Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een log gehad met de dbb fotocontest, maar toen die afgelopen was heb ik er een slotje op laten zetten. Ik vond het een beetje eentonig worden op het laatst, hoewel ik de dagelijkse grappen met de bezoekers wel kon waarderen.Nouja, di do zo gaan we meestal samen. Maar vaak trainen we daar wel apart, wel helpen we elkaar enz. Me pa traint gewoon fullbody, omdat hij geen zin meer heeft om zich precies aan een schema te houden.
P.s: Waarom maak jij geen logje?
Nee ik denk niet dat er mensen zitten te wachten op mijn trainingen, en er zit bovendien ook totaal geen lijn in. Als je mijn trainingen zou volgen verklaar je me voor gek. Op de sportschool beginnen ze er nu pas aan te wennen na 1 jaar haha.Hehe oke,
Geen tijd voor een 'return' logje?
Ben wel benieuwd naar je trainingen etc.![]()
Wij hebben geen t-bar, maar vind de combi BOR, T-bar, Chin-up/Lat-pull + deads altijd wel prettig

Hehe als dat maar goed gaat met dat spammen

Ik zat net is te kijken, en is het misschien niet beter dat ik m'n dumbbell rows vervang door T bar rows?![]()
, je hebt inprincipe al deadlifts + bor's. Naar mijn inzien beetje onnodig om dan ook nog is dumbbell rows te gaan doen. Wissel het gewoon af en toe af BOR's / dumbbell rows / t-bar rows.vervang het door chinnen, je hebt inprincipe al deadlifts + bor's. Naar mijn inzien beetje onnodig om dan ook nog is dumbbell rows te gaan doen. Wissel het gewoon af en toe af BOR's / dumbbell rows / t-bar rows.