- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Omdat je ecto bent natuurlijk, waarom anders?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede transformatie maar filmpje geeft niet echt een duidelijk beeld van je progressie weer. Wat voor trainingsschema's heb je gevolgd en hoe heeft je voeding eruit gezien?
Wat zijn je verdere doelen? Wedstrijden doen of als model werken?

Ecto? Hij heeft vrij stevige gewrichten lijkt me.
Welke cycles heb je gedaan, TS?
Goed resultaat hoor maar je filmpje is kwalitatief niet goed genoeg (kut muziek, editing en posing) en je transformatie is niet bijzonder genoeg om viraal te gaan. Je moet in ieder geval iets unieks hebben als je wat views wilt genereren.
---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------
vervormd lichaamsbeeld much?

Ecto? Hij heeft vrij stevige gewrichten lijkt me.
Welke cycles heb je gedaan, TS?
?en bedankt..Split 5 dagen per week. Verdeel alle spiergroepen over 4 dagen en de 5e dag pak ik de spiergroep die achterloopt, specifiek kan ik er niet echt op ingaan want m'n training is iedere week anders. Verder nog geen doel om wedstrijden te doen i.v.m. mijn studie. Modellen werk is nog een soort van hobby
![]()
als je me in real kent kom je erachter dat ik totaal geen patsboy bent dus dat maakt het weer goed. ik zie eigenlijk geen patsboy maja iedereen ziet het weer anders![]()
) maar je bent best wel aardigmisschien over een tijdje nog eens proberen maar dan met betere kwaliteit komen
wat bedoel je met vervormd lichaamsbeeld?
ik heb juist een hele smalle bouw (smalle polsen en enkels bv.) is ook te zien bij mijn begin foto's? vraag me af waar je stevige gewrichten op baseert?
meet ze maar eens na ^^Ben ik ook erg benieuwd naar...Wat je bij 30 seconden met je shirtje doet in dat filmpje is echt verschrikkelijk, stop aub met die homo achtige jeff seid wannabe dingen.
Verder wel een goed fysiek
Wat heb je gekuurd?