MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Brutaale shit hiero.. I Gues dat je een Endo bent? Makkelijk spier gainen en moeilijk vet aankomen? Hoeveel is je vet gestegen? En hoeveel kcals zijn deze schemas ongeveer? KEV?
Respect anyways! Deed je nog cardio dan als extra?

Brutaale shit hiero.. I Gues dat je een Endo bent? Makkelijk spier gainen en moeilijk vet aankomen? Hoeveel is je vet gestegen? En hoeveel kcals zijn deze schemas ongeveer? KEV?

Endo komt makkelijk spier aan en zeer makkelijk vet; Van nature ook zware botten etc.
Je bedoelt Ecto/Meso, niet makkelijk vet aankomen (Ecto), maar tevens wel makkelijk spier aankomen (Meso).

jij begrijpt me snipe ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mooie verhaal sjaak.
Pics zien er oke uit, goede basis. Een zonnebankje kan misschien geen kwaad ;)
Je eet trouwens wel bizar weinig voor iemand die in 10 weken 10kg is aangekomen.
Bizar verhaal trouwens, een kilo per week. Jouw vooruitgang is zelfs met een flinke kuur moeilijk haalbaar...

Succes verder.

tnx Loo! voor m'n gevoel at ik toch aardig wat...maar zonnebankje man, ik weet t...komt ook door de camera trouwens, serieus. Maar ik moet weer is gaan ja, beetje 'voorkleuren'.

Mooi verhaal en goede doelen en een mooi schema! Spreekt mij heel erg aan. ****ing hell was wel een lang verhaal. Je hebt een laag BF% en je komt in 10 weken 10 kg? met zo weinig voedsel??????
10 kg in 10 ****ing weken!!! Deel die megatips met ons of heb je wat uit te leggen Sjaak?:D

@Loo; haalbaar met kuur moet alles meezitten en goed aanslaan inderdaad. Welke kuur zit je Sjaak?

hahaha, serieus...als ik zou kuren zou ik het toegeven Xtra, totaal geen reden om te liegen. Ik stond ook redelijk droog toen ik begon, dat hielp natuurlijk ook mee. (sorry voor het lange verhaal ;))

tnx man! Endo, Ecto, Meso...who gives a **** :P ik groei schijnbaar toch wel makkelijk. En ik heb trouwens best aanleg om ook snel in vet aan te komen. En je andere vragen...ik tel niet echt eigenlijk... en daarnaast geen cardio.

10 kg in 10 weken en zo`n laag BF zoals jij hebt is onmogelijk!
Dit betekent bijna 10 kg spieren in 10 weken dit is geen sprookjesforum Sjaak?
Hoe kan dat man? Als naturel mag je echt heel erg blij zijn echt heel blij zijn als je 10 kg in 1 jaar kan aankomen!

10 kg in 10 weken en zo`n laag BF zoals jij hebt is onmogelijk!
Dit betekent bijna 10 kg spieren in 10 weken dit is geen sprookjesforum Sjaak?
Hoe kan dat man? Als naturel mag je echt heel erg blij zijn echt heel blij zijn als je 10 kg in 1 jaar kan aankomen!

ik zit ff na te denken wat ik hierop ga zeggen, aangezien ik niet zie hoe jou te overtuigen... :P sorry man...ik kan het niet helpen, this is the story. Nogmaals heb ik geen enkele reden om te liegen en doe het ook niet.
Toen ik begon stond ik met een erg laag BF, ik heb het nooit gemeten maar gok dat er wel een procentje of 4 bij is gekomen in de bulk. Daarnaast heb ik ook het gevoel dat de creatine veel vocht vasthoudt, maar dat zal ik in de komende weken ervaren.

ik zit ff na te denken wat ik hierop ga zeggen, aangezien ik niet zie hoe jou te overtuigen... :P sorry man...ik kan het niet helpen, this is the story. Nogmaals heb ik geen enkele reden om te liegen en doe het ook niet.
Toen ik begon stond ik met een erg laag BF, ik heb het nooit gemeten maar gok dat er wel een procentje of 4 bij is gekomen in de bulk. Daarnaast heb ik ook het gevoel dat de creatine veel vocht vasthoudt, maar dat zal ik in de komende weken ervaren.

Vrees ook dat het vocht is. Na stoppen creatine ging er bij mij ook meteen 2 kg af. Maar blijft mooie prestatie.

ik zit ff na te denken wat ik hierop ga zeggen, aangezien ik niet zie hoe jou te overtuigen... :P sorry man...ik kan het niet helpen, this is the story. Nogmaals heb ik geen enkele reden om te liegen en doe het ook niet. Toen ik begon stond ik met een erg laag BF, ik heb het nooit gemeten maar gok dat er wel een procentje of 4 bij is gekomen in de bulk. Daarnaast heb ik ook het gevoel dat de creatine veel vocht vasthoudt, maar dat zal ik in de komende weken ervaren.
Verklaart de boel idd. No problem bro. ****ing waanzinnig goed resultaat!
Het beste wat ik ooit heb gezien op DBB als je werkelijk naturel bent;

OPRECHT RESPECT EN COMPLIMENTEN

Vrees ook dat het vocht is. Na stoppen creatine ging er bij mij ook meteen 2 kg af. Maar blijft mooie prestatie.

niets te vrezen verder toch :P tnx man!

Verklaart de boel idd. No problem bro. ****ing waanzinnig goed resultaat!
Het beste wat ik ooit heb gezien op DBB als je werkelijk naturel bent;

OPRECHT RESPECT EN COMPLIMENTEN

tnx man! mocht ik ooit de dark side kiezen dan zal ik dat zeker vermelden trouwens. Ik heb nog wat foto's uit november (in canada) toen ik een kilootje of 78 woog, ik zal proberen soortgelijke foto's nu te maken en dan te posten...gewoon om verschil te zien.

En daarnaast dit nog trouwens :P zoals jij weet liggen mijn benen achter, maar hebben wel fikse progressie gemaakt, hier heb ik waarschijnlijk wel veel kilo's aan te danken!

Tot slot begrijp ik je twijfel kerel! (ik kan t zelf ook amper geloven:P)

Mooi trainschema op die andere pagina!
Lucky guy met je 10 schone kilo's :cool:

Mooi bezig! je hebt mijn steun, zet hem op!

Veel succes!

Ja dat schema wil ik ook over 8 weken gaan volgen zo`n UB/LB is volgens mij perfect voor mij. Het ziet er ook heel goed uit. Ts wil de nadruk op zijn benen leggen en op deze manier traint hij zijn poten 2x per week!

even de training van gisteren

maandag 13 april, 1215-1330

Schouders & Traps

Db Shoulder Press
10x24 - 8x28 - 8x32 - 6x36 - 6x38

Side laterals
15x10s - 12x14s - 10x18s - 10x20s - 8x22s
oei, oei, oei...dat was doorbijten :P

Bent-over laterals
12x16s - 12x20s - 10x22s - 10x24s

Cable side raise superset met Bent-over cable side raise
10x6.75 + 10x6.75 - 10x8.50 - 10x8.50 - 10x11.25 + 10x11.25
ff toelichten: eerst met rechts side raise dan gelijk met rechts bent-over side raise en dan het zelfde met links...samen 1 set. dus die tien keer staat voor 10 x links en 10 x rechts. lijkt me wel logisch toch :cool:

Db shrugs
10x40s - 12x48s - 12x48s - 12x48s

Cable Shrugs
3x15x79.5
er was geen alternatief wegens drukte.

voeding: nothing special
supps: same
extra: was een prima training, niets op aan te merken. Niks ging buitengewoon goed of slecht. Leek een beetje alsof ik gewoon m'n werk deed :P

Goed bezig Sjaak. Mooie progressie en goed verhaal, vetpercentage ook lekker laag weten te houden! Hoe lang ben je nou eigenlijk precies al bezig?

Mooie training, sterk bezig.

Goed bezig Sjaak. Mooie progressie en goed verhaal, vetpercentage ook lekker laag weten te houden! Hoe lang ben je nou eigenlijk precies al bezig?

tnx man! precies...pff, vanaf september officieel bezig...met één maand volledige rust tussendoor. Maar die periode van september tot en met december is niet echt een bulk geweest. Terug in Nederland vanaf begin feb is het bulken geweest!

jij moet ff goed je motivatie zoeken en dan komt t helemaal goed kerel!

Mooie training, sterk bezig.

tnx men, ik doe m'n best!

Mister Squat...zo wil ik over een half jaar ook genoemd worden :P

Mooi bezig! je hebt mijn steun, zet hem op!

Veel succes!

tnx

Ja dat schema wil ik ook over 8 weken gaan volgen zo`n UB/LB is volgens mij perfect voor mij. Het ziet er ook heel goed uit. Ts wil de nadruk op zijn benen leggen en op deze manier traint hij zijn poten 2x per week!

XtraLarge, schema was dus in orde...? als jij nog input hebt voor die 2e en 4e training, waarin ik nu op 4 oefeningen zit dan hoor ik t van je!
Ts legt zeker nadruk...poten kweken :)

Er zijn een paar dingen die ik niet begrijp?
Optrekken is chinnen? Dan moet je dat niet bij LB -dag doen.

3 oefeningen borst 2x per week is mega overkill.
Ga gewoon per UB-training 1x benchen of incline of plat.

Er klopt eerlijk gezegd geen reet van er zit rug op je beendagen? Zou dit persoonlijk gaan doen als je een goede UB/LB wil gaan doen.
Dit ziet er veel beter uit beest!

Maandag upper
Incline bench
Cable crossover
Military press
CGBP
T-Bar row
BB curl

Dinsdag Lower
Squat
Leg press
SLDL
Calf press
Leg raise

Donderdag Upper
Pullup
BB row
Hammer curl
Flat bench
Skullcrushers
Side lateral raise

Vrijdag lower
Deadlift
Leg curl
Front squat
Calf raise
Crunch

Alles 3 sets 6-8 HH

GA NIET TOT FAILURE STOP LIEVER DAN TOT FAILURE!. Trainen tot failure overbelast de CNS te veel en gaat leiden tot overtraining. Met andere woorden; dikke vette burnout of blessures!

Wedden dat die poten hiermee gaan groeien?

ik vind het een zeer mooi schema wat jij geeft, tnx daarvoor, maar mijn doel was eigenlijk om zoveel mogelijk compounds te trainen. Mijn schema was ook geen UB/LB opzetje, meer compounds met een aanvullende oefening hier en daar. zo kan ik de meeste basisoefeningen tweemaal p/w pakken, zonder ioverbelasting (op de borst na, dat was teveel idd)

Ook wil ik 5x5 proberen en dat leek mij zeer geschikte manier om mij te verbeteren op de compounds.
Als ik beestachtig wil worden gaan we back to basics ouwe!
wat denk je?

ooja, en ik wil idd ook niet meer telkens to failure, maar gewicht controlen en laatste rep moet van mezelf zijn. Pas als ik dan 5x5 kan met 1 gewicht ga ik stapje omhoog...zo denk ik geleidelijk te stijgen in gewicht en groeien

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven