AndroidHealthClinic

Van slappe dweil, Naar beest?! M powers logje.

• Topic Starter Topic Starter
Thx man, je bent zelf ook lekker bezig.:D

Leuk je logje:Dtrain je samen met je pa of gaan jullie apart?

Nouja, di do zo gaan we meestal samen. Maar vaak trainen we daar wel apart, wel helpen we elkaar enz. Me pa traint gewoon fullbody, omdat hij geen zin meer heeft om zich precies aan een schema te houden.:p

P.s: Waarom maak jij geen logje?

Nouja, di do zo gaan we meestal samen. Maar vaak trainen we daar wel apart, wel helpen we elkaar enz. Me pa traint gewoon fullbody, omdat hij geen zin meer heeft om zich precies aan een schema te houden.:p

P.s: Waarom maak jij geen logje?
Ik heb een log gehad met de dbb fotocontest, maar toen die afgelopen was heb ik er een slotje op laten zetten. Ik vond het een beetje eentonig worden op het laatst, hoewel ik de dagelijkse grappen met de bezoekers wel kon waarderen.

Hehe oke,
Geen tijd voor een 'return' logje?
Ben wel benieuwd naar je trainingen etc.:)

Hehe oke,
Geen tijd voor een 'return' logje?
Ben wel benieuwd naar je trainingen etc.:)
Nee ik denk niet dat er mensen zitten te wachten op mijn trainingen, en er zit bovendien ook totaal geen lijn in. Als je mijn trainingen zou volgen verklaar je me voor gek. Op de sportschool beginnen ze er nu pas aan te wennen na 1 jaar haha.

Oke dankje!
Zal het is proberen.:)

Gastennn, ik heb jullie hulp nodig.
Ik wil een belt gaan kopen voor het deadliften, nu is er zoveel keuze dus weet ik niet wat ik moet nemen.

Iemand ervaringen met een goede riem? (Links)?

Thx.

succes M. ik ga je log volgen en zo nodig helemaal vol pleuren met spam ;)

hint: wil je meer bezoekers voor je log, zet een linkje in je Sig ;)

Hm, een nieuw spamhok. Who knows!

Hint: bedankt!:thumb:

het is moeilijk. maar ik zal mn best doen :)

Ik zat net is te kijken, en is het misschien niet beter dat ik m'n dumbbell rows vervang door T bar rows?:rolleyes:

vervang het door chinnen :D, je hebt inprincipe al deadlifts + bor's. Naar mijn inzien beetje onnodig om dan ook nog is dumbbell rows te gaan doen. Wissel het gewoon af en toe af BOR's / dumbbell rows / t-bar rows.

hoera!!! Hij heeft een spam log....!!! Waar zijn je trainingen? :rolleyes:

Vancohtend borst en buik gedaan.
Ging goed, te lui om te posten wat ik gedaan heb.:roflol:

*stiekem schaam ik me voor de gewichten* (voor dat iemand anders deze opmerking maakt).:D

Als je net zo lui bent tijdens je trainingen moet ik zeker ff langs komen om je onder je reet te schoppen... posten dat kreng, slappe vrucht! :D

....Please...?

Terug
Naar boven