Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hehe da's niet echt mijn ding. Ik zie het niet echt zitten om in een stringske op een podium voor mensen wat staan te showen :P en ik denk dat de prijzen die je ermee kan winnen veel te weinig voorstellen in vergelijking met wat je er allemaal voor moet doen en laten.

Met een string zou ik je gelijk geven maar gewoon een poseerslip is zoals een zwembroek uit de jaren 60 dus valt nog mee :)
En er valt inderdaad weinig te winnen, maar is wel eens leuk om te zien hoe ver te eigenlijk echt staat. Naast iemand anders met een jury, zelfde belichting..
Ik vind het wel de moeite! :) Maar voor de prijs moet je dat niet doen uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
latenight training

1) Squat heavy: geen zin in

2) Incline bench press medium: 4x8x100kg: nice!

3) Chin ups light: 4x8xBW+8.75kg

4) DB row: 4x8x67.5kg

5) Upright row: 4x8x60kg

6) Gay barbell curl: 4x8x57.5kg

7) Shrugs: 4x8x125kg

nette bench!!!!! nice!!!

heb je alle contest foto's al geschoten??

Nette bench maar ook die bb curl is hard :eek:

Bruute incline bench en dikke poten!

brutal workout verb! welke pics moet je nog nemen (pose's?)

haha lekker gay die barbelcurl....anderen zijn blij als ze er mee kunnen benchen ...:laugh:

kun je is een filmpje posten van he bb curl??
voor de rest nice fysiek man

ja ik meen da:D ik wil de positie van u ellenbogen core en rom zien gewoon om je uitvoering te zien:p;)

hahaha meentge da nu?? een oefening voor BICEPSSSSSSSS filmen?? da's natuurlijk wel dé spiergroep om indruk mee te maken...

maar goed zal het wel eens filmen ;)

Je overdrijft ook een beetje he verb, zo meteen ga je nog zeggen dat biceps trainen overbodig is:D. Biceps dragen ook bij tot een compleet fysiek, dus ik zie niet in waarom 4 setsjes met +- 60 kg curlen gay is. Het is bruut.

Je overdrijft ook een beetje he verb, zo meteen ga je nog zeggen dat biceps trainen overbodig is:D. Biceps dragen ook bij tot een compleet fysiek, dus ik zie niet in waarom 4 setsjes met +- 60 kg curlen gay is. Het is bruut.

Mja, het hoort er idd bij, anders zou ik het ook niet doen. Maar ik associeer biceps trainen met al die beachboys die enkel biceps trainen en bankdrukken, en dat vind ik gay. En een bicepsoefening filmen, vind ik maar al te belachelijk tbh. Als mensen nu zouden vragen naar filmpjes van alle grote compounds, cava, maar biceps?? dan moet'k toch is lachen :)

je overdrijft ook een beetje he verb, zo meteen ga je nog zeggen dat biceps trainen overbodig is:d. Biceps dragen ook bij tot een compleet fysiek, dus ik zie niet in waarom 4 setsjes met +- 60 kg curlen gay is. Het is bruut.
+1

toptraining naar mijn normen!

1) Squat medium: 4x8x120kg (kging normaal frontsquat doen, heb het eens geprobeerd, maar dat lukte langs geen kanten, en had niet veel zin om de techniek te oefenen dus heb maar gewoon squat medium gedaan)

2) Bench press heavy: 4x8x110kg

3) Pull ups heavy: 4x8xBW+10kg

4) CGBP: 4x8x95kg

5) Arnold press: 4x8x35kg

6) Calve raise: 4x20x140kg

7) Shrugs: 4x8x130kg

Ik deel de menig van verb aangaande biceps, mijn bicep workout is nog vlug een stom curlke doen na een grote spiergroep. Heb de pest aan curlen, steeds blij als het achter de rug is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven