MuscleMeat

van injectiespot veranderen tijdens kuur...

• Topic Starter Topic Starter
gistere middag 4e inject gehad.

spuit met opgetrokken vloeistof tijdje onder warm water gehouden. ibuprofen genomen een uur voor inject en half uur na inject een warm bad genomen. ben wel niet kunnen gaan trainen vlak na injectie wegens tijdsgebrek.

ik dacht, als ik nu nog veel pijn heb dan weet ik niet aan wat het kan liggen...

dus ik eerst weekendwerk gaan doen, en daarna op café. ben iets te laat gaan slapen wel (4.30u). tege 1uur snachts begon het toch serieus te trekken in men kont... je voelde het stijver en stijver worden, opblazen, harder worden... dus goed om 4.30u ik kom thuis ik ga slapen. creperend moest ik in men bed kruipen wat een eeuwigheid duurde omdat ik zoveel pijn had. en dan hab ik 2,5uur gewoon wakker gelegen omdat ik niet kon slapen van de pijn. ELKE maar dan ook ELKE slaappositie die ik aannam deed pokkezeer... dus ik terug opgestaan en een diclofenac genomen (pijnstiller die men sportdokter had voorgeschreven voor men ontsteking op men onderrugspier). en dan halfuurtje later in slaap gevallen en opgestaan met bijna geen pijn. enkel als ik zit doet het wat pijn maar het is een zaligheid ten opzichte van gisteren. dus nu kijken hoelang die diclofenac de pijn kan weghouden... en dan weer eentje slikken...

Ongelovelijk dat het zo'n zeer kan doen.
D'r is echt iets goed mis met wat jij injecteert.

Laatst bewerkt:
monster IQ

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Diclofenac is geen ''spierverlammer''

ja kweet ook niet wat er mis is... had men spul in de echt/nep sectie gezet voor men kuur en ze zeiden allemaal dat het echt is....

diclofenac is enige pijnstiller die teminste zen werk doen bij deze pijn :) dus... maar ik ga proberen zo weinig mogelijk er van te nemen. mss straks eentje. normaal mag ik er 2 per dag, dus dat ga ik zeker ook niet overschrijden.

en ik moet ook zien dat ik het niet te lang en regelmatig neem want het verdunt het maagvlies waardoor je maagzweren enz kan krijgen.

btw dit is de injectiespot waar ze altijd injecteerd ongeveer (zie zwarte vlekje).

daar lijkt mij toch niets verkeerd aan...

nee daar deed ik ook ongeveer

dat is niet de juiste positie moet hoger zoals snuff zeg en meer naar de hoek toe

ik zette mijn spuiten ook iets hoger en meer naar de buitenkant. Nu zet ik ze gewoon in de zijkant van mijn dijspier.

Ook ik zet ze meer naar buiten en hoger.

super :p

woensdag bij 5e inject ga ik dat zeker proberen.

als jullie allemaal zeggen dat het meer naar buiten en boven moet dan zal het wel eh ;)

maar bedoelen jullie dat in de rechter boven hoek helemaal van het vierkantje op de foto?

Je vriendin weet toch wel dat je kont geen dart bord is he, gewoon rustig erin doen, niet gooien

Je vriendin weet toch wel dat je kont geen dart bord is he, gewoon rustig erin doen, niet gooien

kheb vorige keer eens gevraagd en ze prikt de naald erin en dan duwt ze wel snel heel de naald erin omdat het anders meer pijn zou doen volgens haar.

maar de injectie zelf en het erin steken van de spuit dat is allemaal peanuts.

mss toch vragen dat ze bijvoorbeeld in 3 tellen ofzo de naald eringsteekt ipv ineens helemaal?

waarom doe je het niet zelf? kan je voelen wat fijner is...

kheb vorige keer eens gevraagd en ze prikt de naald erin en dan duwt ze wel snel heel de naald erin omdat het anders meer pijn zou doen volgens haar.

maar de injectie zelf en het erin steken van de spuit dat is allemaal peanuts.

mss toch vragen dat ze bijvoorbeeld in 3 tellen ofzo de naald eringsteekt ipv ineens helemaal?

Zet de naald voor je reet en duw hem als het ware erin, dus niet erin proberen te ''gooien''. Niet té zacht natuurlijk want dan gaat die er niet in

Zet de naald voor je reet en duw hem als het ware erin, dus niet erin proberen te ''gooien''. Niet té zacht natuurlijk want dan gaat die er niet in

ja maar dat doet ze ook denk ik hoor.

ze neemt met haar 2 vingeers (DUIM en wijsvinger) mijn vel vast, en dat strekt ze dan open zodat het strak staat en dan prikt ze hem erin, maar na de prik steekt ze de naald er wel meteen in 1 keer helemaal in in 1 tel :)

@pilly: eerst eens kijken of mijn pijn werkelijk voortkomt uit het feit dat ik iets te laag injecteerde alvoor ik er aan denk om zelf te injecteren ;)

Laatst bewerkt:
ja maar dat doet ze ook denk ik hoor.

ze neemt met haar 2 vingeers (DUIM en wijsvinger) mijn vel vast, en dat strekt ze dan open zodat het strak staat en dan prikt ze hem erin, maar na de prik steekt ze de naald er wel meteen in 1 keer helemaal in in 1 tel :)

Ja is ook geen probleem bij mij.. Rare shizzle dan. Hoelang doe je erover om je 2ml erin te duwen?

Terug
Naar boven