- Waardering
- 7.032
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach ja, ben niet zo snel tevreden.In deze staat nog een PR op fsq, gewoon goed getraind Kevin!
Feest was het inderdaad niet Haha. volume was wel oké idd, had het idee om minder te gaan doen, maar als je d'r dan toch bent...Het kan niet altijd feest zijn. Alsnog een behoorlijk volume.
Zoals ik al zei, ben niet zo snel tevredenOok voor t eerst sinds tijden dat ik iets negatiefs lees hier. Opzich nog dikke train als je bij je 1ste oefening al bijna out ging man.
Negativiteit kwam met name door het amper slapen - ben nu weer helemaal testoboy en alfa 
zeker heftig en alles behalve handig, maar ja...frontsquatten 2dagen na events is sowieso heftig.. al helemaal na 3,5 uur slaap. Laat nog ff weten of je er morgen bij bent.
het was de enige oefening waar ik 95% gaf, dus best wel deload toch?!

140 was een lelijke grind, maar kon hem wel uitpressen. als ik 150 wil gaan pakken zal ik toch wekelijks of zwaar CGBP of zwaar BP moeten doen.wel deload - ik had nog 1 of 2 reps in de tank. wilde deze week even niet al teveel forceren, want lichaam protesteert een beetje. eerste oefening steeds wel flink zwaar gegaan en daarna beetje rondpompen.Deload deadlift..wait whut?!
Edit: Niet dus! Dikke trainingen Sjaak! Je blijft maar doorgaan!![]()
precies dat dusprecies, je ziet dat je toch weer een beetje aan het zoeken was naar de groove.. de ene rep ging qua bewegingsbaan anders dan de andere bij die 130. Die 140 was een mooie epic grind man.
Goed gepompt verder.. die laatste set met de inc db fly en press was mooi!
moet weer even wennen, maar wil wel die 150 gaan smoken binnenkort, al zal dat met CGBP makkelijker zijn voor mij. tnx baashaha
tnx man. het is voor mij niet meer als het resultaat van een optelsom van positieve factoren die invloed hebben op m'n prestaties.ik blijf het indrukwekkend vinden wat hier gebeurd de laatste maanden![]()
er is natuurlijk ook wel een verschil tussen een echte deload en wat ik doe, daarom noem ik het ook semi-deload. ik beperk m'n algehele volume, houdt in op de gewichten en probeer het all-out te beperken tot 1 a 2 sets per training. zoals je de afgelopen drie training hebt gezien werkte ik steeds toe naar een single, double of triple op de eerste oefening en ben daarna gaan pompen. prima recoveryals je met dat soort mannen traint
dan is een deload al uitgesloten lijkt me
ik heb het er wel eens met H over en die zegt ook:
ik noem het deload maar ik heb al een aantal jaren
geen fatsoenlijke meer gedaan
nice bench sjaak

tnx tony!Heavy DL en bench man!
Tjaa... zwaar CGBP'en of zwaar BP'en... dan is een wekelijkse afwisseling wel erg leuk denk ik?