- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor/rondom m'n krachttraining dus?Je moet het meal op meal bekijken, niet per dag. Per moment dat je eiwitsynthese wilt stimuleren.
Idealiter wil je een keer of drie/vier per dag maximale eiwitsynthese stimuleren. Ik dacht dat je het maximaal stimuleert met 0.3 of 0.4kg/bw eiwit per meal, indien je dus een compleet aminozuurprofiel hebt.
Zal misschien zorgen dat die wat hoger is dan. Wat zou een goede hoeveelheid zijn?4.2 gram leucine per dag is flink karig. Die aanbevolen percentages zijn sowieso nier gebaseerd op behoeftes van iemand die optimaal spiermassa wil opbouwen
5 gram per meal?Zal misschien zorgen dat die wat hoger is dan. Wat zou een goede hoeveelheid zijn?

Kut xD
My point exactly. Vegan zijn is gewoon verre van optimaal voor groei. Vegetariër kom je mee weg. Vegan absoluut niet.
Hoe moet ik dit precies interpreteren? Het totaal van die aminozuren bij elkaar opgeteld komt niet eens in de buurt van 132 g eiwit. Of krijg je maar 4 g leucine binnen op een hele dag dag? Ik krijg dat binnen met één eiwitshake.Heb vandaag eens alles ingegeven om mijn aminozuurprofiel te kunnen bekijken omdat er ergens een opmerking werd over gemaakt:
Is wel oke toch
![]()
Aangezien ik zei dat 4.2 gram karig was en ik de reactie terug krijg welke hoeveelheid beter is ligt de interesse dus blijkbaar zeker bij meer optimaliseren.Maar is @Kathlinoo geïnteresseerd in optimale groei of is ze vegan en wil ze gezond zijn en lekker sporten?
Ik ken vegans die het toch redelijk goed doen :'). M'n doel is ook niet om een bodybuilder te worden met massa's spieren. Gewoon gezond zijn en m'n vetprecentage wat verlagen op 't moment en daarna wat spieren bij krijgen, maar niet massive ofzo.My point exactly. Vegan zijn is gewoon verre van optimaal voor groei. Vegetariër kom je mee weg. Vegan absoluut niet.
Chia zaadjes.Omega 3 kun je toch ook niet voldoende uit planten halen? Enkel ALA, maar dat is nou net die ene van de drie oliën die je altijd wel binnenkrijgt. De rest zit vooral in vette vis toch?
Deze zouden het stuk voor stuk allemaal beter doen op een niet-vegan dieet, zonder uitzonderingIk ken vegans die het toch redelijk goed doen :'). M'n doel is ook niet om een bodybuilder te worden met massa's spieren. Gewoon gezond zijn en m'n vetprecentage wat verlagen op 't moment en daarna wat spieren bij krijgen, maar niet massive ofzo.
Ligt waarschijnlijk daaraan ja.Volgens mij is van veel producten die je neemt het aminozuurprofiel niet bekend, waardoor die niet worden meegeteld.
Clarence Kennedy ook?Deze zouden het stuk voor stuk allemaal beter doen op een niet-vegan dieet, zonder uitzondering