XXL Nutrition

Vechtende vrouwen, hoe handel jij?

Hoe ga jij hiermee om?

  • Idioot dit, ik spring er direct tussen

    Stemmen: 8 7,1%
  • Laat ze maar vechten, ik lach me kapot

    Stemmen: 50 44,2%
  • Bij bloed/ zware verwondingen haal ik ze uit elkaar

    Stemmen: 44 38,9%
  • Anders, namelijk;

    Stemmen: 11 9,7%

  • Totaal stemmers
    113

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1987_2

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
4.903
Waardering
42
Lengte
1m92
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Stel, je bent op school/ in het park of what ever.

Je ziet het volgende gebeuren:
girls fight

Hoe ga je daarmee om?

Je moet er maar even vanuit gaan dat het geen personen zijn waar je erg close mee bent, gewoon wat "bekende" van school/ omgeving etc.

Persoonlijk vind ik het altijd heel apart om vrouwen/meisjes te zien vechten. Toen ik nog op de havo zat was er ook wel eens een vechtpartijtje tussen meisjes, als je dan als jongen ze uit elkaar probeerde te halen werd je dat niet bepaald in dank afgenomen :rolleyes:
 
Haha dat is toch altijd geweldig om te zien. Je weet toch al bij jezelf dat ze elkaar niet veel schade kunnen toerichten(tenzij ze ervaren vechtsporters zijn natuurlijk). Ik zou ze dus niet uit elkaar halen maar eerder gaan fimen o.i.d.
 
Haha wat een filmpje. Die blonde gaat wel los zeg, ze is toch wel in het nadeel qua gewicht :p.

Karma voor jou.
 
zomaar tussenspringen zou ik niet doen, straks heb je zelf nog een aanklacht vast, je zou maar eens per ongeluk je elleboog opzij draaien en tegen het lichaam van 1 van de 2 botsen
 
Triest om zoiets te gaan filmen. Triest om dergelijke filmpjes te bekijken. Ik voel me schuldig met de verse aanblik van rollend frituurvet op mijn netvlies...:kots:
 
Not a goddamn thing. Ze zoeken het zelf maar uit.
 
Haha dat is toch altijd geweldig om te zien. Je weet toch al bij jezelf dat ze elkaar niet veel schade kunnen toerichten(tenzij ze ervaren vechtsporters zijn natuurlijk). Ik zou ze dus niet uit elkaar halen maar eerder gaan fimen o.i.d.

Kneusje, neem je verantwoordelijkheid en haal ze in zo'n geval uit elkaar.
 
throw some jelly on them!!!!!!11
 
kijken en lachen natuurlijk!
 
Haha geweldig. Het enigste wat nog mist is een hoop modder.

Nee ik zou ze gewoon hun gang laten gaan, zo ben ik dan ook wel weer. Vind het toch wel iets geils hebben haha. SICK ME
 
als ze lelijk zijn gewoon lekker laten meppen .
maar als ze kk lekker zijn gewoon er tussen springen zou zonde zijn als ze dalijk kromme neus of zo hebben ;P lol
 
Wat de hel was dit ???
een voor , een tussen en na bespreking..

Go blond :D
 
Ik blijf er met mn fikken af. Interesseert me geen hol.
 
ahahaha die dikke heeft de hele neus kapot
ik zou gewoon blijven lachen geweldig toch :D
 
Kneusje, neem je verantwoordelijkheid en haal ze in zo'n geval uit elkaar.
Zie totaal geen reden om in zo'n catfight ff de held uit te hangen en ze uit elkaar te halen. Je weet toch niet wat er speelt. Voor het zelfde geld heeft hij dat dikke wijf haar auto gestolen ofzo.
 
Zie totaal geen reden om in zo'n catfight ff de held uit te hangen en ze uit elkaar te halen. Je weet toch niet wat er speelt. Voor het zelfde geld heeft hij dat dikke wijf haar auto gestolen ofzo.
hahaha of haar laatste hamburger opgegeten
 
Hmmm, vond het wel nog wat opwindend hoe die blonde die dikke sloeg
(bizar)
 
Heb geen zin om nagels in mijn gezicht te krijgen, ondanks dat ik me redelijk kan verweren. Ik zou 'netjes' de politie bellen, nadat ik eerst zou vragen op te houden. (van een afstandje).. Tijdens mijn werk gebeurt er ook weleens iets in de buurt, een ongeluk, een ruzie, iemand die valt, enz.. Mijn ervaring is dat een bedankje er vaak niet afkan en dat ik daarna enorm moet stressen/haasten om mijn werk op tijd af te krijgen. Dus ik bemoei me nergens mee, tenzij ik er bij wijze van spreken bovenop sta. Meestal zie ik al dat mensen 'helpen' en kan ik gewoon doorgaan met mijn werk buiten. Alleen in ernstige gevallen zou ik uiteraard assisteren.
 
stomme grietjes. als ze zelf zo stom zijn om dat te doen daarna janken. dat is toch geen vechten.

wees volwassen loop weg denk ik dan. ze zitten elkaar op te jutten.
 
biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttccchhfffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightt
 
Back
Naar boven