MuscleMeat

Veganism topic

294t9s.jpg

Stop caring? I never started caring :D

Voor m'n krachttraining dus?
Idealiter wil je een keer of drie/vier per dag maximale eiwitsynthese stimuleren. Ik dacht dat je het maximaal stimuleert met 0.3 of 0.4kg/bw eiwit per meal, indien je dus een compleet aminozuurprofiel hebt.

4.2 gram leucine per dag is flink karig. Die aanbevolen percentages zijn sowieso nier gebaseerd op behoeftes van iemand die optimaal spiermassa wil opbouwen

Heb vandaag eens alles ingegeven om mijn aminozuurprofiel te kunnen bekijken omdat er ergens een opmerking werd over gemaakt:
Is wel oke toch
Aminozuurprofiel.png
Hoe moet ik dit precies interpreteren? Het totaal van die aminozuren bij elkaar opgeteld komt niet eens in de buurt van 132 g eiwit. Of krijg je maar 4 g leucine binnen op een hele dag dag? Ik krijg dat binnen met één eiwitshake.

Volgens mij is van veel producten die je neemt het aminozuurprofiel niet bekend, waardoor die niet worden meegeteld.

Omega 3 kun je toch ook niet voldoende uit planten halen? Enkel ALA, maar dat is nou net die ene van de drie oliën die je altijd wel binnenkrijgt. De rest zit vooral in vette vis toch?

My point exactly. Vegan zijn is gewoon verre van optimaal voor groei. Vegetariër kom je mee weg. Vegan absoluut niet.
Ik ken vegans die het toch redelijk goed doen :'). M'n doel is ook niet om een bodybuilder te worden met massa's spieren. Gewoon gezond zijn en m'n vetprecentage wat verlagen op 't moment en daarna wat spieren bij krijgen, maar niet massive ofzo.

Ik ken vegans die het toch redelijk goed doen :'). M'n doel is ook niet om een bodybuilder te worden met massa's spieren. Gewoon gezond zijn en m'n vetprecentage wat verlagen op 't moment en daarna wat spieren bij krijgen, maar niet massive ofzo.
Deze zouden het stuk voor stuk allemaal beter doen op een niet-vegan dieet, zonder uitzondering

Heb ook maar 1900 kcal, moet het daarmee doen :').

"60% of the oil produced by chia seeds is an Omega 3 fatty acid of the ALA (Alpha Linoleic Acid) type."

"Chia seeds provide a natural, not processed, direct and vegan option to consume Omega 3 ALA. However, it is recommendable that people consume also either fish or algae in natural form in order to obtain the other two Omega 3 (EPA and DHA) fatty acids, which are important for the body function."

Chia | Seeds

Terug
Naar boven