MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
zozo.... die bench press van jou wordt aardig boos kerel! ;) Heel lekker bezig!

tnx man!

Dat is wel een hele lekkere PR op de bench echt sterk!
Wat is je 1rm met banken?

geen flauw idee...

:D

training van gisteren (zondag), KT 1615-1715

Benen

SQ
warmup
10x50
6x70
6x80

4x100
4x100
4x100
15x60
15x60
na een lange tijd Front SQ, toch weer is een normale SQ gedaan...was hard :P

Leg Press - one leg
8x? (8xL+8xR)
8x?
6x?
7x?

Leg Extensions
3x15xfullstack

Leg Curls
24x50
27x50
30x50
steeds zelfde gewicht en proberen meer reps te halen dan m'n maatje :P

Calf Raise (Smith)20x115
16x155
15x195
12x225

extra: intensieve benen workout. het is bizar warm in de gym, dus het was echt draaierig, misselijk en half kotsen af en toe...maja toch lekker. verder weinig te melden, heb weinig tijd om andere logs te lezen op t moment, maar ik probeer in ieder geval de vast logs wel te checken!

volgende training vanmiddag, Schouders

hele nette training ondanks warmte ;)

hele nette training ondanks warmte ;)

tnx weer!

training van gisteren, KT 1530-1630

schouders

MP
warmup
15xbb
10x40
6x50

14x50
12x60
9x65
6x70
tijdje geleden en dan toch een REP-PR zetten :P

db Side raise
12x18s
10x20s
8x22s

BO laterals
12x22s
10x24s
8x26s

db Front Raise
12x16s
10x18s
8x20s

Incline liggende one-arm side raise
10x10s (=10xL+10xR)
10x10s
10x10s
wat een super zure oefening...

Incline liggende BO laterals
10x14s
10x16s
10x16s

buik
ab-roller (barbell plus twee schijven en daarmee rollen)
15x
15x
10x + 5kg op m'n rug

hangende leg raise
3x15

geen idee hoe het heet (liggend op je rug, benen omhoog en dan steeds tot je schouders van de grond)
3x15

extra: wederom ****ing warm en wederom hard gebeukt. schouders kapot gemaakt met lekkere gewichten. zeer tevreden over de MP. de laatste twee weken voor m'n vakantie ga ik geen PR's meer zetten op gewicht...daar begin ik na de vakantie mee :P vanmiddag armen denk ik

Zo die schouders van jou zijn echt sterk!
Gewoon staand voor je die MP uit toch? Omdat veel mensen hier een MP claimen te doen terwijl ze de
oefening zittend op een bankje uitvoeren.
Als jou die ab-roller makkelijk afgaan zou ik ook eens proberen
dragonflags te doen is echt een zeer goede voor je buikspieren!

Die Incline liggende one-arm side raise en Incline liggende BO laterals lijkt me een beetje overbodig
als je al side raises heb gedaan en bo laterals! Die eerste vier oefeningen zijn genoeg voor je schouders.
Of heb je er een speciale reden voor dat je die 2 oefeningen er nog achteraan deed?
Keep on pomping!

Zo die schouders van jou zijn echt sterk!
Gewoon staand voor je die MP uit toch? Omdat veel mensen hier een MP claimen te doen terwijl ze de
oefening zittend op een bankje uitvoeren.
Als jou die ab-roller makkelijk afgaan zou ik ook eens proberen
dragonflags te doen is echt een zeer goede voor je buikspieren!

Die Incline liggende one-arm side raise en Incline liggende BO laterals lijkt me een beetje overbodig
als je al side raises heb gedaan en bo laterals! Die eerste vier oefeningen zijn genoeg voor je schouders.
Of heb je er een speciale reden voor dat je die 2 oefeningen er nog achteraan deed?
Keep on pomping!

tnx voor je comment. dragonflags heb ik al is mee ge-experimenteerd...vond ze toen moeilijk uitvoerbaar, maar ik zal weer is een poging wagen.
de reden van die extra oefeningen was dat ik normaal idd maar een oefening of vier doe en dan vijf sets ofzo...maar nu had ik zin in wat minder sets en meer oefeningen. dus niet echt een reden.

verder ben ik dol op schoudertraining man :) en ja uiteraard is die MP staand!

:thumb: teakwonboxer geeft je een goede tip! Die dragonflags moet je echt op gaan oefenen. Gewoon beginnen met negative's (5/6 setjes) en dan zo lang mogelijk vasthouden (static hold) Ik kan dragonflags ook niet goed. Ik doe ook negative's met static hold. 2x per week. Maar het is een killer! Samen met hanging leg raises en deadlifts de beste core oefeningen ;)

Bij mij zelf was het wel grappig ik kon ze echt nooit toen zag ik een jongen bij me ze in de sportschool
doen ik denk laat ik het ook weer een keer proberen! Tot me verbazing lukte het me om twee goede
herhalingen te maken! Is al dat squatten en deadliften toch nog ergens goed voor ;)

8x22 dumbbell side raise?

wtf per stuk? dan voer je hem niet goed uit bro 100% zeker

Lekkere training by the way en een zeer sterke MP als je hem lang niet hebt gedaan!

sterke training sjakie , aardige kilo's pak je met de db-oef - zeer indrukwekkend om te lezen - de abroller-crunch is ook een mooie oef - zeer zwaar ook - buikspieren worden hier goed uitgepakt - als jullie ook een skippy-bal hebben daar moet je ook daar eens een crunch op proberen te doen - ga zo door man

Lekkere training by the way en een zeer sterke MP als je hem lang niet hebt gedaan!

Ja dat viel mij ook al op..

Dat klopt niet Sjaakie.. of je doet ze met enorme leg drive.. maar dan nog..

:thumb: teakwonboxer geeft je een goede tip! Die dragonflags moet je echt op gaan oefenen. Gewoon beginnen met negative's (5/6 setjes) en dan zo lang mogelijk vasthouden (static hold) Ik kan dragonflags ook niet goed. Ik doe ook negative's met static hold. 2x per week. Maar het is een killer! Samen met hanging leg raises en deadlifts de beste core oefeningen ;)

precies...ik ga ze dus toevoegen

Bij mij zelf was het wel grappig ik kon ze echt nooit toen zag ik een jongen bij me ze in de sportschool
doen ik denk laat ik het ook weer een keer proberen! Tot me verbazing lukte het me om twee goede
herhalingen te maken! Is al dat squatten en deadliften toch nog ergens goed voor ;)

hehe inderdaad

gast...ik ben geen internet hero ofzo :P zijn gewoon de gewichten die ik gebruik en uitvoering is prima. als ik in de gelegenheid kom zal ik het is opnemen en filmpje posten.

tnx verder man :) MP gaat goed!

sterke training sjakie , aardige kilo's pak je met de db-oef - zeer indrukwekkend om te lezen - de abroller-crunch is ook een mooie oef - zeer zwaar ook - buikspieren worden hier goed uitgepakt - als jullie ook een skippy-bal hebben daar moet je ook daar eens een crunch op proberen te doen - ga zo door man

dank je GM! leuk om te horen dat het indrukwekkend is om te lezen... we hebben trouwens geen skippybal - misschien na de verhuizing wel. ik zal het ook eens proberen.
onderhand begin ik wel een ge-pimped buikschema te krijgen hehe

Ja dat viel mij ook al op..

Dat klopt niet Sjaakie.. of je doet ze met enorme leg drive.. maar dan nog..

zelfde antwoord als bij Xtra...als ik in de gelegenheid kom leg ik het vast. houding is prima. tnx voor je comment

het is heel vreemd , voor mij de vreemde buikspieroef hebben een groter effect dan de oef die ik altijd basic deed - leve de vooruitgang

gast...ik ben geen internet hero ofzo :P zijn gewoon de gewichten die ik gebruik en uitvoering is prima. als ik in de gelegenheid kom zal ik het is opnemen en filmpje posten.tnx verder man :) MP gaat goed!

Als jij 8x 22 kg side raises strict kan uitvoeren is dat bizar sterk..
Geloof je wel hoor bro misschien ben ik wel gewoon een slapjanus want ik red het niet.

Mooie training G, je hebt best sterke schouders.
Zijn die MP's zittend of staand?

8 x 22 kg side raises is wel heel veel; vermoedelijk hou je de lastarm dan erg kort (gebogen ellebogen), dan zou het wel kunnen.
Met nagenoeg rechte ellebogen kan bijna niet.

Als jij 8x 22 kg side raises strict kan uitvoeren is dat bizar sterk..
Geloof je wel hoor bro misschien ben ik wel gewoon een slapjanus want ik red het niet.

haha...jij bent geen slapjanus dat weet men wel :P
dat mijn schouders sterk zijn ontken ik niet ;)

het is heel vreemd , voor mij de vreemde buikspieroef hebben een groter effect dan de oef die ik altijd basic deed - leve de vooruitgang

dat heb ik dus ook

Mooie training G, je hebt best sterke schouders.
Zijn die MP's zittend of staand?

8 x 22 kg side raises is wel heel veel; vermoedelijk hou je de lastarm dan erg kort (gebogen ellebogen), dan zou het wel kunnen.
Met nagenoeg rechte ellebogen kan bijna niet.

Tnx man! :)
MP's staand.

en mijn armen zijn net niet helemaal gestrekt anders verneuk ik m'n elleboog.

anyways, ik voel mij nu bijna verplicht om een filmpje te schieten haha. kzal ff kijken bij volgende schoudertraining :)

t*ring en hou je armen dan bij de neergang tegen je benen aan of laat je ze zeg maar bij je kruis komen?

****ing sterke schouders Sjaak heb je!

Brutaal hoor, die 22! Lekkere training!

t*ring en hou je armen dan bij de neergang tegen je benen aan of laat je ze zeg maar bij je kruis komen?

****ing sterke schouders Sjaak heb je!

tegen m'n benen kerel

Brutaal hoor, die 22! Lekkere training!

tnx spank

Regel dat!

Je weet het he; als het goed is heb je fame, als het fout is wordt je gebashed.

hahaha....komt goed kerel, no worries

:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven