XXL Nutrition

Van skinny nerd naar aesthetic

Goede transformatie maar filmpje geeft niet echt een duidelijk beeld van je progressie weer. Wat voor trainingsschema's heb je gevolgd en hoe heeft je voeding eruit gezien?

Wat zijn je verdere doelen? Wedstrijden doen of als model werken?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat je ecto bent natuurlijk, waarom anders?

en bedankt.. :(

Goede transformatie maar filmpje geeft niet echt een duidelijk beeld van je progressie weer. Wat voor trainingsschema's heb je gevolgd en hoe heeft je voeding eruit gezien?

Wat zijn je verdere doelen? Wedstrijden doen of als model werken?

Split 5 dagen per week. Verdeel alle spiergroepen over 4 dagen en de 5e dag pak ik de spiergroep die achterloopt, specifiek kan ik er niet echt op ingaan want m'n training is iedere week anders. Verder nog geen doel om wedstrijden te doen i.v.m. mijn studie. Modellen werk is nog een soort van hobby ;)

Goed resultaat hoor maar je filmpje is kwalitatief niet goed genoeg (kut muziek, editing en posing) en je transformatie is niet bijzonder genoeg om viraal te gaan. Je moet in ieder geval iets unieks hebben als je wat views wilt genereren.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Omdat je ecto bent natuurlijk, waarom anders?

vervormd lichaamsbeeld much?

Dit filmpje heeft alle ingrediënten om viral te gaan

• Topic Starter Topic Starter
Goed resultaat hoor maar je filmpje is kwalitatief niet goed genoeg (kut muziek, editing en posing) en je transformatie is niet bijzonder genoeg om viraal te gaan. Je moet in ieder geval iets unieks hebben als je wat views wilt genereren.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

vervormd lichaamsbeeld much?

misschien over een tijdje nog eens proberen maar dan met betere kwaliteit komen ;)
wat bedoel je met vervormd lichaamsbeeld?

Ecto? Hij heeft vrij stevige gewrichten lijkt me.

Welke cycles heb je gedaan, TS?

ik heb juist een hele smalle bouw (smalle polsen en enkels bv.) is ook te zien bij mijn begin foto's? vraag me af waar je stevige gewrichten op baseert :P?

Respect voor je transformatie, maar ik ben niet echt van de mensen die een motivatiefilmpje maken over zichzelf. Daarnaast is het mooie-jongen-gehalte iets te hoog en het poseer-niveau iets te laag.

en bedankt.. :( Split 5 dagen per week. Verdeel alle spiergroepen over 4 dagen en de 5e dag pak ik de spiergroep die achterloopt, specifiek kan ik er niet echt op ingaan want m'n training is iedere week anders. Verder nog geen doel om wedstrijden te doen i.v.m. mijn studie. Modellen werk is nog een soort van hobby ;)

Was niet negatief bedoeld hoor, maat.
Alleen als je echt iets wilt bereiken als fitness model oid moet je monster doseringen tren ace gaan zetten. uiteraard icm test, mast, winny, primo, hgh, t3, clen, eca, diuretica.

Verder heb je een prima fysiek voor een natty.

Met zo'n kut muziek krijg je hooguit een duimpje omlaag.. Verder wel prima fysiek maar je bent er nog niet.. ;)

als je me in real kent kom je erachter dat ik totaal geen patsboy bent dus dat maakt het weer goed. ik zie eigenlijk geen patsboy maja iedereen ziet het weer anders :o

men kent jouw niet maar visueel gezien (qua houding en gedrag en meer zelfgeilende poses) zegt dit al voldoende en ook je eigen kennis. ik zie ook vette dikke wijven maarja als je ze kent zijn ze best wel aardig!!!!!! mensen kijken naar de buitenkant

goede resultaten alleen jammer dat je PATSBOY bent :)) maar je bent best wel aardig

misschien over een tijdje nog eens proberen maar dan met betere kwaliteit komen ;)
wat bedoel je met vervormd lichaamsbeeld?

ik heb juist een hele smalle bouw (smalle polsen en enkels bv.) is ook te zien bij mijn begin foto's? vraag me af waar je stevige gewrichten op baseert :P?

Die indruk kreeg ik nochtans niet na je filmpje te hebben gezien. Ikzelf heb 16.5 cm polsomtrek (ecto), ik ben er zeker van dat jij meer hebt :) meet ze maar eens na ^^

Goede progressie, zo zie je maar wat je kan bereiken wanneer je er keihard voor werkt/traint. Maar zoals gezegd is het filmpje niet van dusdanige kwaliteit om viraal te gaan, daarnaast verklap je de conclusie al in de eerste seconden.

Jezus schaam je je niet een beetje voor jezelf? Kreeg echt plaatsvervangende schaamte hahah. Waarom wil je viraal gaan met dit filmpje? Je progressie is goed maar je komt over alsof je masturbeert op (over) jezelf :toothpick:

Absoluut goede progressie!
Maar damn, die eerste paar seconden is vragen om een epileptische aanval.
Het kijkt niet lekker weg las ik heel eerlijk ben.

Wat je bij 30 seconden met je shirtje doet in dat filmpje is echt verschrikkelijk, stop aub met die homo achtige jeff seid wannabe dingen.

Verder wel een goed fysiek :thumb:
Wat heb je gekuurd?

Je hebt een goed fysiek en een mooie progressie gemaakt, beter dan ik heb in ieder geval. Maar met alle respect, ik denk dat er hier op dit forum alleen al genoeg mensen zijn met een beter fysiek en/of een betere progressie. Dus viral gaan? Lijkt niet........

Terug
Naar boven