AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks Sjaak.

Ik ga binnenkort een nieuw logboek openen met nieuw voeding - en trainingschema. Check het af en toe wellicht dat het ook interessant voor jou kan zijn als ik er goed progressie mee behaal. Ga het voor 10 weken volgen.
Is wel prettig zo`n prive coach begeleider hoef je niet meer zoveel na te denken alles wordt uitgedacht voor je.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Sjaak.

Ik ga binnenkort een nieuw logboek openen met nieuw voeding - en trainingschema. Check het af en toe wellicht dat het ook interessant voor jou kan zijn als ik er goed progressie mee behaal. Ga het voor 10 weken volgen.
Is wel prettig zo`n prive coach begeleider hoef je niet meer zoveel na te denken alles wordt uitgedacht voor je.

klinkt interessant en ik ga het zeker volgen! ben heel benieuwd naar de resultaten. misschien heb je het al eens ergens aangegeven, maar wat zijn je lange termijn doelen / amibities eigenlijk? Is dat nou duur zo'n privé coach :P ?

maandag 6 april, 1730 - 1850

Rug & Traps

Optrekken (wide grip)
12xbw - 10xbw - 9xbw -10xbw
ging stuk beter dan de vorige keer :)

Lat pulldown
2x12x80
deze twee sets waren een aanvulling op het optrekken

reverse grip BOR
12x55 - 8x75 - 8x85 - 8x95 - 5x100 - 7x95 - 10x90
voelde best zwaar aan vandaag, maar toch mooie reps :cool:

Db Rows
10x40s - 3x12x48s
heerlijk :D niet al teveel rust en lekker zweten

reverse grip lat pulldown
12x80 - 10x90 - 8x105 - 8x105
geen commentaar

Db Shrugs
15x40s - 3x12x48s

reverse grip (half) barbell curls
16x25 - 12x30 - 12x30
onderarm aanval :cool:

seated barbell wrist curls
15x25 - 10x30 - 10x30
langzame uitvoering tot laatste vingerkootje

voeding: fijne voedingsdag :P niets bijzonders
supps: Unleash The Beast :)
extra: in eerste instantie wilde ik benen gaan trainen, maar toen ik setje squatten met barbell deed voelde ik nog teveel spierpijn en heb dus omgewisseld met de dinsdag training --> rug. Vandaag dus de benen aanpakken. Rug training liep gewoon lekker, k ben blij dat t optrekken was beter ging!

ik zit nu officieel op 89,5 kg :)

volgende training: dinsdag - Benen

goeie training - brute gewichten , je ben heel sterk in je rug-oef - , mooi man

Brute training weer Sjaak erg netjes!

Nogmaals je bent brutaal sterk erg goed welke sporten heb je hiervoor gedaan?

goeie training - brute gewichten , je ben heel sterk in je rug-oef - , mooi man
tnx man, ik doe m'n best

gaat zeker lekker :cool:

Brute training weer Sjaak erg netjes!

Nogmaals je bent brutaal sterk erg goed welke sporten heb je hiervoor gedaan?

hehe :) ik heb een jaar of zes aan waterpolo gedaan en daarmee schijn je een goede rug te bouwen.

dinsdag 7 april, 1545-1700

Benen!

Squat
2x15xstang - 10x40 - 8x50 - 5x75 - 2x85 - 2x100 - 6x85 - 8x75 - 8x75
Xtra had mij een andere opbouw aangeraden, maar laat ik die nou net vergeten zijn met trainen ??? ik gokte dat het zoiets was. het voelde in ieder geval goed. volgende sessie gewicht omhoog!

tijdens de laatste set, oeps.....uit m'n broek gescheurd :P (geen geintje)

Front Squat
12x50 - 10x60 - 8x70 - 8x70 - 12x60
dodelijk na normale squats...t*ring. ik doe deze niet zovaak, maar godsamme wat een marteling --> dat betekend dat de FSQ dus mag blijven :cool:

Horizontal Leg Press
gewichten kloppen niet. 3 normale sets en daarna 3 sets links en recht afwisselend, steeds 8 hh. Auw :)

Leg Extensions
3x10x105

3x Giant set buik --> standing rope crunches + hangend knieheffen + hangend beenheffen

voeding: noodgedwongen wat tijdstippen moeten verplaatsen, maar wel alles optijd binnengekregen.
supps: geen commentaar
extra: training voelde goed aan. squat sessie liep best oke voor mijn doen. ik verwacht volgende keer toch wel wat meer gewicht te kunnen doen :D verder begrijp ik die horizontal leg press gewoon niet met gewichten...ik heb ook wel eens op een 45 leg press gelegen en daar toch wel respectabele gewichten weggeduwd....geloof mij maar gewoon met die leg press, ik ga diep genoeg :)

volgende training: donderdag, Borst, voor+zijkant schouders

en de volgende aanpassing in mijn handtekening --> officieel boven de 89 kg :D

Laatst bewerkt:
Aardig wat gesquat ... die front squats zijn inderdaad fataal na back squats.
Zeker met zo'n volume seg

Aardig wat gesquat ... die front squats zijn inderdaad fataal na back squats.
Zeker met zo'n volume seg

volume is noodzaak voor mij Rob. Benen hebben qua massa een hele kleine achterstand, maar qua kracht...oei ;)
daarom veel sets op de basis oefeningen.
vrijdag of zaterdag weer benen en dan lunges ipv front squat of als ik me sterk voel lunges ipv leg press...(krijg al pijn in m'n benen bij de gedachte:P)

Ik zou die lunges lekker skippen en step ups doen ... tenzij je techniek op lunges 100%
is, gaan je knieen er teveel onder lijden imo.

donderdag 9 april, 1730 - 1845

Borst & Schouders

Incline Bench Press
2x8x50 - 6x80 - 2x5x85 - 6x80 + 3x80 + 12x60 (rust/pauze & dropset

Flat Db Press
8x28s - 6x32s - 6x36s - 8x40s - 8x40s
Lekker die laatste twee sets met de 40kgs! voelde super :)

Weighted Dips
10xbw - 3x 6x+24 - 15xbw
blijft toch een gruwelijke oefening dit :cool:

Incline Flyes
12x16s - 10x20s - 10x20s - 8x22s
ging moeizaam, ik fly tegenwoordig namelijk niet zo vaak meer

Side Laterals
10x14s - 10x18s - 10x20s - 10x20s - 8x22s

Standing Reverse Cable flyes
10x23,5 - 10x27 - 10x27
nooit gedaan, maar voelde goed

Reverse PeckDeck
12x80 - 12x105 - 12x105

3x Giant set Buik
standing rope crunches + hangend knieheffen + hangend beenheffen

voeding: niks bijzonders
supps: nieuwe pot Unleash aangebroken, grrr :D
extra: was een lekkere training opzich. tussendoor nog één of andere enorme kerel geholpen met 10 reps op 160kg benchpress :P verder fijn combi schouder borst...ik zit eraan te denken om over weekje ofzo een schema switch te doen en terug te gaan naar borst+schouder en benen+rug. die trainingen dan twee keer. alleen maar compounds met één extra oefening per training ofzo. ik zal nog is ff kijken wat t gaat worden :)
ik heb ook een foto van m'n quads gemaakt, maar die kan ik nu niet online zetten (op t werk heh). vanavond komt ie!

volgende training: vrijdag (vandaag), Benen (hams) & onderrug

ojaa....volgende week maandag komt er een gedetailleerd (training, voeding, supps, etc) verslag in m'n log. Grotesjaak: van 80 naar 90 kilogram in 10 weken :D:D:D

Lekker een nieuwe broek kopen sjakie:D

Goede workout! Vergeet niet om echte progressie te maken hoef je niet elke training te verhogen. Rustig stapjes maken. Als je nl. elke maand met 5 kg verhoogd zit je aan het van het jaar op een 160 kg squat.
Maar of dat realisitisch is ? Dat weet jij beter....

Goede workouts beest!

Lekker een nieuwe broek kopen sjakie:D

Goede workout! Vergeet niet om echte progressie te maken hoef je niet elke training te verhogen. Rustig stapjes maken. Als je nl. elke maand met 5 kg verhoogd zit je aan het van het jaar op een 160 kg squat.
Maar of dat realisitisch is ? Dat weet jij beter....

Goede workouts beest!

tnx man!
of het realistisch is...niet echt, wel een bizar streven :cool: Als ik voor de zomer 120 kan squatten ben ik echt dik tevreden!

tnx man!
of het realistisch is...niet echt, wel een bizar streven :cool: Als ik voor de zomer 120 kan squatten ben ik echt dik tevreden!

Je moet je niet blind staren op de kg`s langzaam opbouwen.
Verhoog anders elke 2 weken met 5 kilo.
Dan zit je voor de zomer ook op 120 kg?
Zorg ervoor dat je af en toe wel gaat deloaden.Niet vergeten heel belangrijk.

over twee weken heb ik een week vrij man...centerpars. Gewoon lekker blijven eten en relaxte dingen doen. Zal me goed doen!

nice training sjakie borst/schouders zware combi maar je hebt er echt een goeie training van gemaakt - ik vind de incline flyes helemaal niet slecht hoor

Dikke WO, lang ook, zal wel flink gezweet hebben!

nice training sjakie borst/schouders zware combi maar je hebt er echt een goeie training van gemaakt - ik vind de incline flyes helemaal niet slecht hoor

tnx GM!!! flyes zijn ook niet heel belabberd ;) maar ik flyerde (wat een ww ook :P) voorheen vaker. Dan valt het toch meestal tegen. T was trouwens wel zweten, net als bij jou steeds hehe

Dikke WO, lang ook, zal wel flink gezweet hebben!

je weet, ik zweet :)

zoals beloofd....de foto van mijn quad(s) :) (koud genomen)

bijna net zo mooi als die van Jeppe toch :P joking, ik moet er hard voor werken, maar heb laatste tijd toch op benen het meeste gewonnen!

33msqig.jpg - 159445

training van vandaag volgt nog...ik kan alvast verklappen dat er één PR inzit en één keiharde fail ;)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven