AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik prak um met de punt in andere apparatuur... blijft ie ook staan... Tijdje al geen T-Bar meer gedaan, is wel een leuke oefening!

idd, zo kan het ook. ik vind het geen leuke, maar gewoon een brute oefening :P

Dat is zeker netjes die dragonflags 5 setjes van 4 herhalingen! Sterke core!
Denk dat het je veel goed gaat doen om 12 werksets te doen voor borst meer is nergens voor nodig!

tnx. en ja man...voelde goed voor chest...nu ff zien wat het op de lange termijn brengt.

ben er niet heel trots op

lol hoeveel wil je dan pakken ?

check m'n stats broeder ;) (Spoiler)

kheb een tijdje deadlift geschrapt voor focus op techniek, maar moet wel snel weer richting de 180 gaan nu.

Zijn we nog een beetje aan het pompen buffel??

haha, er wordt zeker nog gepompt man! :cool:

laatste week weinig tijd voor de PC enzo. had weer een bijbaantje en shit. wel gewoon vier keer per week gebuffeld en zeer goed gegeten.
ik ga niet nu ineens de afgelopen 5 trainingen posten, omdat ik morgenavond ook nog is op vakantie ga. na de vakantie pak ik mijn log weer op, net als het bezoeken van mijn vaste andere logs...waar ik dus ook niet aan toe ben gekomen.

na de vakantie dus weer loggen en natuurlijk ook fikse plannen voor training! er gaat fiks wat kracht en massa worden aangezet in het najaar en de winter :)

trouwe lezers...tot over een kleine maand! ik ga chillen in Kroatië!:hello:

Veel plezier Sjaak! Maak ze gek daarzo ;)

Oké dan mooi dat je nog doorgebuffeld hebt! Goede vakantie! :klink:

Geniet van je vakantie kerel!

Veel plezier Sjaak! Maak ze gek daarzo ;)

Oké dan mooi dat je nog doorgebuffeld hebt! Goede vakantie! :klink:

Geniet van je vakantie kerel!

tnx mensen!

vakantie is helaas voorbij. ben vannacht rond 2 uur weer aangekomen bij huis. 2,5 top week gehad, maar daarover nog meer :) nu ff opruimen enzo en ik zal snel een verslag + update geven!

Welcome back beest! En.... vertel eens wat wilde verhalen haha

welkom terug.
the iron is waiting :P

Er weer tegenaan Sjaak playing time is over!

Succes beest.

Mooi dat je weer terug bent!
Ben benieuwd naar je trainingen het ijzer wacht op je!

Kerel, welcome home @ DBB.

Deel je verhalen maar eens met ons!

Je staat te popelen om weer te gaan knallen zeker?

Fijn weekend beest!

Welcome back beest! En.... vertel eens wat wilde verhalen haha

verhalen komen haha

welkom terug.
the iron is waiting :P

kheb stiekem wel wat iron in m'n klauwen gehad op vakantie ;)

Er weer tegenaan Sjaak playing time is over!

Succes beest.

time for some serious shit now!

Mooi dat je weer terug bent!
Ben benieuwd naar je trainingen het ijzer wacht op je!

tnx man. trainingen volgen spoedig weer

Kerel, welcome home @ DBB.

Deel je verhalen maar eens met ons!

Je staat te popelen om weer te gaan knallen zeker?

Fijn weekend beest!

it feels like home :)

oke dan....zoals belooft een update.

vakantie was top! 2,5 week met m'n vriendin in kroatië geweest, heerlijk weer, topvakantie! aan de ene kant katabool, vanwege de hoeveelheid alcohol die er steeds gedronken werd, maar aan de andere kant toch elke dag wel vier redelijke maaltijden en soms een reep als vijfde nog...dus heb weinig te zeggen in dat opzicht. ik heb me nergens druk om gemaakt trouwens, want tijdens vakantie interesseert het me ff geen knar allemaal :)

in de laatste anderhalve week heb ik totaal zelfs drie keer getraind. twee keer in één of ander gaar oud hok, met een smithmachine die wiebelde en de tandwielen en ketting in het zicht waren. het had z'n charme, alleen natuurlijk roeien met de riemen.
de derde keer in een gewichtheffers gym, bij een groot sportcomplex met een shitload aan schijven, te ziek voor woorden. daar wel goed geknalt.

1x Borst - Rug
1x Benen - Schouders - Armen
1x Borst - Rug

totaal ongeveer 2 kilo kwijt.

Vandaag is het tijd voor mijn eerste training, Borst en triceps. Ik ga eerst een maandje door buffelen op m'n oude massaschema van voor de vakantie en daarna zal ik gaan switchen naar kracht-gericht trainen.
vanavond dus gewoon incline bench, flat bench, flyes, misschien nog cables crossovers en wat skullcrushers, pushdowns etc...

over m'n nieuwe strijdplan zal ik later nog wat vertellen en ik hoop ook nuttige tips en aanvulling op mijn ideeen te krijgen :)

ff een fotootje erbij van een plek waar ik tijdens m'n vakantie een paar dagen geweest ben. die brede (ontspanne) rug is van mij ;)

wcmohc.jpg - 169614

and now, **** the BS and lets build some fresh new muscles!
This winter will be my Mass Attack mother****ers!

Wie is die brede gast op die foto? :D

Nu weer knallen gappie ;)

Welcome back bro!

Ik zie daar een degelijke rug in het water staan.

Succes

Wie is die brede gast op die foto? :D

Nu weer knallen gappie ;)

Welcome back bro!

Ik zie daar een degelijke rug in het water staan.

Succes

Goede rug!

Gast niet doordrijven deze winter is van mij qua kilo massaknaller;)

tnx beesten!

@ Xtra... we zullen zien bro

ondertussen drie 'ff-wennen-weer-trainingen' achter de rug. niet tot het gaatje, maar wel redelijke gewichten. wegens dichte sportschool is het een beetje heen en weer reizen tussen de mogelijkheden.
heb dus in een week toch drie trainingen afgewerkt.

een klein overzicht
ma: borst - triceps: BP 4 w-sets waarvan laatste 2 sets 6x100, 4 w-sets incline waarvan laatste 2 sets 6x80, incline flyes, skullcrushers en one arm db-extensions

di: rug - biceps: Lat Pulldown 4 w-sets, DeadLift 4 werksets waarvan laatste 2 sets 8x140 en 6x150, BOR waarvan laatste 2 sets 8x100, wide grip seated rows, bb curls en db curls

wo: ziek...hele dag kotsen en geen hap gegeten

do: Benen - schouders: 5 w-sets SQ 5x5x80, leg press, extensions, curls en SLDL + staande MP laatste set 8x65, side raise superset met BO-side raise.

dat was het dan kort...zondag weer trainen. beetje roeien met de riemen op t moment, 10 ritten-kaart bij ene sportschool, eigen sportschool is maar 2 avonden per week open aankomende twee weken...****ed up. gelukkig over 2 maandjes verhuizen naar kamer in utrecht en daar een mooi gym uitzoeken!

laterz :)

Laten we zeggen.. deze winter wordt van ons :D.. ik ga ook knallend het jaar uit :D

BOR vind ik erg sterk van je man... heb je log weinig gevolgd.. maar weet je wat je vp% is ?

Succes en ga zo door

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven