x20s
10x22s

reverse bb curl (eerste helft van beweging)
15x25
2x12x35

cable wrist curls
3x12x?

extra: prima, intensief en kort. nu weer aan het werk!

weekendoverzicht
zo, het evenement is voorbij en zeer geslaagd! drie dagen niet getraind, zoals vooraf gepland en tijdens die drie dagen niet optimaal kunnen eten helaas. Voor compensatie elke dag wel extra amino's de hele dag door en wat proteine repen erbij.

Gewicht vanmorgen 95 kilo rond...laatste dagen steeds rond de 95...en dat is mooi!
ook lijk ik echt wel wat droger te zijn. gisterenavond na drie dagen niet trainen en slecht eten in topvorm - raar zo'n lichaam maja. gisteren zag ik zelfs wat separatie op m'n quads...dus niet meer één blok spier, maar meer detail. ben benieuwd hoe dit zich verder gaat vormen, naarmate ik de cardio blijf doen.

aankomende week dus gewoon vier trainingen waarvan steeds 1 uur KT en vervolgens 20-30 minuten cardio. alleen bij benen doe ik het anders.

tot slot vandaag laatste caps van the One. ik gaf eerder aan afgelopen donderdag te stoppen, maar voelde me eigenlijk prima en zag geen reden om in die laatste dagen het potje niet leeg te maken. Dus vandaag laatste caps.

nu even wat typen en dan stiekem al denken aan de schijven en blokken die tijdens mijn rug training ga verpulveren!

Deze week weer normaale trainen - heb er zin in! vandaaf rug & traps op t programma.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven