- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sjeezes ... nu weet ik gelijk waar die borst op die foto vandaan komt
ondanks je slechte dag, sterk doorgebikkeld kerel

hele mooie training sjaak, je incline ziet er echt master uit!
Heel verstandig dat je rekening houd met overbelasting, je moet echt zuinig zijn op je schouders, die heb je zo veel nodigTop kerel!
t*ring Sjaak jij bent een sadomasochist!!!
Brute hardcore training zoals wij van je gewend zijn.
anyways hehe, compliment in de BB zin dan maar hehtnx Koekie! ik probeer nu ongeveer 3 procent te zakken...alleen heb nog maar een maandje tot vakantie, dus of t lukt weet ik niet. eerlijk gezegt interesseert het me niet zo heel veel, na de zomer ga ik door richting de 100!
foto ziet er goed uit man, dikke arm en schouder!
netjes.
ik zou hem gewoon lekker op dit percentage houden, doorgaan met clean bulken. Als je gaat cutten heb je altijd risico op massa-verlies, als het je niet zoveel interesseert zou ik lekker zo doorgaan en volgende zomer cutten.
nette incline bench trouwens.

lekkere intensieve en harde training. super harde pomp in de schouders. traps keertje bij schouders was ook ideaal, die shrugs zullen wel een PR zijn, maar doet er niet toe.
)t*ring goede shouders man!
Borst en armen zijn ook goed....becoming a beast.
Als jij zo doorgaat ben ik heel nieuwsgierig hoe je eruit ziet over 1 jaar.
Goede training by the way.

harde training weer sjakie , dit gaat zeker wat opleveren - pff je bent sterk in je schouders man
t*ring beste buffel ben je al man!![]()
Goede trainingen!

wel lekker de hams vol gepompt
volgende week een paar lichtere trainingen, beetje deloaden. en dan doorbuffelen tot de vakantie. ik hoop de front squat te blijven verbeteren, merk dat de controle over de stang echt beter wordt, dus ben zeer tevreden. verder verbaasde de CGBP me echt.Brutale trainingen hoor! Dacht even dat het 1 training was dus schrok al! Heeeele brutale front squat.. Doe je het al lang op DressedBlack Style? En bevalt het?
Sjezus mina Sjaak, DIT IS NIET GRAPPIG MEER!
Dikke trainingen gap, zoals ik van je gewend ben!
Deload weekje zal je goed doen, lekker chocken daarna weer! Ik overweeg ut ook, kijk het nog ff een weekje aan...
was gewoon fikse afzien, maar wel heerlijk. tnx!