Fitness Seller

Venom hyperdrive, Superfats, Vaporize of Lipo 6; Welke is het best voor afvallen?

BB-girl

Cool Novice
Waardering
0
Hoi allemaal,

Ik weet dat er al veel over gesproken is hier maar ik kom er niet uit. Heb 3 uur zitten lezen over de volgende sups maar welke kan ik nu het best nemen voor afvallen (naast goede voeding en goed sporten uiteraard).

- Venom hyperdrive
- Superfats
- Vaporize
- Lipo 6
- of minder legaal :rolleyes: clenbuterol.

Alvast hartstikke bedankt!

hyperdrive of lipo6 icm cardio , geen clen

kijk ook eens naar Leviathan (Zoek er op), ik hoor er verschrikkelijk veel verhalen over en reviews op bb.com en hier, dus heb het zelf ook gekocht en ben het nu aan het nemen...ik denk dat leviathan de minste bijwerkingen heeft (niet nerveus, slapeloosheid, extreme eetlust onderdrukking etc)
Niet om leviathan erg te promoten ofzo, maar ik merk zelf dat het een hele rustige/milde burner is ideaal om te beginnen met burnen/slikken.

Verder hoor ik van Lipo6 dat je heel hyper kunt worden en van hypdrive NOG hyperder.

Hot-rox (vergeet je) van biotest schijnt ook goed te zijn trouwens..wil ik zelf ook nog x proberen

Hyperdrive is een goeie qua vetverlies, ik word er helemaal niet hyper van integendeel zelfs...

Ik heb minder zin om te gaan trainen en het cardio gaat alleen maar moeilijker, ik ben deze week ff 1 weekje gestopt en raad het eens het cardio kost me minder moeite..

Qua vetverlies is hyperdrive wel te vergelijken met ephedra, maar qua energie helemaal niet!!!

Ik gebruik nu ook bijna 2 weken venom hyperdrive en merk er ook niet echt veel van (van extra energie dan). Hongergevoel is toch wel verminderd, en ben toch wel wat vet verloren. Nog paar weekjes doorgaan!

achja uiteindelijk draait het om het vetverlies, en het is wel een groot voordeel dat je er verder weinig van merkt die bijwerkingen van ephedra zijn ook niet echt relext..

wel jammer dat je je eerder gaar voelt dan energiek..

Terug
Naar boven