Fitness Seller

veel last na injecteren

Infecties ach, zal wel loslopen. Als je nu infecties had in je quads en glutes dan zou je wel anders piepen naar wat ik vernomen had.

Vroeg mn eigen wel ffkes af waarom een persoon in zn bil injecteert en waarom een ander persoon voor quads zou kiezen.. T'is trouwens gezellig in Weert.

Greg deed Syntenol
Is niet te vergelijke/verwarren met ass

Niet Betalen ;) zelfde verhaal bij gynaecomastie (tenzij je kan aantonen dat dit niet door roids komt dus liegen, het lastige is dat een onstekeing niet een twee drie plotseling optreed dus ik denk dat het lastig word)

Bij valentino was het trouwens Synthol, geen roids.

Een maat van mij was 1m98 en woog van nature 122kg (vet) en had ook gyna is hieraan geopereerd en werd netjes vergoed.

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

ike je was me net voor :D

Ontsteking voel je binnen een paar uur. Binnen 24 uur heb je een abces ter grote van een pingpongbal

tja als je daarmee bij eenarts komt,kan je zeggen,ik hebvitamine B complex gezet,enniet goed tewerk gegaan. Maar ik hoor echt zeer zelden dat iemand wat opgelopen heeft door wel UG ofHG lab whatsowever. Wel is Winny eengrote boosdoener

Gelukkig worden die ingrepen gewoon vergoed door de verzekeraar. Net als bloedwaardes laten checken post cycle. Zou beetje cru zijn ook om alle verslavingszorg door de verzekeraar te laten betalen maar als 1 op de 1000 steroïden gebruikers eens een mankement heeft kan 'ie zelf betalen. Eigen schuld dikke bult zeker, lekker voor die stomme k*t AAS gebruikers, ik dacht het niet he.

Overigens een rare vraag voor iemand die zijn arts niet eens durft te vertellen dat hij AAS gebruikt. Begin daar eerst eens mee voordat je je kop breekt over dergelijke vragen des levens.

Iemand tips nodig van een verpleegkundige wat betreft inspuitingen?
Ik weet niet hoe jullie de spuiten zetten maar volgens mij is de methode van inspuiten niet helemaal koosjer te noemen.

In de bil ligt de zenuw: Nervus Ischiadicus (heel die groene reeks op de pic)... raak deze niet aub wil je niet in een rolstoel belanden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet niet hoe jullie de spuiten zetten maar volgens mij is de methode van inspuiten niet helemaal koosjer te noemen.

In de bil ligt de zenuw: Nervus Ischiadicus (heel die groene reeks op de pic)... raak deze niet aub wil je niet in een rolstoel belanden.

Leg dan ook eens uit hoe het moet.........dit schiet natuurlijk niet op!

Onderbouw je verhaaltje eens.....?????

net wat ik zei laatst, volgen de foto in de sticky op dbb moet je hier injecteren [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar zo raakte ik regelmatig zenuwen en nu injecteer ik telkens meer naar opzij ,dar waar die kerel zijn middelvinger van zijn rechterhand zit, en tot nu toe heb ik tot nu toe nog geen last gehad

@boforli

Zo ongeveer toch? en dan een beetje meer rechts boven in het vak, imo ben je dan het zekerst.

nee,dat is maar net hetzelfde als die pic van in de sticky hier,ik spuit net naast die plek die jij aangeduid hebt en heb nog nooit problemen gehad

Laatst bewerkt:
:klink: :D

En als je vaak injecteert,dagelijks bv ong 2cm je spot verplaatsen om littekenweefsel te verkomen.

ik geloof ook niet dat alle zenuwen bij iedereen het zelfde lopen,
vandaar dat je je eigen lichaam moet ontdekken , de een prikt weer meer naar links de ander naar rechts etc

dus zo'n plaatje met zenuwen erop tja ik weet het niet hoor.

ik geloof ook niet dat alle zenuwen bij iedereen het zelfde lopen,
vandaar dat je je eigen lichaam moet ontdekken , de een prikt weer meer naar links de ander naar rechts etc

dus zo'n plaatje met zenuwen erop tja ik weet het niet hoor.

LOLL...
Ok het zal niet voor iedereen 100% hetzelfde lopen maar het zal niet veel schelen in ieder geval.
Maar als je goed wilt injecteren moet je het de bil in 4 verdelen en je moet spuiten in het bovenste-buitenste kwadrant.
Daar is de vloeistof zeker in de spier en het minst gevaar op letsel.
Ik spreek beroepsmatig uit ervaring

ik raak sporadisch tijdens een kuur wel eens een zenuw, maar in een rolstoel belanden :rolleyes: ik denk wat overdreven.

Ik snap je goede bedoelling , maar nogmaals ieder lichaam is anders dus kwestie van ontdekken.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk en als jij beter geholpen bent bij die plaats zoveels te beter.
Maar voor beginnelingen ofzo kan dit wel handig zijn.

Terug
Naar boven