AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het kan niet altijd feest zijn. Alsnog een behoorlijk volume.

Ook voor t eerst sinds tijden dat ik iets negatiefs lees hier. Opzich nog dikke train als je bij je 1ste oefening al bijna out ging man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.183
In deze staat nog een PR op fsq, gewoon goed getraind Kevin!
Ach ja, ben niet zo snel tevreden.
Het kan niet altijd feest zijn. Alsnog een behoorlijk volume.
Feest was het inderdaad niet Haha. volume was wel oké idd, had het idee om minder te gaan doen, maar als je d'r dan toch bent...
Ook voor t eerst sinds tijden dat ik iets negatiefs lees hier. Opzich nog dikke train als je bij je 1ste oefening al bijna out ging man.
Zoals ik al zei, ben niet zo snel tevreden :p Negativiteit kwam met name door het amper slapen - ben nu weer helemaal testoboy en alfa ;)

Ja lekkere frontsquats bosss

frontsquatten 2dagen na events is sowieso heftig.. al helemaal na 3,5 uur slaap. Laat nog ff weten of je er morgen bij bent.

• #4.186
frontsquatten 2dagen na events is sowieso heftig.. al helemaal na 3,5 uur slaap. Laat nog ff weten of je er morgen bij bent.
zeker heftig en alles behalve handig, maar ja...

Rug & Hamstrings

semi-deload

Deadlift (iets verhoogd - vanaf een schijf ~2,5cm)
no belt, no straps
8x60
5x110
5x140
5x170
3x190
belt om, straps om
3x210

BOR
3x10x100

BB Shrugs
3x10x220

Hyperextensions
op hoogste punt, ligt doortrekken vanuit de hams & glutes
3x12

Lat Pulldown
3x10x86

Lying Leg Curls
3x10x55

Lying Leg raise
12x
12x+8
10x+12
Leg tucks
3x20
Decline crunches
3x15

na deadlift een hoog tempo aangenomen en alles in iets meer dan een uur afgerond. morgen nog een semi-deload training, al zal daar weinig van terecht komen met frank, maar ik probeer niet al teveel top-zware sets te draaien. lichaam sputtert een beetje tegen - wellicht moet ik ook weer eens wat meer gaan eten. anyways, zaterdag kerst-training bij RPB en daar ook alweer zin in.

mooie deload deadlift vrind ;) tot morgen

• #4.188
mooie deload deadlift vrind ;) tot morgen
het was de enige oefening waar ik 95% gaf, dus best wel deload toch?! :p

UB met frank en vlad

semi-deload

Bench Press
duim van glad
10xbb
10x60
8x80
5x100
3x120
2x130
1x140
2x130
tijdje niet meer echt zwaar gebenched en dat was wel te merken :p 140 was een lelijke grind, maar kon hem wel uitpressen. als ik 150 wil gaan pakken zal ik toch wekelijks of zwaar CGBP of zwaar BP moeten doen.

Incline db flyes superset incline db presses
6x24s ss 8x24s
5x30s ss 6x30s
4x34s ss 6x34s

db curls
8x16s
8x20s
8x24s

Skullcrushers
10x30
3x8x50

cable curls
3x15x55

rope pushdowns
3x15x41

nice deload train!

Deload deadlift..wait whut?!

Edit: Niet dus! Dikke trainingen Sjaak! Je blijft maar doorgaan!:thumbs:

precies, je ziet dat je toch weer een beetje aan het zoeken was naar de groove.. de ene rep ging qua bewegingsbaan anders dan de andere bij die 130. Die 140 was een mooie epic grind man.

Goed gepompt verder.. die laatste set met de inc db fly en press was mooi!

• #4.191
Deload deadlift..wait whut?!

Edit: Niet dus! Dikke trainingen Sjaak! Je blijft maar doorgaan!:thumbs:
wel deload - ik had nog 1 of 2 reps in de tank. wilde deze week even niet al teveel forceren, want lichaam protesteert een beetje. eerste oefening steeds wel flink zwaar gegaan en daarna beetje rondpompen.
precies, je ziet dat je toch weer een beetje aan het zoeken was naar de groove.. de ene rep ging qua bewegingsbaan anders dan de andere bij die 130. Die 140 was een mooie epic grind man.

Goed gepompt verder.. die laatste set met de inc db fly en press was mooi!
precies dat dus :p moet weer even wennen, maar wil wel die 150 gaan smoken binnenkort, al zal dat met CGBP makkelijker zijn voor mij. tnx baas

Doe mij ook zo'n deload :D

ik blijf het indrukwekkend vinden wat hier gebeurd de laatste maanden :)

als je met dat soort mannen traint
dan is een deload al uitgesloten lijkt me :D
ik heb het er wel eens met H over en die zegt ook:
ik noem het deload maar ik heb al een aantal jaren
geen fatsoenlijke meer gedaan
nice bench sjaak

• #4.195
haha
ik blijf het indrukwekkend vinden wat hier gebeurd de laatste maanden :)
tnx man. het is voor mij niet meer als het resultaat van een optelsom van positieve factoren die invloed hebben op m'n prestaties.
als je met dat soort mannen traint
dan is een deload al uitgesloten lijkt me :D
ik heb het er wel eens met H over en die zegt ook:
ik noem het deload maar ik heb al een aantal jaren
geen fatsoenlijke meer gedaan
nice bench sjaak
er is natuurlijk ook wel een verschil tussen een echte deload en wat ik doe, daarom noem ik het ook semi-deload. ik beperk m'n algehele volume, houdt in op de gewichten en probeer het all-out te beperken tot 1 a 2 sets per training. zoals je de afgelopen drie training hebt gezien werkte ik steeds toe naar een single, double of triple op de eerste oefening en ben daarna gaan pompen. prima recovery :D

Heavy DL en bench man!

Tjaa... zwaar CGBP'en of zwaar BP'en... dan is een wekelijkse afwisseling wel erg leuk denk ik?

• #4.197
Heavy DL en bench man!

Tjaa... zwaar CGBP'en of zwaar BP'en... dan is een wekelijkse afwisseling wel erg leuk denk ik?
tnx tony!
wekelijkse afwisseling is inderdaad leuk, maar vooral ook nuttig volgens mij :D

vandaag laatste events training van het jaar - heb er ****ing veel zin in en de camera gaat weer mee, dus dat betekent dat ik weer aan een nieuwe RPB-promo clip ga werken in de vakantie. net even ruim ontbeten:
- 100 gr havermout
- 50 gr whey
- 1 banaan
- 1 Simit
- 2 ei
- 5 eiwit
- 1 glas vruchtensap
- 1 kop koffie

Wat is een simit??

Zwaar benieuwd naar de events training Sjaak! Zal wel weer een mooie hardcore dag worden vandaag!:D

Prettige kerst in ieder geval!:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven