- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en verder gewoon smerig gepompt, maar zo doen we dat op de donderdag! die pullups ladder was echt bizar zwaar. eenmaal bij acht dacht ik van "nice...nu weer omlaag", maar het werd alleen maar erger juist. morgen rust en zaterdag events!haha - moet je een beetje aan wennenecht bizar dat je nog spanning kon houden om 12 reps met 60 kg te pakken.. ik had t idee dat m'n schouder eraf zouden scheuren na die 2 dropsets
En een chille training idd!
volgende keer donderen we d'r weer zoiets onnozels in 
omdat ik nog iets extra's in de tank hadWaarom ben jij tot 8 gegaan en staat er bij Frank tot 6 in de ladder?
volume was lekkerWeer een enorm volume Kevin. Die 30x90 van Vlad was echt weer heerlijk debiel en instant onderdeel van RPB legendes...
ik was blij dat hij na 25 zei dat hij bij 30 zou stoppen, want kreeg het gevoel dat hij wel tot 50 door kon gaanhehehard gewerkt weer kevin. Hoorde iemand buiten timmeren op de tire en wist dat jij het wasmooi man

tnx man - doelmatig zekerJe training ging goed!
kon echt zien dat je er doelmatig mee bezig bent
nee man - vlad uit utrecht, gast uit de gymteringveel gedaan baas. was toch niet Vladi neem ik aan?
heerlijk manPfff wat een lading onderdelen. Jij zult goed hebben geslapen zeker?![]()

viel ook zwaarder dan ik dachtIk zou het niet kunnen na zon training nog leren, respect. Goed bezig
tnx boys!dat ziet eruit als een keiharde berentraining
respect man
-i, Vlad dus en inderdaad hij traint bij all-inn.Hey Sjaak, traint Vladi bij AllInn? Dacht dat ik zn foto herkende uit t RPB-topic.