- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Trouwens, hoe is jou voetpositie tijdens het squatten?
Hielen op schouderbreedte ongeveer, en men tenen wat naar buiten gericht (zo ongeveer: \ /
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trouwens, hoe is jou voetpositie tijdens het squatten?
)hehe da's niet echt mijn ding. Ik zie het niet echt zitten om in een stringske op een podium voor mensen wat staan te showenen ik denk dat de prijzen die je ermee kan winnen veel te weinig voorstellen in vergelijking met wat je er allemaal voor moet doen en laten.

Maar voor de prijs moet je dat niet doen uiteraard.nette bench!!!!! nice!!!
heb je alle contest foto's al geschoten??

brutal workout verb! welke pics moet je nog nemen (pose's?)
haha lekker gay die barbelcurl....anderen zijn blij als ze er mee kunnen benchen ...![]()
lolhaha lekker gay die barbelcurl....anderen zijn blij als ze er mee kunnen benchen ...![]()

kun je is een filmpje posten van he bb curl??
voor de rest nice fysiek man

hahaha meentge da nu?? een oefening voor BICEPSSSSSSSS filmen?? da's natuurlijk wel dé spiergroep om indruk mee te maken...
maar goed zal het wel eens filmen![]()
. Biceps dragen ook bij tot een compleet fysiek, dus ik zie niet in waarom 4 setsjes met +- 60 kg curlen gay is. Het is bruut.Je overdrijft ook een beetje he verb, zo meteen ga je nog zeggen dat biceps trainen overbodig is. Biceps dragen ook bij tot een compleet fysiek, dus ik zie niet in waarom 4 setsjes met +- 60 kg curlen gay is. Het is bruut.

+1je overdrijft ook een beetje he verb, zo meteen ga je nog zeggen dat biceps trainen overbodig is:d. Biceps dragen ook bij tot een compleet fysiek, dus ik zie niet in waarom 4 setsjes met +- 60 kg curlen gay is. Het is bruut.