Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
1) Squat heavy: 3x8x145kg: goesting was compleet over na het derde setje, dus het vierde maar laten vallen. (en tbh, het zou geen 8x meer gelukt zijn denkik dat vierde setje)

2) Incline bench press medium: 4x8x97.5kg

3) Chin ups light: 4x8xBW+7.5kg

4) DB row: 4x8x65kg

5) Upright row: 4x8x57.5kg

6) Gay barbell curl: 4x8x55kg

7) Shrugs: 4x8x135kg

en om af te sluiten nog wat calve raises: 4x20x140kg

Laatst bewerkt:
moet toch even zeggen dat ik echt onder de indruk ben van je dumbbell row;)

Ik deed het met een opladersnoer en lineaal :roflol:

Lichaam is idd erg ingewikkeld maar er schijnt toch een verband te zijn tussen dikte enkel en pols (die gelijk blijven bij trainen) en naturel aan te zetten massa.
Denk verhaaltje van een frame wat sterk genoeg moet zijn om de spierkracht aan te kunnen ofzo...

Juist omdat jij bij de meer extremen lijkt te horen was ik benieuwd hoe (niet) nauwkeurig de uitslag is.

heb het hier voor de lol eens gedaan, ook met een opladersnoer en lat... heel nauwkeurig zal het dus wel niet zijn :p Heb wel geen idee hoe 8% bf eruitziet... En heb ook geen idee wat mijn bf is. 'k zit er dus duidelijk al een aantal kg over.

[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Height:[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]70.87 in[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Wrist:[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]7.28 in[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Ankle:[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]9.65 in [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Your estimated maximum muscular bodyweight at ~[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]8[/FONT]% bodyfat is: [FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]202.6 lbs[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Your estimated maximum bulked bodyweight at ~[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]8[/FONT]% bodyfat is: [FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]210.7 lbs[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Your estimated maximum muscular measurements (@ ~8%-10% bodyfat) are:[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Chest:[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]49 in[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Biceps:[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]17.5 in[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Forearms:[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]14 in [/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Neck:[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]17.1 in[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Thighs:[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]26.2 in[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]Calves:[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]17.5 in[/FONT]

Laatst bewerkt:
klopt niks van van die formule

logisch, zoals ik hier al gezegd heb, het menselijk lichaam zit gewoon veel te ingewikkeld in elkaar om het in een formule te kunnen gieten.

idd. en iemand van het forum hier heeft natural al meer massa dan dat ie eigenlijk zou kunnen krijgen volgens die formule.

Best lachen hoe hard vastgehouden wordt aan labels van een mislukte psychologische theorie :D

+ 1111111111111111111 :D

Sommige mensen hebben inderdaad van natura uit andere vormen en meer aanleg tot het aanzetten van kwaliteitsmassa, maar het blijft draaien rond voeding, training en dedication !;)

buik+benen

de foto. (ben trouwens terug aan het 'bulken' nu, geen grote hoeveelheden cafeïne meer en terug meer kh)

bnn.jpg

Laatst bewerkt:
****ing hard verb, echt een super mooie foto.

t*ring echt vette foto mooi hoor hele mooie benen

is dit een van de foto's die te zien zal zijn op de contest?

is dit een van de foto's die te zien zal zijn op de contest?

Ik ga er zo ene tussensteken ja, van abs+benen, maar niet deze. Belichting is hier slecht enal. Zal nog eens moeten uitzoeken waar ik de beste belichting heb, want 'k zit niet meer op men kot.

en gvd, ik typ nog wat in die post en de foto is weg.

bnn.jpg

Ik ga er zo ene tussensteken ja, van abs+benen, maar niet deze. Belichting is hier slecht enal. Zal nog eens moeten uitzoeken waar ik de beste belichting heb, want 'k zit niet meer op men kot.

en gvd, ik typ nog wat in die post en de foto is weg.
had ik laatst ook eens:o

heb je afgelopen week ook nog foto's geschoten, ik bedoel je hebt nog tijd zat om gewoon ''de perfecte'' foto's te schieten, weet niet hoe je droog je op 't moment er bij staat.
ziet er erg netjes uit verb, complimenten!

had ik laatst ook eens:o

heb je afgelopen week ook nog foto's geschoten, ik bedoel je hebt nog tijd zat om gewoon ''de perfecte'' foto's te schieten, weet niet hoe je droog je op 't moment er bij staat.
ziet er erg netjes uit verb, complimenten!

wel, momenteel heb ik er twee genomen van men bovenlichaam die ik ga gebruiken voor de contest omdat behoorlijk wat aders goed zichtbaar zijn op die foto's. Voor de foto van men benen+abs, en bdb ga ik nog wat wachten, en nog wat bulken.
'k heb toch al ondervonden dat men fototoestel niet genoeg kwaliteit heeft en men belichting altijd redelijk suckt, waardoor het nooit echt lukt om echt zalige foto's te nemen. Dus het maakt me niet zoveel meer uit of ik knetterdroog zal staan, of gewoon droog zoals altijd.

Ik vind de belichting juist goed , beter dan zwart / wit ...

Echt machtig fysiek heb jij ++

wederom een goede pic maat...toppie!

heb jij nooit dat je bloat...veel vocht vast houd?

Mooe abs en wheels kerel:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven