oneeyedsharky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ervaring met reizen van Shoestring Eric?
En zijn er nog van die sites die kwalitatieve reizen aanbieden tegen goede prijzen?
Jij bent toch overgevoelig voor externe prikkels Corleone, die trein maakt vast herrie en dat geschreeuw en drukte van die mensen staat jou ook niet aan of is dat alleen op de werkvloer?![]()

Ik zou toch ook wel even de afweging maken dat je voor dat geld een dikke feest vakantie kan houden, in plaats van duizenden kilometers in een trein zitten.
Feesten kan je ook thuis, zou zelf overigens ook wel twee keer na moeten denken voordat ik het grootste gedeelte van mijn vakantie in een trein ga zitten.
Na die reis kan je geen berk meer zien heb ik me laten vertellen.
Maar hou die zure commentaar eens voor jezelf

Hou wel rekening met het volk wat je in Rusland in de trein gaat tegen komen, ik ben zelf half Russisch en ben een paar keer in Rusland geweest. Je komt een hoop tuig tegen.
Met Shoestring ben je iets meer dan 2000 euro kwijt : http://shoestring.nl/azie/rusland/transsiberie-express-china
Scheelt een hoop geregel.
Jij bent toch overgevoelig voor externe prikkels Corleone, die trein maakt vast herrie en dat geschreeuw en drukte van die mensen staat jou ook niet aan of is dat alleen op de werkvloer?![]()
Nee, zal wel oordopjes meedoen. & tegen die tijd ben ik mss wel genezen.
Maar is een mailtje sturen naar de Belgische UWV met een paar DBB links waaruit blijkt dat Corrie de boel flest en niks mankeert. Ik ken zn naam en woonplaats. Daar gaat je spaargeld, C.![]()
, wie zal zeggen of ik de boel hier niet loop trollen.. Moet een ongelooflijke ervaring zijn! maar al bij al kost het veel geld denk ik...
Succes! en deel zeker je ervaringen![]()
Ik zou toch ook wel even de afweging maken dat je voor dat geld een dikke feest vakantie kan houden, in plaats van duizenden kilometers in een trein zitten.
Pak gewoon vliegtuig naar beijing en boek in beijing trein tickets naar xian shanghai of andere grote steden. Geloof me, je zit dan ook wel meer dan 12 uur in de trein als je wil kan je zelfs meer dan 24 uur de trein nemen naar het zuiden. Voor een treinkaartje ben dan maar 20 tot 30 euro kwijt.
Na die reis kan je geen berk meer zien heb ik me laten vertellen.

Mijn punt was meer net als EricR, in een trein zitten dag in dag uit gaat je egt tegenstaan.
Persoonlijk denk ik dat er voor dat geld mooiere alternatieven zijn. Het is uiteindelijk natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Van de aanbevolen aanbieders van arrangementen ken ik deze:
http://www.treinreiswinkel.nl/
Je kan altijd een offerte vragen, bedenk wat je wil, met hotels onderweg of alleen een stapel kaarten.
Persoonlijk zou ik een vliegticket Warschau of een ander oostblok stad nemen via wizzair. En dan een trein ticket Moskou en dan verder zien.(let op Wit Rusland is een apart en lastig visum) Ik regel altijd kaartjes gewoon aan het loket en die zijn ter plekke veel goedkoper. Is wel met via en overnachten een hoop meer geregel maar dat zou ik als onderdeel van het avontuur zien.
Je reist niet voor 250Euro 1e klas, zelfs niet 2e klas. De reis duurt +/- 3 weken en de kosten voor de trein bedragen tussen 3000 - 4000 Euro. Wil je het echt luxe dan tussen de 15000 - 20000 Euro.