MuscleMeat

Veganism topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kikkererwten, weer iet sdat ik niet lust godver :roflol:
 
bob k is vegan of veganist en afgelopen weken twee keer eerste geworden op bodydildo wedstrijden, misschien zijn log ff terug lezen voor maaltijd ideeen.
Vegetariër, geen vegan. Nogal een verschl. :p
 
Kikkererwten, weer iet sdat ik niet lust godver :roflol:

kid-vegies.jpg
 
Ik kan me zo voorstellen dat het niet meer al te lang zal duren voor wij allemaal terug kijken op deze periode en zeggen: hoe wij destijds dieren fokte enkel en alleen om ze af te maken en op te eten, dat kon echt niet. Tot dat moment komt probeer ik het er nog even goed van te nemen. Verder alle respect voor veganisten maar als je een beetje serieus krachtsport wilt doen en gains wilt maken zonder roids is het toch wel taai zonder dierlijke producten.
 
Ik kan me zo voorstellen dat het niet meer al te lang zal duren voor wij allemaal terug kijken op deze periode en zeggen: hoe wij destijds dieren fokte enkel en alleen om ze af te maken en op te eten, dat kon echt niet. Tot dat moment komt probeer ik het er nog even goed van te nemen. Verder alle respect voor veganisten maar als je een beetje serieus krachtsport wilt doen en gains wilt maken zonder roids is het toch wel taai zonder dierlijke producten.
I hope not
 
Vegetariër worden is maar een kleine verbetering. De zuivel en eierindustrie zijn niet veel beter dan de vleesindustrie.
Op Europees niveau worden jaarlijks 320 miljoen haantjes afgemaakt, in Nederland worden 45 miljoen haantjes gedood en in België 15 miljoen.
 
Als de mens ze niet moest kweken hadden die dieren nooit bestaan. Eigenlijk doe je dus een goed werk als je vlees eet.
 
Te veel mensen op de aarde.Wat minder kinderen maken. Dan moeten er zoveel dieren niet sterven om als voedsel te dienen.
 
Goed muziekje voor zo'n video.
 
maar als je een beetje serieus krachtsport wilt doen en gains wilt maken zonder roids is het toch wel taai zonder dierlijke producten.

Waarom (buiten roids dat snap ik wel :roflol: )?
 
Waarom (buiten roids dat snap ik wel :roflol: )?

Ik eet per dag meestal zo’n 5 maaltijden waar ik 25-50 gram eiwit binnen krijg uit dierlijke producten. Dit is meestal uit kip, tonijn, eieren.

Ik ben benieuwd welke veganistische alternatieven er zijn die mij in zulke hoeveelheden eiwitten kan leveren en voora belangrijk ook dag in dag uit jaar in jaar uit gegeten kan worden zonder gek te worden.
 
Back
Naar boven