keep up the good work!
Wat is je doel eigenlijk?
Bedankt! Ik hoef niet meer lager in mijn vetpercentage, maar wat meer definitie is nog zeker een doel. En daarnaast gewoon het leven van een gezonde leefstijl.
Ik ben een blogger voor een website. Op
www.boostyourhealth.nl kun je onder andere mijn recepten vinden.
Goed resultaat!
Wat voor schema volg je nu om massa aan te komen?
Ik volg nu een split schema voor 5 dagen. Maandag benen, dinsdag borst en schouders, woensdag rug en triceps, donderdag benen en vrijdag biceps en buik. Alles 4x10 herhalingen en dan vooral focussen op de beweging, dus in 3 seconden bijvoorbeeld naar beneden squaten en in 1 seconde omhoog.
een vrouw met een goed lichaam doorzettingsvermogen en eentje die veel in de keuken zit wauw! trouwen?
haha goed werk ziet er goed uit allemaal!
Haha dankjewel! Zonder doorzettingsvermogen zal je nooit je doelen bereiken toch? En ja, ik ben echt iemand die van de keuken houdt
Nice! Ben je door je opleiding bewuster gaan leven?
Heb je ergens het recept voor die proteine bars?
Ik leefde al heel erg bewust, maar door mijn opleiding weet ik tot in de diepste details wat alle voedingsmiddelen met ons lichaam doen, wat etiketten eigenlijk echt zeggen, maar ook over hoe het op psychologisch vak in elkaar zit. Zeer interessant en het zorgt er echt voor dat ik geen troep meer in mijn lijf stop. Ik zie elk moment dat ik eet, een mogelijkheid om mijn lichaam optimaal te kunnen verzorgen.
Het recept van de protein bars:
Benodigdheden voor ongeveer 5 repen
Plastic bakje, ongeveer 10x10 cm
Bakpapier
Steelpan
Ingrediënten
1tsp cacaopoeder (suikervrij)
100 gram biologische pindakaas (ik gebruik Jori van de ekoplaza)
40 gram gemengde onbewerkte noten
1 schep whey protein, ik heb chocolade gebruikt
Bereidingswijze
In een steelpan, verwarm de pindakaas tot het een klein beetje vloeibaarder is geworden. Voeg de cacao en whey poeder hierbij tot het een mengsel is geworden. Hak intussen de noten fijn en voeg ze bij het mengsel. In een plastic bakje leg je een bakpapier, dit zorgt ervoor dat het mengsel niet blijft kleven aan het bakje. Vul de plastic bak met het mengsel en laat het minimaal 3 uur opstijven in de koelkast. Vervolgens kun je de chocolade in de gewenste grootte snijden en smullen maar!
Jij hebt echt mijn droombuik (nouja, bijna dan!)!
Wat voor abs oefeningen doe je
Bedankt voor dit grote compliment, het doet me erg goed om iemands (bijna) voorbeeld te kunnen zijn!
Ten eerste wil ik je van de roze wolk afhelpen dat alleen buikspieroefeningen je niet zo’n buik geven als mij. Wat dat wel doet, is 100% clean eten, op de juiste momenten eten, je lichaam de juiste voedingsstoffen geven wanneer hij het nodig heeft, je vetpercentage omlaag brengen met de juiste manieren van training. Wanneer je vetpercentage laag genoeg is, zul je je buikspieren gaan zien en dan heeft het ook werkelijk zin om lekker je buikspieren te gaan trainen. Als ik dan buikspieroefeningen doe, is het vaak een circuit van 5 oefeningen die ik dan 4x herhaal. Je kunt ze op google vinden onder ab circuit bijvoorbeeld.