XXL Nutrition

van injectiespot veranderen tijdens kuur...

• Topic Starter Topic Starter
Ken nog enkele mensen die met een 60 beter af waren ... hoe dieper die gaat,
des te minder zeer doet het imo. Check ook even of ze de naald vervangt na
het optrekken. Dus optrekken, nieuwe naald en dan injecteren. Ipv alles met
dezelfde naald te doen.

Blauwe plekken heb je er niet van denk ik hé?

nee geen blauwe plekken.

ze trekt met een dikkere naald de olie op, en dat zet ze er de groene 0,8 x 40 mm op.

heb er geen blauwe plekken van, maar men kont is wel 2 keer zo dik en net een blok beton

No pain no gain :p
Gewoon goed mee blijven bewegen dan wordt het ook bijna niet stijf ;)

tja, misschien heb je dan idd een soort gevoeligheid voor het product

sad but peanutbutter (oftewel helaas pindakaas)

No pain no gain :p
Gewoon goed mee blijven bewegen dan wordt het ook bijna niet stijf ;)

heb ik ook al geprobeerd maar hielp ook niet :)

direct gaan fitnessen en beginnen met 15 min rotex na inject.

was nogaltijd even stijf :)

hehe "sad but peanutbutter" :p

NIET namasseren!
Wrijf je heel het depot naar de sodemieter!

had ik nog niet van gehoord. maar goed dat je t zegt

@ts: mijn vriend heeft de kuur met veel pijn en moeite afgemaakt. hij had niet bij elke injectie evenveel pijn, dus sommige weken was het best te doen, anderen weer niet

Ken nog enkele mensen die met een 60 beter af waren ... hoe dieper die gaat,
des te minder zeer doet het imo. Check ook even of ze de naald vervangt na
het optrekken. Dus optrekken, nieuwe naald en dan injecteren. Ipv alles met
dezelfde naald te doen.

Blauwe plekken heb je er niet van denk ik hé?
40mm is toch al diep genoeg. ik gebruik nooit langere naalden en ik vervang mijn naald ook niet na het optrekken. ik weet dat veranderen van naald beter is maar het moet niet. het heeft allemaal niets met de pijn te maken. de pijn komt van de solvents en daar reageert je lichaam op. misschien zoals Krieltje al geschreven heeft een antihistaminepil (antihooikoortspillen zoals zirtec bvb)nemen om de reactie tegen het produkt te verzachten. normaalgezien zou je lichaam er wel aan moeten wennen en zou het na een inject of 4 verdwenen moeten zijn.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

we mogen wel geen namen van UG labs noemen maar ik heb ondervonden dat het ene UG lab pijnlijkere spuitplekken geeft dan het andere. Bij mij alleszins toch. Ik kan wel zonder problemen trainen. Zo erg is het bij mij niet. Gewoon vervelend. Ofwel ligt het aan de pijngrens.

40mm is toch al diep genoeg. ik gebruik nooit langere naalden en ik vervang mijn naald ook niet na het optrekken. ik weet dat veranderen van naald beter is maar het moet niet. het heeft allemaal niets met de pijn te maken. de pijn komt van de solvents en daar reageert je lichaam op. misschien zoals Krieltje al geschreven heeft een antihistaminepil (antihooikoortspillen zoals zirtec bvb)nemen om de reactie tegen het produkt te verzachten. normaalgezien zou je lichaam er wel aan moeten wennen en zou het na een inject of 4 verdwenen moeten zijn.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

we mogen wel geen namen van UG labs noemen maar ik heb ondervonden dat het ene UG lab pijnlijkere spuitplekken geeft dan het andere. Bij mij alleszins toch. Ik kan wel zonder problemen trainen. Zo erg is het bij mij niet. Gewoon vervelend. Ofwel ligt het aan de pijngrens.

mja ik ga nu de vloeistof echt eens in warm water laten liggen voor injectie en afwachten tot na 4e or 5e injectie. blijft de pijn, dan ga ik die pillen halen denk ik. moet je er een voorschrift voor hebben ofniet?

@giallo: hebben je vriend zen gains er ook niet onder geleden?

moeilijk te zeggen. hij kon niet bankdrukken ivm blessure, maar heeft nog wel massa gepakt.
hoe staat het met jouw trainingen btw? nog wel wat te doen?

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

ow, staat al in je kuurlog zie ik

mja ik ga nu de vloeistof echt eens in warm water laten liggen voor injectie en afwachten tot na 4e or 5e injectie. blijft de pijn, dan ga ik die pillen halen denk ik. moet je er een voorschrift voor hebben ofniet?

@giallo: hebben je vriend zen gains er ook niet onder geleden?

ik weet eigenlijk niet of je een voorschrift moet hebben voor die pillen tegen hooikoorts. want daar wordt het veel voor gebruikt. ik heb ze ooit is gekregen omdat ik uitslag op mijn huis had. Het raarste is dat ik na ongveer 4 weken kuren niks meer voel van de injecties. Misschien dat het bij jou ook zal verdwijnen. Ik ieder geval heb ik het nooit gehad van human grade produkten. Niet van androtardyl, Egyptische of Griekse testosteron enanthaat. Die zijn ook met dikkere olie gemaakt die je veel moeilijker in je spuit kan optrekken.

Antihistamine is gewoon te krijgen in de drogist.

Ceterizine of Zyrtec kan je gewoon krijgen bij de apotheek. Kan wel zijn dat je er een beetje suf van wordt dus best niet vlak voor een training nemen denk ik dan.

Neem je nog steeds een ibuprofen voor elke inject?

Ik zou vooralsnog geen conclusies trekken ivm UG solvents en zo. Wacht nog een paar weken. Kan goed zijn dat je er dan niets meer van voelt...

Namasseren vernietigt het depot? Tja...

Ik weet dat het masseren van de spot-streek na een shot voor opluchting kan zorgen, maar IMO is dit niet iets wat je zou moeten doen.

Als je het gebied van injectie onmiddellijk na het zetten gaat masseren bestaat de kans dat de olie terugsijpelt in de onderhuidse lagen. Dit kan dan leiden tot een steriel of steriel abces. Er is ook een risico van cellulitis of gewoon algemene irritatie van het gebied.

Je zal verstelt staan hoe lang het duurt voordat de naald-gang na het injecteren sluit. Ga je direkt daarna masseren zul je onherroepelijk de olie terugduwen de subcutaan-streek in. Tevens kun je meer litteken-weefsel schade toebrengen doordat je druk uitoefent op de olie langs de spier-fascia en door de vezels.

Ceterizine of Zyrtec kan je gewoon krijgen bij de apotheek. Kan wel zijn dat je er een beetje suf van wordt dus best niet vlak voor een training nemen denk ik dan.

Neem je nog steeds een ibuprofen voor elke inject?

Ik zou vooralsnog geen conclusies trekken ivm UG solvents en zo. Wacht nog een paar weken. Kan goed zijn dat je er dan niets meer van voelt...

Namasseren vernietigt het depot? Tja...

nee heb vorige keer geen ibuprofen genomen. omdat ik had gelezen dat het de spiergroep remt remt :) daarom dacht ik van dan zal ik het maar laten.

morgen zal ik het nog eens doen :)

hoe warm mag de vloeistof worden, want ik ga de vial eens in warm water opwarmen voor de injectie. voor zover ik weet 37 graden (lichaam temperatuur)

nee heb vorige keer geen ibuprofen genomen. omdat ik had gelezen dat het de spiergroep remt remt :) daarom dacht ik van dan zal ik het maar laten.

morgen zal ik het nog eens doen :)

hoe warm mag de vloeistof worden, want ik ga de vial eens in warm water opwarmen voor de injectie. voor zover ik weet 37 graden (lichaam temperatuur)
dat ontstekingsremmers de spiergroei zouden remmen, moet je niet au serieus nemen. dat is niet merkbaar. ik lees die stukjes op ergogenics ook maar neem dat allemaal met een korreltje zout. ik neem soms dagenn aan een stuk ibuprofen als ik een probleem aan mijn rug heb tijdens mij kuur.
jullie houden veel te veel rekening met al die halfslachtige studies die je op internet vindt. gewoon goed trainen, op je voeding letten, rusten en af en toe een kuurtje. en vooruit ga je dan wel. als je die ubuprofen nu had genomen, had je misschien veel minder last gehad en tenminste kunnen trainen zoals het moet.

dat ontstekingsremmers de spiergroei zouden remmen, moet je niet au serieus nemen. dat is niet merkbaar. ik lees die stukjes op ergogenics ook maar neem dat allemaal met een korreltje zout. ik neem soms dagenn aan een stuk ibuprofen als ik een probleem aan mijn rug heb tijdens mij kuur.
jullie houden veel te veel rekening met al die halfslachtige studies die je op internet vindt. gewoon goed trainen, op je voeding letten, rusten en af en toe een kuurtje. en vooruit ga je dan wel. als je die ubuprofen nu had genomen, had je misschien veel minder last gehad en tenminste kunnen trainen zoals het moet.

kga hem binnen een uurtje innemen ( dan is het een uur voor de injectie). en hopelijk helpt het heel goed ;)

onmiddellijk daarna schouders en proberen benen(afhankelijk van men rug)

ik weet niet of ibuprofen echt helpt maar sommigen beweren toch van wel. Ik denk wel dat je vanavond en morgen ook nog ibuprofens zal moeten nemen. één pilletje voor de injectie zal wel niet genoeg zijn.

Een pil ibuprofen zegt niet zoveel, aangezien je ze van 200mg, 400mg en 500mg hebt dat ik weet...

Btw, een goede antihistamine is ceterizine of het nieuwere levoceterizine, kan je gewoon bij de apotheek ophalen zonder voorschrift. Zyrtec is trouwens een merknaam en de merkloze is veeel goedkoper en werkt minstens net zo goed. Tenminste, bij hooikoorts dan toch..

Terug
Naar boven