XXL Nutrition

Veganism topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou eerder depressief worden van die slechte veganvoeding elke dag te moeten eten
Als je het amper geprobeerd hebt kan je geen oordeel vellen he. Lust ook eens 1 ding niet en direct zijn alle groenten/peulvruchten/noten vies. Ben je 6?
 
Het zal eerder liggen aan dat gevoeligere mensen en/of mensen die een bovengemiddeld empatisch vermogen hebben eerder geneigd zijn om vegetariër of vegan te worden. Heeft vrij weinig te maken met het dieet op zich.

Het zal idd bepaalde mensen aantrekken. Ik denk niet dat het dieet dat effect bewerkstelligd.
 
Als je het amper geprobeerd hebt kan je geen oordeel vellen he. Lust ook eens 1 ding niet en direct zijn alle groenten/peulvruchten/noten vies. Ben je 6?
:roflol::roflol:. U mad bro? Geen enkele vleesvervanger is te vreten. Niet moeilijk, zo'n heerlijke sappige biefstuk kan je nu eenmaal niet vervangen. En enkel groenten eten is voor konijnen.
 
:roflol::roflol:. U mad bro? Geen enkele vleesvervanger is te vreten. Niet moeilijk, zo'n heerlijke sappige biefstuk kan je nu eenmaal niet vervangen. En enkel groenten eten is voor konijnen.
Nee bro.
Ik eet vleesvervangers ook niet graag, dus ik eet ze niet, wauw moeilijk hoor.

Het ben jij die lastig doet over vegan eten, het is niet de vegan die op elke post die hier voorbij komt met vlees/kwark/melk/eieren zit te zagen dat dat vies is of niet oke is, vraag mij dan af wie hier de mentale problemen heeft.
 
Nee bro.
Ik eet vleesvervangers ook niet graag, dus ik eet ze niet, wauw moeilijk hoor.

Het ben jij die lastig doet over vegan eten, het is niet de vegan die op elke post die hier voorbij komt met vlees/kwark/melk/eieren zit te zagen dat dat vies is of niet oke is, vraag mij dan af wie hier de mentale problemen heeft.
 
Zeg ik dat?
Ik doe een wetenschappelijke studie, dus mij ga je niet horen zeggen dat wetenschap bs is..

Het zal eerder liggen aan dat gevoeligere mensen en/of mensen die een bovengemiddeld empatisch vermogen hebben eerder geneigd zijn om vegetariër of vegan te worden. Heeft vrij weinig te maken met het dieet op zich.

De ubermenschen.
 
Mag je als vegan aan orale seks doen trouwens? Of alleen zonder doorslikken? Of alleen indien je seksgenoot ook vegan is?
 
Wat een heerlijk topic :roflol:
 
Ik neem je wel eens mee naar een vegan restaurant Kathlinoo. :eyebrow:
 
Back
Naar boven