MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Vanavond 1900u toespraak Beatrix

Gelukkig was het om 19:00 en niet 20:00 anders zou gtst ook nog uitgesteld worden.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een plebs hier.

..

uploadfromtaptalk1359397071320.jpg

Nu op RTL boulevard de reacties van BN'ers. Wat enig!

Weg ermee !

Hopelijk geen gezeik meer over hoe we moeten leven terwijl ze geen idee heeft hoe het er in de praktijk aan toe gaat.
Hopelijk weg met haar politieke voorkeuren ! Niet zeiken, democratie respecteren.
Hopelijk snel een vermindering van allerhande kosten die de belastingbetaler mag ophoesten.
Hopelijk snel opzouten met de foute familie van Maxima terwijl een waxinelicht gooier jaren vast zit.

Traantjes gingen over me wangen hoor, ontroerd was ik zeker!

Zit die ene dr weer bij dwdd

Meen me te herinneren dat de PVV een aantal jaar geleden boos was omdat ze haar mening uitte dus dat komt niet zo nauw.

was volgens mij omdat ze een hoofddoek droeg bij een staatsbezoek. Was beetje onzinnig geratel van Geert, maar Willem heeft ooit tijdens de Elfstedentocht, die hij overigens niet had uitgereden, een Marlboro-jack aangehad en een Playboy-broek. Staat niet zo mooi, reclame binnen het koningshuis..

Ben ik de enige die er geen zak om geeft dat een oude taart afstand doet van de troon en opgevolgd wordt door een prins met een chromosoompje teveel? Liever gewoon dat hele koningshuis weg.

Ben ik de enige die er geen zak om geeft dat een oude taart afstand doet van de troon en opgevolgd wordt door een prins met een chromosoompje teveel? Liever gewoon dat hele koningshuis weg.

Nee, hier een medestander.

Het liefst het hele zooitje uitkeringstrekkende koninklijke parasieten verzuipen in hun eigen (door ons betaalde) vijver.

:mad:.

Wtf hoevaak willen ze die onzin herhalen.

Terug
Naar boven