- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brutaale shit hiero.. I Gues dat je een Endo bent? Makkelijk spier gainen en moeilijk vet aankomen? Hoeveel is je vet gestegen? En hoeveel kcals zijn deze schemas ongeveer? KEV?
Respect anyways! Deed je nog cardio dan als extra?
Mooie verhaal sjaak.
Pics zien er oke uit, goede basis. Een zonnebankje kan misschien geen kwaad
Je eet trouwens wel bizar weinig voor iemand die in 10 weken 10kg is aangekomen.
Bizar verhaal trouwens, een kilo per week. Jouw vooruitgang is zelfs met een flinke kuur moeilijk haalbaar...
Succes verder.
Mooi verhaal en goede doelen en een mooi schema! Spreekt mij heel erg aan. ****ing hell was wel een lang verhaal. Je hebt een laag BF% en je komt in 10 weken 10 kg? met zo weinig voedsel
10 kg in 10 ****ing weken!!! Deel die megatips met ons of heb je wat uit te leggen Sjaak?
@Loo; haalbaar met kuur moet alles meezitten en goed aanslaan inderdaad. Welke kuur zit je Sjaak?
)Brutaale shit hiero.. I Gues dat je een Endo bent? Makkelijk spier gainen en moeilijk vet aankomen? Hoeveel is je vet gestegen? En hoeveel kcals zijn deze schemas ongeveer? KEV?
Respect anyways! Deed je nog cardio dan als extra?
ik groei schijnbaar toch wel makkelijk. En ik heb trouwens best aanleg om ook snel in vet aan te komen. En je andere vragen...ik tel niet echt eigenlijk... en daarnaast geen cardio.10 kg in 10 weken en zo`n laag BF zoals jij hebt is onmogelijk!
Dit betekent bijna 10 kg spieren in 10 weken dit is geen sprookjesforum Sjaak?
Hoe kan dat man? Als naturel mag je echt heel erg blij zijn echt heel blij zijn als je 10 kg in 1 jaar kan aankomen!
sorry man...ik kan het niet helpen, this is the story. Nogmaals heb ik geen enkele reden om te liegen en doe het ook niet. ik zit ff na te denken wat ik hierop ga zeggen, aangezien ik niet zie hoe jou te overtuigen...sorry man...ik kan het niet helpen, this is the story. Nogmaals heb ik geen enkele reden om te liegen en doe het ook niet.
Toen ik begon stond ik met een erg laag BF, ik heb het nooit gemeten maar gok dat er wel een procentje of 4 bij is gekomen in de bulk. Daarnaast heb ik ook het gevoel dat de creatine veel vocht vasthoudt, maar dat zal ik in de komende weken ervaren.
Verklaart de boel idd. No problem bro. ****ing waanzinnig goed resultaat!ik zit ff na te denken wat ik hierop ga zeggen, aangezien ik niet zie hoe jou te overtuigen...sorry man...ik kan het niet helpen, this is the story. Nogmaals heb ik geen enkele reden om te liegen en doe het ook niet. Toen ik begon stond ik met een erg laag BF, ik heb het nooit gemeten maar gok dat er wel een procentje of 4 bij is gekomen in de bulk. Daarnaast heb ik ook het gevoel dat de creatine veel vocht vasthoudt, maar dat zal ik in de komende weken ervaren.
Vrees ook dat het vocht is. Na stoppen creatine ging er bij mij ook meteen 2 kg af. Maar blijft mooie prestatie.
tnx man!Verklaart de boel idd. No problem bro. ****ing waanzinnig goed resultaat!
Het beste wat ik ooit heb gezien op DBB als je werkelijk naturel bent;
OPRECHT RESPECT EN COMPLIMENTEN
zoals jij weet liggen mijn benen achter, maar hebben wel fikse progressie gemaakt, hier heb ik waarschijnlijk wel veel kilo's aan te danken!
)Tot slot begrijp ik je twijfel kerel! (ik kan t zelf ook amper geloven)

Mooi trainschema op die andere pagina!
Lucky guy met je 10 schone kilo's![]()

Goed bezig Sjaak. Mooie progressie en goed verhaal, vetpercentage ook lekker laag weten te houden! Hoe lang ben je nou eigenlijk precies al bezig?
Mooi trainschema op die andere pagina!
Lucky guy met je 10 schone kilo's![]()

Mooi bezig! je hebt mijn steun, zet hem op!
Veel succes!
Ja dat schema wil ik ook over 8 weken gaan volgen zo`n UB/LB is volgens mij perfect voor mij. Het ziet er ook heel goed uit. Ts wil de nadruk op zijn benen leggen en op deze manier traint hij zijn poten 2x per week!