Fitness Seller

Veganism topic

Héj, zo praten jullie niet over m'n schatje! :mad:
giphy.gif

Iemand toevallig een tip voor makkelijke, smakelijke Vegan bodybuilding maaltijden? @HUARGH @Arminius @Kathlinoo

Ben geen vegan maar ben wel geïnteresseerd in een meer plantaardig dieet.

Iemand toevallig een tip voor makkelijke, smakelijke Vegan bodybuilding maaltijden? @HUARGH @Arminius @Kathlinoo

Quinoa salade is redelijk gemakkelijk. Quinoa koken, groentjes snijden die je rauw kan eten (of eerst koken, jouw keuze), tempeh marineren en grillen, en dan gooi ik er meestal nog gekookte sojabonen bij. Quinoa is ook een compleet eiwit als ik mij niet vergis en hoog in eiwitten (13 gram), tempeh en sojabonen zijn ook hoog in eiwitten (19 en 36 gram)

Jon Venus heeft ook veel filmpjes over wat hij dagelijks eet.

PS: tempeh van de AH is vies, niet kopen :').
IMG_20180312_135149.jpg

Kortkokende split kikkererwten zijn goed te doen. Soep met spliterwten ook. Linzen vond ik maar niets.

Kortkokende split kikkererwten zijn goed te doen. Soep met spliterwten ook. Linzen vond ik maar niets.

linzen vind ik juist bijzonder lekker,

doe ik samen met bruine bonen ,uien , rundergehakt ,

supersnel klaar ,lekker veel eiwitjes en cheap as f**k

Bruine bonen ook, inderdaad. Alleen moeten ze eerst 12 uur weken.

:fuu:

Blikken zijn milieuonvriendelijk.

:trollfacex:

• Topic Starter Topic Starter

Ik doe niet echt aan 'smakelijk' vrees ik maar Jon Venus heeft idd goede filmpjes. Het enige wat ik eigenlijk maak dat 'smakelijk' is (dus niet gewoon een hoop planten bijeen gegooid met peper eroverheen) is een salade (als je rare ingredienten ziet; ik bestel het bij pit-pit.com):

maaltijd
100g dried black turtle beans (ik week 500g overnight en dan kook ik ze voor een uur en dan gaat alles de koelkast in en in bakjes).
100g boerenkool
250g zoete aardappel

dressing
halve avocado (avocadohelften bij musclemeat)
25g walnoten
beetje dadelsiroop (pit-pit), niet meegenomen in de macro's hier beneden maar is niet zoveel kcal
water tot de consistentie goed is

macro's
34g protein
125g carbs
27.7g fats
842 kcal

wil je een low fat meal pak dan gewoon salsa als dressing, ik doe er overigens ook nog een rode paprika doorheen maar tbh matcht dit culinair gezien niet ik doe het alleen voor de extra vitamin c

@bob k is vegan of veganist en afgelopen weken twee keer eerste geworden op bodydildo wedstrijden, misschien zijn log ff terug lezen voor maaltijd ideeen.

Ook lekker is om met kikkererwten een stoofschotel te maken.
- kikkererwten
- zoete aardappel
- mais
- ui / spercibonen / paprika
- tomaten

Kruiden met kaneel, komijn en eventueel wat verse koriander erop.

en voor de niet vegan. Lekker met kippendij of gehakt. :D

Restaurant Spirit in Rotterdam :heart:.

Terug
Naar boven