XXL Nutrition

Van sixroll naar (bijna) sixpack! Eat clean, train mean, get lean!

Bezoekers in dit topic

getfit

Novice
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
26
Waardering
6
Lengte
1m74
Massa
59kg
Vetpercentage
12%
Hallo allen!


Mijn progressie van ongeveer 1,5 jaar. Ik begon met alleen puur gewicht te verliezen door minder te eten, tot 9 maanden geleden en ben toen 100% clean gaan eten, meer gaan krachttrainen en student geworden aan de Hogeschool van Amsterdam, Voeding & Diëtetiek. Hierdoor nog veel meer te weten gekomen over uiteraard voeding, ook in combinatie met sport en het voelt geweldig om precies te weten wat mijn lichaam nodig heeft. Het voelt fantastisch! De resultaten mogen er wat mij betreft zijn, voor nu is het vooral nog meer massa opbouwen.

34o4why.jpg


In de meest linkerfoto woog ik 80kg en had ongeveer een vetpercentage van 28%. Op de 2e van links ben ik 22%, die daarnaast 19% en op de meest rechter 16,5%. :)

Ik ben ook zeer voorstander van het lekker kunnen blijven snacken, maar dan op de verantwoorde, healthy way. Zo ben ik elke dag actief in de keuken en maak onder andere dit soort gerechten.

1e0vm8.jpg


Van links naar rechts --> Amandelpindakaas balletjes - Chiapudding met superfood topping - Chocoladepindakaas protein bar - Guilt free zelfgemaakte nutella chocopasta :lick:


Alvast bedankt voor de interesse in mijn progressie :);)
 
keep up the good work!
Wat is je doel eigenlijk?
 
Complimenten. Heel leuk en een super resultaat! Ik hoop dat je anderen hiermee inspireert.
 
Wauw echt netjes! Respect voor jou :)
En knap dat je je vetpercentage zo laag hebt gekregen
 
Leuke post, leuke foto's, mooie progressie en lekkere gerechten!
 
Would bang.

Goeie transformatie!
 
Sixroll LOL...
Netjes meid hou zo vol !

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Sixroll LOL...
Netjes meid hou zo vol !
 
Woow die eerste foto lijkt wel beetje op mij:o

goede progressie!
 
Hallo allen!


Mijn progressie van ongeveer 1,5 jaar. Ik begon met alleen puur gewicht te verliezen door minder te eten, tot 9 maanden geleden en ben toen 100% clean gaan eten, meer gaan krachttrainen en student geworden aan de Hogeschool van Amsterdam, Voeding & Diëtetiek. Hierdoor nog veel meer te weten gekomen over uiteraard voeding, ook in combinatie met sport en het voelt geweldig om precies te weten wat mijn lichaam nodig heeft. Het voelt fantastisch! De resultaten mogen er wat mij betreft zijn, voor nu is het vooral nog meer massa opbouwen.

34o4why.jpg


In de meest linkerfoto woog ik 80kg en had ongeveer een vetpercentage van 28%. Op de 2e van links ben ik 22%, die daarnaast 19% en op de meest rechter 16,5%. :)

Ik ben ook zeer voorstander van het lekker kunnen blijven snacken, maar dan op de verantwoorde, healthy way. Zo ben ik elke dag actief in de keuken en maak onder andere dit soort gerechten.

1e0vm8.jpg


Van links naar rechts --> Amandelpindakaas balletjes - Chiapudding met superfood topping - Chocoladepindakaas protein bar - Guilt free zelfgemaakte nutella chocopasta :lick:


Alvast bedankt voor de interesse in mijn progressie :);)


Welkom wat zijn je doelen?
 
Goed resultaat!

Wat voor schema volg je nu om massa aan te komen?
 
Mooi lichaam hoor,goed bezig ! :thumbs:
 
Goed gedaan, ga zo door!
 
Resultaat om trots op te zijn ;) !
 
Ziet er heerlijk uit, recepten?
 
een vrouw met een goed lichaam doorzettingsvermogen en eentje die veel in de keuken zit wauw! trouwen?
haha goed werk ziet er goed uit allemaal!
 
Nice! Ben je door je opleiding bewuster gaan leven?

Heb je ergens het recept voor die proteine bars?
 
Mooi figuur, kunnen veel vrouwen van dromen.
 
Back
Naar boven