Hallo iedereen.
Ik zal hier even een logje bijhouden voor de geïnteresseerden.
Ik zal mij even voorstellen en wat samen vatten.
Mijn naam is Kenny en ik ben 27 jaar. Ik train nu ongeveer 6 jaar.
Ben 187cm groot en woog op het moment dat ik begon te trainen 69kg.
Ik heb 2 jaar mee getraind met een vriend van mij die zelf 20jaar traint. Hij is Kinesist en PT geweest. Hierdoor heb ik heel veel bij geleerd.
In die 2 jaar hard trainen ben ik naar 92kg gegaan.( 5op7 trainen) Maar ik heb nooit op mijn voeding gelet nooit iets genomen ofzo. Hierdoor stond ik wel goed maar te zwaar naar mijn gedacht.
Ben dan veranderd van gym. En ik trainde dan heel onregelmatig. En deed gewoon wat ik goesting in had die dag. Wel altijd heel goed op mijn oefeningen gelet en mijn houding. Dit vind ik heel belangrijk. Ben hier wel stipt op. Ik ging soms wel goed door maar het was niet hetzelfde meer.
Door omstandigheden ben ik dan vermagerd naar 82kg. Stond dan wat scherper maar kracht was weg.
Dan mijn huidige vriendin leren en kennen en door het goede leven terug naar 93 à 94 kg.
Nu ben ik sins januari terug aan het regimen. (geen frisdranken of vettige hamburgers meer, alé zelden toch)
Probleem was nu dat ik veel te weinig begon te eten. Ik at misschien nog 1300kcal per dag.
Ik vermagerde wel, maar had geen zin om te trainen en altijd moe enz.
Heb nu een voedingsschema opgesteld en eet nu 2600kcal per dag (Cut)
En terug een trainingschema. Kracht komt geleidelijk aan terug. (ben ondertussen ook nog eens 2 weken ziek geweest, waardoor ik terug opnieuw mocht beginnen.
Ik train nu 3 dagen in de week en alle dagen 25min fietsen en 20 min lopen.
Ben nu ook juist begonnen met benen te trainen. Dus in die 6 jaar zelfden of nooit gedaan.
(slecht ik weet het, sorry) Dus kracht states daar zijn dan ook heel weinig.
In mijn schema zitten nu heel wat oefeningen dat ik al lang niet meer gedaan heb, ze lopen dus wat achter.
Dus sommige moet ik de techniek terug vinden.
Nog even wat gegevens.
187cm
27jaar
86.5kg
Vetpercentage:
3punts meting: 14.2%
5punts meting: 15.3%
Gemiddelde: 14.75%
In de bijlage vind je mijn trainingsschema.
Laat maar weten wat jullie er van vinden.
GrtZzz
Ik zal hier even een logje bijhouden voor de geïnteresseerden.
Ik zal mij even voorstellen en wat samen vatten.
Mijn naam is Kenny en ik ben 27 jaar. Ik train nu ongeveer 6 jaar.
Ben 187cm groot en woog op het moment dat ik begon te trainen 69kg.
Ik heb 2 jaar mee getraind met een vriend van mij die zelf 20jaar traint. Hij is Kinesist en PT geweest. Hierdoor heb ik heel veel bij geleerd.
In die 2 jaar hard trainen ben ik naar 92kg gegaan.( 5op7 trainen) Maar ik heb nooit op mijn voeding gelet nooit iets genomen ofzo. Hierdoor stond ik wel goed maar te zwaar naar mijn gedacht.
Ben dan veranderd van gym. En ik trainde dan heel onregelmatig. En deed gewoon wat ik goesting in had die dag. Wel altijd heel goed op mijn oefeningen gelet en mijn houding. Dit vind ik heel belangrijk. Ben hier wel stipt op. Ik ging soms wel goed door maar het was niet hetzelfde meer.
Door omstandigheden ben ik dan vermagerd naar 82kg. Stond dan wat scherper maar kracht was weg.
Dan mijn huidige vriendin leren en kennen en door het goede leven terug naar 93 à 94 kg.
Nu ben ik sins januari terug aan het regimen. (geen frisdranken of vettige hamburgers meer, alé zelden toch)

Probleem was nu dat ik veel te weinig begon te eten. Ik at misschien nog 1300kcal per dag.
Ik vermagerde wel, maar had geen zin om te trainen en altijd moe enz.
Heb nu een voedingsschema opgesteld en eet nu 2600kcal per dag (Cut)
En terug een trainingschema. Kracht komt geleidelijk aan terug. (ben ondertussen ook nog eens 2 weken ziek geweest, waardoor ik terug opnieuw mocht beginnen.

Ik train nu 3 dagen in de week en alle dagen 25min fietsen en 20 min lopen.
Ben nu ook juist begonnen met benen te trainen. Dus in die 6 jaar zelfden of nooit gedaan.
(slecht ik weet het, sorry) Dus kracht states daar zijn dan ook heel weinig.
In mijn schema zitten nu heel wat oefeningen dat ik al lang niet meer gedaan heb, ze lopen dus wat achter.
Dus sommige moet ik de techniek terug vinden.
Nog even wat gegevens.
187cm
27jaar
86.5kg
Vetpercentage:
3punts meting: 14.2%
5punts meting: 15.3%
Gemiddelde: 14.75%
In de bijlage vind je mijn trainingsschema.
Laat maar weten wat jullie er van vinden.
GrtZzz
Bijlagen
Laatst bewerkt: