Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deelde gewoon even mee vanwaar het over grote deel van mijn omega 3 vandaan kwam. Hoeveel ALA, EPA of DHA het is heb ik niet op zitten letten."60% of the oil produced by chia seeds is an Omega 3 fatty acid of the ALA (Alpha Linoleic Acid) type."
"Chia seeds provide a natural, not processed, direct and vegan option to consume Omega 3 ALA. However, it is recommendable that people consume also either fish or algae in natural form in order to obtain the other two Omega 3 (EPA and DHA) fatty acids, which are important for the body function."
Chia | Seeds
Lyle is niet erg positief over vegansHad overlaatst iets gelezen van Lyle Mcdonald en met zijn uitleg kwam het er eigenlijk op neer dat zo veel Leucine overrated is? :/

https://forums.lylemcdonald.com/showthread.php?t=10617 zei:But doesn't that alone suggest a problem: any decent diet should in premise be able to provide everything you need. The fact that a strict vegan diet is deficient in an obviously critical nutrient indicates, to me at least, that it's a poor diet for a human being. Because if we put you somewhere without supplements, you develop a frank nutritional deficiency. One that can ONLY be prevented by eating animal products.
Boeit me geen reet wat hij van vegans vindt :').

Als je werkelijk zo weinig mogelijk schade wil doen aan het milieu pak je nu een pistool en maak je er een einde aan.
Ken ik niet, maar als hij nu echt 100% vegan is zou hij t op een dieet met minder restricties beter doen, ja. Daar hoef je echt niet over te twijfelen en er zijn geen argumenten te verzinnen waarom een vegan dieet beter zou werken dan een niet-vegan dieet als herstel en progressie optimaal moet zijn. Als je die wel weet hoor ik ze graag.
Daar kan JW niet tegenop eten of spuiten. Heil Clarence. Had acht jaar terug al een verticale jump van 165 cm. Heb zelfs nog een topic aangemaakt over 'm, jaren terug.
Ik beweer totaal niet dat elke willekeurige niet-vegan beter is dan Clarence en dat zal ik al helemaal niet snel van mezelf zeggen. Ik beweer slechts dat hoe goed hij nu ook is in wat hij ook doet, hij zeer waarschijnlijk beter zou zijn in wat hij doet als hij geen vegan dieet zou volgen (in het geval dat hij dat nu wel doet)Daar kan JW niet tegenop eten of spuiten. Heil Clarence. Had acht jaar terug al een verticale jump van 165 cm. Heb zelfs nog een topic aangemaakt over 'm, jaren terug.
In elk geval minstens zo goed.Ik beweer totaal niet dat elke willekeurige niet-vegan beter is dan Clarence en dat zal ik al helemaal niet snel van mezelf zeggen. Ik beweer slechts dat hoe goed hij nu ook is in wat hij ook doet, hij zeer waarschijnlijk beter zou zijn in wat hij doet als hij geen vegan dieet zou volgen (in het geval dat hij dat nu wel doet)
Ik ben het met je eens hoor, ik bedoelde meer als een Van den Hoogeband een arm mist hij nog steeds wint van mij qua zwemmen. Die Clarence heeft een bak talent en kracht dat is vrij uitzonderlijk, in die zin geen doorsnee voorbeeld. Jij hebt een goed fysiek, als jij vegan zou zijn zie je er nog steeds beter uit dan de meeste mensen die vlees eten.Ik beweer totaal niet dat elke willekeurige niet-vegan beter is dan Clarence en dat zal ik al helemaal niet snel van mezelf zeggen. Ik beweer slechts dat hoe goed hij nu ook is in wat hij ook doet, hij zeer waarschijnlijk beter zou zijn in wat hij doet als hij geen vegan dieet zou volgen (in het geval dat hij dat nu wel doet)
Van mij niet hoor.Ik ben het met je eens hoor, ik bedoelde meer als een Van den Hoogeband een arm mist hij nog steeds wint van mij qua zwemmen.
Jij hebt leren zwemmen vanaf het moment dat je op de dijk kon fietsen.
2g per mealZal misschien zorgen dat die wat hoger is dan. Wat zou een goede hoeveelheid zijn?

Het feit dat dezelfde resultaten langer duurt maakt het per definitie niet "even goed " aangezien het snellere alternatief niet stil staat tot je bent ingelopen.Interessante discussie dit.
Ik ga deels akkoord met de stelling dat vegans het "beter zouden doen met dierlijke voeding". Sneller resultaat halen? Ja, zeker, daar twijfel ik niet over. Maar op termijn kan het toch echt wel "even goed". Het duurt enkel langer. Als je bv die gast van Conscious Muscle ziet, toch niet verkeerd lijkt me.
Daarnaast is het, zoals ik hier al vijf keer gezegd heb, gewoon een persoonlijke keuze. Ik zei hier al dat ik me sinds ik alles dierlijks gedropt heb een pak beter, gezonder, vitaler, energieker,... voel. Dat is VOOR MIJ meer waard dan die groei die nu inderdaad trager gaat. Plus de argumenten die de betweters vaak aanhalen.
En over het eten: het klopt enigszins wel dat ik vaak hetzelfde eet en dat het vaak grote hoeveelheden zijn. Gelukkig bestaat er zoiets als kruiden en saus, dus daar kan je in variëren en dat doet al veel.![]()