oke dan....zoals belooft een update.
vakantie was top! 2,5 week met m'n vriendin in kroatië geweest, heerlijk weer, topvakantie! aan de ene kant katabool, vanwege de hoeveelheid alcohol die er steeds gedronken werd, maar aan de andere kant toch elke dag wel vier redelijke maaltijden en soms een reep als vijfde nog...dus heb weinig te zeggen in dat opzicht. ik heb me nergens druk om gemaakt trouwens, want tijdens vakantie interesseert het me ff geen knar allemaal
in de laatste anderhalve week heb ik totaal zelfs drie keer getraind. twee keer in één of ander gaar oud hok, met een smithmachine die wiebelde en de tandwielen en ketting in het zicht waren. het had z'n charme, alleen natuurlijk roeien met de riemen.
de derde keer in een gewichtheffers gym, bij een groot sportcomplex met een shitload aan schijven, te ziek voor woorden. daar wel goed geknalt.
1x Borst - Rug
1x Benen - Schouders - Armen
1x Borst - Rug
totaal ongeveer 2 kilo kwijt.
Vandaag is het tijd voor mijn eerste training, Borst en triceps. Ik ga eerst een maandje door buffelen op m'n oude massaschema van voor de vakantie en daarna zal ik gaan switchen naar kracht-gericht trainen.
vanavond dus gewoon incline bench, flat bench, flyes, misschien nog cables crossovers en wat skullcrushers, pushdowns etc...
over m'n nieuwe strijdplan zal ik later nog wat vertellen en ik hoop ook nuttige tips en aanvulling op mijn ideeen te krijgen
ff een fotootje erbij van een plek waar ik tijdens m'n vakantie een paar dagen geweest ben. die brede (ontspanne) rug is van mij
and now, **** the BS and lets build some fresh new muscles!
This winter will be my Mass Attack mother****ers!