XXL Nutrition

vanaf week 10 tot 16 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
afgelopen vrijdag gemeten en stats waren

90kg bij 10,5% vet.. gaat super dus, fotos volgen!

nice gaat zeker goed!!! ben benieuwd na je foto;s

zat at 10.5% 90kg

fikkraa.JPG

Wat een transformatie kerel :D

dam ziet er goed uit ouwe! hoe ziet je voeding er nu uit?

nog altijd lekker bezig man :) steeds betere definitie zichtbaar.

Nette transformatie kerel (van toen je een papz*k was tot nu), enkel jammer dat het moest met zoveel middelen (stackers en kuurtjes).

Zoveel middelen is zijn t ook weer niet ;), maar t resultaat is er en daar gaat t om , tnx for t compliment

Zoveel middelen is zijn t ook weer niet ;), maar t resultaat is er en daar gaat t om , tnx for t compliment

Je hebt wel heel wat stackers gesnoept :P Hoelang heeft die transformatie geduurt en blijf je ook lean tijdens je vakantie? Hoeveelste kuur is dit al?

Nee man die stackers ben k mee gestopt na 3 dagen ik bleef ervan spacen dus dat werd niet voo r mij haha, transformatie duurde 3,5 maanden, ging van 96kg 19,5 procent na 86kg met 12,5 procent, dat was me 1ste echte kuur.. Daarvoor weeel wat leopen klote ma nooit een serieuse kuure gehad.. In de vakantie wil ik rond de 12 procent blijve en een gewicht van 90kg,

Ja bij mij lopen er ook zo rond.
Slikken turinabol en dergelijke en zien zichzelf als naturel. BS, hoe niet serieus je het zag het blijft pakken. En daar eindigd het bij, de rest is excuses maken.

Mooie transformatie wel maar lieg jezelf niet voor.

@ knikker, ik zie mij zelf niet als naturel, en I dont care

...

update gister tijdens training!

IMG06165-20110510-1630.jpg

Je bf is plots gestegen of is het vocht?

Je bf is plots gestegen of is het vocht?

ik denk voornamelijk vocht, heb ik meestal last van begin van de week,
zaterdag is altijd mijn junk dag, en zondag ben ik meestal 3/4 kg zwaarder dan op de vrijdag(meetdag).. en dat trekt meestal pas helemaal weg op woensdag/donderdag.. zon/ma/di vocht dag :D

Daarom ben ik niet voor junkdags (waar je de hele dag door troep eet) maar voor een paar junk meals sweekends.. Scheelt echt teveel droogheid en bij mij gaat dat vocht echt 2 weken later weg als ik dan zo een 'junkdag' heb.

maar jij eet dus op zaterdag en zondag verschillende junk meals? ik doe t liever op 1 dag, en ja die 3/4 dagen vochtigheid neem ik voor lief :D

maar jij eet dus op zaterdag en zondag verschillende junk meals? ik doe t liever op 1 dag, en ja die 3/4 dagen vochtigheid neem ik voor lief :D

Ja na men leg training zaterdag pak ik meteen een shake + broodje kip met samourai saus. Zondags de 3de meal pak ik pasta gerecht met tiramisu. Maar echt nooit iets van slechte vetten (frieten, gefrituurde shit). Scheelt me veel vocht want ik heb ook aan junkdagjes gedaan. Maarja what ever works for you, just saying :D

Ben je weer on?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven